View Full Version: vBET betydde at mine brikker har falt ut av indesku Google!
Jeg har installert på din mote NLP-er - automatisk tråd taggeren og vBET den frie versjonen. Siden jeg installerte vBET merke som falt ut av Google-indeksen mine etiketter med de grunnleggende språk (polsk). Fra hva jeg kan se det på forumet til det er indeksert bare 50 tags: skriv site: adressen et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg lime inn en link. Kanskje dette er fordi det er feil i Sitemapie (slik at de forteller meg verktøy for webansvarlige)? Konkret foreslår de at noen linker fører til samme sted. Kanskje tid til å tenke over dette NLP-er? Antall besøk per dag falt meg fra 13-10000 av det faktum at kodene har falt ut av indeksen.
Vennligst link til nettstedet, så vi kan se hva som skjer hvis det er noen viderekoblinger, eller de samme koblingene fungerer godt.Men hva portalen enkel-NLP å gi falsk informasjon, for tiden i den viktigste Google zaindeksował det om 275 resultater og jeg tror at disse er alle koder som finnes i forumet (det er mindre enn 120, men noen er flere sider i resultatene). Enkel gjennomgang-kaste denne spørringen til Google:
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
På grunn av feil på en del, jeg mistenker, det kan også være en skrivefeil fra indekserte kodene i din egen forum-podeślij link å bekrefte den.Skrive feil-Vennligst angi opplysninger. Vi kan ikke svare uspesifisert feil eller hjelpe uten spesifikk informasjon.Helt i forbifarten-vBET endrer ikke sider i naturlig språk (gi legge flagget) så hvis faktisk forsvinner fra indeksen koden siden, jeg foreslå du bekrefte at noen ganger de ikke har blokkert i robots.txt-filer, vennligst send nødvendig informasjon.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):