View Full Version: Testing av programvaren vBET
Jeg ønsker å teste programvaren først på en test område på forumet mitt. Jeg lurer på om det vBET programvare gjør endringer i databasen eller legge til flere data. Jeg ønsker å vite om alt fungerer før jeg gjør endringer på mitt live forum. Denne tråden er i nederlandsk å se hvor godt den oversatt til engelsk. :)
Hei:)
Vær oppmerksom på at vi tilbyr gratis versjon (tregere og mindre funksjoner) som du kan teste. Vennligst se her for detaljer:
Også svare på dine spørsmål om DB endringer. vBET skaper sine egne tabeller for cache. Så din eksisterende data er trygge - vi vil ikke endre det. vBET legger bare en kolonne til allerede eksisterende tabell - det er kolonnen for bruker standard språk i bruker tabellen.
Hvis du har noen fremtid spørsmål, før du kjøper vBET - vennligst bare spør:)
PS.
Håper du liker hvordan gode innlegget ditt ble oversatt:) Jeg hadde ikke noe problem med å forstå det. Google gir god service!
Takk for informasjon!. Oversettelsen var bedre enn jeg forventet. Ikke perfekt, men god nok til å forstå. De viktigste språket i forumet mitt er engelsk, men jeg definitivt tror jeg kan rekruttere flere medlemmer med forskjellige språk. Jeg vil undersøke litt mer og prøve ut snart.
Vær oppmerksom på at gratis-versjonen bare oversetter forum. Betalt versjonen støtter flerspråklig samfunn (innlegg på forskjellige språk).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):