View Full Version: Toets van die vBET sagteware
Ek sou graag die sagteware eers wil toets op 'n toets site van my forum. Ek wonder of die vBET sagteware veranderinge maak in die databasis of ekstra data byvoeg. Ek wil naamlik seker weet of alles goed werk voordat ek veranderinge maak in my live forum. Hierdie draad is in Nederlands om te kyk hoe goed het vertaal word in Engels. :)
Hi:)
Let asseblief daarop dat ons 'n gratis weergawe (stadiger en minder kenmerke) wat jy kan toets. Kyk hier vir meer inligting:
Ook 'n antwoord op jou vraag oor DB veranderinge. vBET skep sy eie tafels vir die kas. So jou bestaande data veilig is - sal ons dit nie verander nie. vBET voeg slegs 1 kolom reeds bestaande tafel - dit is 'n kolom vir die gebruiker standaard taal in die gebruiker tafel.
Indien u enige toekomstige vrae het, voor koop vBET - asseblief net vra:)
PS.
Hoop jy hou van hoe goed jou boodskap is vertaal is:) Ek het geen probleem met begrip. Google gee 'n groot diens!
Dankie vir die inligting!. Die vertaling was beter as ek het verwag. Nie perfek nie maar goed genoeg om dit te kan verstaan. Die hoof taal van my forum is Engels maar ek dink dat ek seker meer lede kan werf met verskillende tale. Ek sal die wat meer gaan ondersoek en binnekort uit probeer.
Let asseblief daarop dat 'n vrye weergawe vertaal forum. Betaal weergawe ondersteun veeltalige gemeenskap (poste in verskillende tale).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):