PDA

View Full Version: Må ikke oversætte navnet på hullet

oeyaps
02-06-10, 13:39
Hej, jeg vil gerne vide, ikke hvordan at oversætte navnet på hullet? (F.eks kun navnet på forummet. VBulletin Enterprise Oversætter (vBET)) Mange tak, og jeg ser frem til dit svar.

kamilkurczak
02-06-10, 16:13
Hej,

1. Gå til admincp -> Stil & skabeloner.

2. Find den tekst, du er interesseret i.

3. sætte din titel tekst mellem: and
(Dette er ikke oversat område)

oeyaps
02-06-10, 16:26
Jeg spurgte navnet på det forum på hjemmesiden, ikke et specifikt område. Venligst ikke nogen vide, hvordan man forebygger vBet at oversætte navnet på hullet?

VGF
02-06-10, 16:38
Jeg spurgte navnet på det forum på hjemmesiden, ikke et specifikt område. Venligst ikke nogen vide, hvordan man forebygger vBet at oversætte navnet på hullet?

For søgemaskine optimering, ville du have det at oversætte navnet til det relevante sprog.

Men hvis ikke, ville jeg foreslå at gøre dit forum navn af et billede. På denne måde er der noway det kunne oversætte den.

oeyaps
02-06-10, 16:51
Io ho una immagine come nome del foro, ma quando cerco su google, ovviamente, il nome del foro è in parole, e non come immagine.

Quando uso il traduttore vBet il nome si traduce in questo modo:

"Breakers Team" -> a "Team Breakers"

Io voglio ke rimanga "Breakers Team".

Vorrei uno script come questo: (ma per il nome del foro)

if ($_REQUEST['language'] && $vbulletin->indstillinger [' vbenterprisetranslator_donttranslateusernames ']) {$ userinfo [' musername '] = '' . $ userinfo [' musername '].»';}Dette er for brugernavnet, vil jeg gerne for navnet på forummet.

kamilkurczak
02-06-10, 16:59
Du ønsker at beholde titlen teksten i dit forum, i den øverste bjælke af browseren, ikke sandt?

så du skal sætte din titel tekst mellem: and
and - Dette gør teksten indeni er ikke oversat

det, så brug admincp -> Stil & skabeloner-> Søg i skabeloner, serach <title>.

i boksen til venstre, du har stil skabeloner med <title>, finde den stil, skabeloner, du er interesseret.

for eksempel:

stilskabeloner FORUMDISPLAY:
ændre <title> {vb: rå foruminfo.title_clear} </ title>
til
<title>{vb:raw foruminfo.title_clear}</title>

oeyaps
02-06-10, 17:11
ende

eller

and

???

kamilkurczak
02-06-10, 17:13
and

vBET
03-06-10, 00:17
og

er det korrekte svar;) Sorry for forvirringen - gratis versioner har gamle NTA notation.

oeyaps
13-06-10, 12:19
Tak vBET

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1