View Full Version: vBET tarkoitti, että minun Tunnisteet ovat pudonneet pois indesku Google!
Olen asennettu muoti NLP-er - automaattinen kierre Tagger ja vBET ilmainen versio. Koska Asensin vBET huomannut että tippui Google indeksoimaan tägien peruskielitaito (puola). Mistä voin nähdä se teidän foorumi se indeksoidaan vain 50 Tags: Anna sivusto: osoite foorumin Google, koska en voi en liitä linkki. Ehkä tämä johtuu siitä, että virheitä Sitemapie (niin ne sanovat minulle Verkkovastaavan työkaluihin)? Erityisesti he viittaavat siihen, että jotkut linkit johtavat samaan paikkaan. Ehkä aika ajatella tänä NLP-er? Vierailujen määrä päivää kohden laski minua 13-10000 se, että tunnisteet on tippunut indeksi.
Ota yhteys sivuston, jotta voimme nähdä, mitä tapahtuu, jos jotkut ohjaa tai sama linkit toimivat hyvin.Mutta mitä portaalin simple-NLP antaa vääriä tietoja tällä hetkellä tärkeimmät Google zaindeksował on noin 273 tuloksia ja että nämä ovat kaikki Tunnisteet, joita esiintyy tässä foorumissa (ei alle 120, mutta jotkut ovat useita sivuja tuloksia). Yksinkertainen tarkastelu-heittää tämän kyselyn Google:
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
Koska virhe teidän, epäilen, että voisi olla oma foorumi podeślij linkkiä tarkistaa ensin indeksoitu Tunnisteet kirjoitusvirhe.Kirjoita virhe-please Anna tiedot. Meillä eivät voi reagoida Määrittämätön virheet tai auttaa ilman tarkat tiedot.Täysin kulkee vBET ei Muokkaa sivuja luonnollisella kielellä (Anna lisäämällä lipun) niin jos todellakin kadota tag Etusivu, ehdotan voit tarkistaa, että joskus ne eivät ole tukossa robots.txt-tiedostoja, ota Lähetä tarvittavat tiedot.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):