View Full Version: Ikke oversette navnet på hullet
Hei, jeg vil vite, ikke hvordan å oversette navnet på hullet? (F.eks bare navnet på forumet. VBulletin Enterprise Oversetter (vBET)) Tusen takk, og jeg ser frem til svaret ditt.
kamilkurczak
02-06-10, 16:13
Hei,
1. Gå til admincp -> stiler og maler.
2. Finn teksten du er interessert i.
3. sette tittel tekst mellom: and
(Dette er ikke oversatt område)
Jeg spurte navnet på forumet på nettsiden, og ikke et bestemt område. Vennligst vet noen hvordan man kan forebygge vBet å oversette navnet på hullet?
Jeg spurte navnet på forumet på nettsiden, og ikke et bestemt område. Vennligst vet noen hvordan man kan forebygge vBet å oversette navnet på hullet?
For søkemotoroptimalisering, vil du ønsker det å oversette navnet til det aktuelle språket.
Men hvis ikke, vil jeg foreslå å lage din forumet navnet et bilde. På denne måten er det noway det kunne oversette det.
Io ho una immagine come nome del foro, ma quando cerco su google, ovviamente, il nome del foro è in parole, e non come immagine.
Quando uso il traduttore vBet il nome si traduce in questo modo:
"Breakers Team" -> a "Team Breakers"
Io voglio ke rimanga "Breakers Team".
Vorrei uno script come questo: (ma per il nome del foro)
if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->Alternativer [' vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) {$ userinfo [' musername '] = '' . $ userinfo [' musername ']. "';}Dette er for brukernavnet, jeg gjerne for navnet på forumet.
kamilkurczak
02-06-10, 16:59
Du ønsker å beholde tittelen tekst av forumet, i den øverste linjen i nettleseren, ikke sant?
så du bør sette din titteltekst mellom: and
and - Dette gjør teksten inni er ikke oversatt
så, bruk admincp -> stiler og maler-> søk i maler, serach <title>.
i boksen til venstre du har stilmaler med <tittel>, finner stilmaler du er interessert.
for eksempel:
stilmaler FORUMDISPLAY:
endre <title> {vb: rå foruminfo.title_clear} </ title>
til
<title>{vb:raw foruminfo.title_clear}</title>
kamilkurczak
02-06-10, 17:13
and
og
er det riktige svaret;) Sorry for forvirring - gratis versjoner har gamle NTA notasjon.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):