PDA

View Full Version: Ikke oversette navnet på hullet

oeyaps
02-06-10, 13:39
Hei, jeg vil vite, ikke hvordan å oversette navnet på hullet? (F.eks bare navnet på forumet. VBulletin Enterprise Oversetter (vBET)) Tusen takk, og jeg ser frem til svaret ditt.

kamilkurczak
02-06-10, 16:13
Hei,

1. Gå til admincp -> stiler og maler.

2. Finn teksten du er interessert i.

3. sette tittel tekst mellom: and
(Dette er ikke oversatt område)

oeyaps
02-06-10, 16:26
Jeg spurte navnet på forumet på nettsiden, og ikke et bestemt område. Vennligst vet noen hvordan man kan forebygge vBet å oversette navnet på hullet?

VGF
02-06-10, 16:38
Jeg spurte navnet på forumet på nettsiden, og ikke et bestemt område. Vennligst vet noen hvordan man kan forebygge vBet å oversette navnet på hullet?

For søkemotoroptimalisering, vil du ønsker det å oversette navnet til det aktuelle språket.

Men hvis ikke, vil jeg foreslå å lage din forumet navnet et bilde. På denne måten er det noway det kunne oversette det.

oeyaps
02-06-10, 16:51
Io ho una immagine come nome del foro, ma quando cerco su google, ovviamente, il nome del foro è in parole, e non come immagine.

Quando uso il traduttore vBet il nome si traduce in questo modo:

"Breakers Team" -> a "Team Breakers"

Io voglio ke rimanga "Breakers Team".

Vorrei uno script come questo: (ma per il nome del foro)

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->Alternativer [' vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) {$ userinfo [' musername '] = '' . $ userinfo [' musername ']. "';}Dette er for brukernavnet, jeg gjerne for navnet på forumet.

kamilkurczak
02-06-10, 16:59
Du ønsker å beholde tittelen tekst av forumet, i den øverste linjen i nettleseren, ikke sant?

så du bør sette din titteltekst mellom: and
and - Dette gjør teksten inni er ikke oversatt

så, bruk admincp -> stiler og maler-> søk i maler, serach <title>.

i boksen til venstre du har stilmaler med <tittel>, finner stilmaler du er interessert.

for eksempel:

stilmaler FORUMDISPLAY:
endre <title> {vb: rå foruminfo.title_clear} </ title>
til
<title>{vb:raw foruminfo.title_clear}</title>

oeyaps
02-06-10, 17:11
end

eller

and

??

kamilkurczak
02-06-10, 17:13
and

vBET
03-06-10, 00:17
og

er det riktige svaret;) Sorry for forvirring - gratis versjoner har gamle NTA notasjon.

oeyaps
13-06-10, 12:19
Takk vBET

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1