PDA

Ver Versión Completa: Probar o software vBET

Wulf
16-11-10, 17:17
Gustaríame probar o primeiro software en un sitio de proba do meu foro. Quere saber se o software vBET fai cambios para a base de datos ou engadir datos adicionais. Eu quere saber se todo funciona antes de facer cambios no meu foro en directo. Esta discusión é en holandés para ver quão ben el traducida en inglés. :)

vBET
16-11-10, 23:53
Ola:)

Teña en conta que nos das versión gratuita (características máis lento e menos) que podes probar. Por favor, vexa aquí para máis detalles:

Tamén respondendo á túa pregunta sobre os cambios DB. vBET crea o seu propio cadros para a caché. Así, os datos é seguro - non imos cambiar isto. vBET engade só unha columna de 1 a táboa existente - que é a columna para o idioma por defecto do usuario na táboa de usuarios.

Se ten algunha dúbida futuro, antes de comprar vBET - por favor, é só solicitar:)

PS.
Espero que lle gusta como bo o seu post foi traducido:) Eu non tiven ningún problema en todo coa súa comprensión. Google dá un gran servizo!

Wulf
17-11-10, 02:22
Grazas pola información!. A tradución foi mellor do que eu esperaba. Non é perfecto, pero bo o suficiente para entender. A lingua principal do meu foro é o inglés, pero eu sempre penso que pode contratar máis membros con idiomas distintos. Vou investigar un pouco e probar en breve.

vBET
17-11-10, 21:52
Teña en conta que a versión gratuíta só traduce foro. Versión de pago soporta comunidade multilingüe (mensaxes en idiomas distintos).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations