PDA

View Full Version: Testen van de vBET software

Wulf
16-11-10, 17:17
Ik zou graag de software eerst willen testen op een test site van mijn forum. Ik vraag me af of de vBET software veranderingen maakt in de database of extra data toevoegd. Ik wil namelijk zeker weten of alles goed werkt voordat ik veranderingen maak in mijn live forum.

Deze draad is in het Nederlands om te kijken hoe goed het vertaald wordt in het Engels. :)

vBET
16-11-10, 23:53
Hi:)

Houdt u er rekening mee dat we gratis versie (langzamer en minder features) die u kunt testen leveren. Zie hier voor meer informatie:

Ook het beantwoorden van uw vraag over DB veranderingen. vBET creƫert zijn eigen tafels voor cache. Zodat uw bestaande gegevens is veilig - wij zullen niet veranderen. vBET voegt slechts een kolom aan reeds bestaande tafel - het is column voor de gebruiker standaard taal in user tabel.

Als u nog eventuele toekomstige vragen, alvorens te kopen vBET - neem gewoon vragen:)

PS.
Hoop dat je hoe goed je post werd vertaald:) Ik had geen enkel probleem met het begrijpen van het. Google geeft goede service!

Wulf
17-11-10, 02:22
Bedankt voor de informatie!. De vertaling was beter dan ik had verwacht. Niet perfect maar goed genoeg om het te kunnen begrijpen. De hoofd taal van mijn forum is Engels maar ik denk dat ik zeker meer leden kan werven met verschillende talen.

Ik zal het wat meer gaan onderzoeken en binnenkort uit proberen.

vBET
17-11-10, 21:52
Houdt u er rekening mee dat gratis versie slechts forum vertaalt. Betaalde versie ondersteunt meertalige gemeenschap (berichten in verschillende talen).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1