Veure la Versió Completa: Prova de la VBET programari
M'agradaria provar el programari per primera vegada en un lloc de prova del meu fòrum. Em pregunto si el programari VBET realitza canvis a la base de dades o afegir dades addicionals. Em vol saber si tot funciona abans de fer canvis en el meu fòrum en viu. Aquest fil es troba a Holanda per veure el bé que ho va traduir a l'anglès. :)
Hola:)
Tingueu en compte que oferir una versió gratuïta (característiques més lent i menys), més òbvia. Consulti aquí per més detalls:
També respondre a la seva pregunta sobre els canvis DB. VBET crea el seu propis quadres per a la memòria cau. Per tant les dades existents és segur - no ho canviarem. VBET sols heu d'afegir una columna a la taula ja existent - que és la columna d'idioma de l'usuari per defecte en la taula d'usuari.
Si vostè té alguna pregunta futur, abans de comprar VBET - si us plau pregunti:)
PS.
Espero que els agradi el bo que el seu missatge va ser traduït:) No tenia cap problema en absolut amb la comprensió de la mateixa. Google dóna un gran servei!
Gràcies per la informació!. La traducció va ser millor del que s'esperava. No és perfecte, però prou bo per entendre. L'idioma principal del meu fòrum és l'anglès, però definitivament crec que pugui reclutar més membres amb diferents idiomes. Vaig a investigar una mica més i tractar de sortir aviat.
Tingueu en compte que la versió gratuïta només es tradueix fòrum. Versió de pagament suport de la comunitat multilingüe (els missatges en diferents idiomes).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):