PDA

View Full Version: vBET betydde at mine brikker har falt ut av indesku Google!

dong
17-05-11, 13:14
Jeg har installert på din mote NLP-er - automatisk tråd taggeren og vBET den frie versjonen. Siden jeg installerte vBET merke som falt ut av Google-indeksen mine etiketter med de grunnleggende språk (polsk). Fra hva jeg kan se det på forumet til det er indeksert bare 50 tags: skriv site: adressen et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg lime inn en link. Kanskje dette er fordi det er feil i Sitemapie (slik at de forteller meg verktøy for webansvarlige)? Konkret foreslår de at noen linker fører til samme sted. Kanskje tid til å tenke over dette NLP-er? Antall besøk per dag falt meg fra 13-10000 av det faktum at kodene har falt ut av indeksen.

vBET
18-05-11, 20:10
Vennligst link til nettstedet, så vi kan se hva som skjer hvis det er noen viderekoblinger, eller de samme koblingene fungerer godt.Men hva portalen enkel-NLP å gi falsk informasjon, for tiden i den viktigste Google zaindeksował det om 275 resultater og jeg tror at disse er alle koder som finnes i forumet (det er mindre enn 120, men noen er flere sider i resultatene). Enkel gjennomgang-kaste denne spørringen til Google:

site:forum.simple-nlp.pl/tags/
På grunn av feil på en del, jeg mistenker, det kan også være en skrivefeil fra indekserte kodene i din egen forum-podeślij link å bekrefte den.Skrive feil-Vennligst angi opplysninger. Vi kan ikke svare uspesifisert feil eller hjelpe uten spesifikk informasjon.Helt i forbifarten-vBET endrer ikke sider i naturlig språk (gi legge flagget) så hvis faktisk forsvinner fra indeksen koden siden, jeg foreslå du bekrefte at noen ganger de ikke har blokkert i robots.txt-filer, vennligst send nødvendig informasjon.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vB Enterprise Translator 4.10.1