Ver Versión Completa: vBET significaba que as miñas marcas caeron fóra do indesku Google!
Eu teño instalado na súa moda PNL-er - tagger fío automático e vBET a versión gratuíta. Dende que instalar vBET entender que caeu do índice de Google miñas marcas coa linguaxe básica (polaco). Do que podo velo no seu foro é indexada só 50 tags: entrar no sitio web: dirección dun foro en Google, porque eu non podo pegar unha ligazón. Quizais iso é porque hai erros na Sitemapie (para que me din a ferramentas de webmaster)? En concreto, eles indican que algúns enlaces levan ao mesmo sitio. Quizais o tempo para pensar sobre iso PNL-er? Número de visitas por día caeu-me do 13-10000 polo feito de que as etiquetas teñan caído fóra do índice.
Por favor, forneza unha ligazón para o sitio, para que poidamos ver o que pasa se hai unha redirección, ou os mesmos enlaces funcionan ben. En canto ao portal simple-PNL é dar información falsa, que actualmente é o idioma principal de Google arrastrou existen preto de 275 resultados, e eu creo que estas son todas as marcas soportados nese foro (hai menos de 120, pero algúns teñen algunhas páxinas no resultado) . Revisión Simple - xoga-lo nunha consulta a Google:
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
En conexión con iso un erro da súa parte Eu sospeito que el tamén podería ser un erro acerca de marcas indexadas no seu propio foro - enviar enlace que pode comprobar primeiro. Vostede escribe mensaxes - dar detalles. Non somos capaces de responder a erros non expresados ou axudar sen información específica. Completamente á marxe - vBET non modifica páxinas en linguaxe natural (administrado engadindo flags) para se realmente desaparecer a partir das etiquetas páxina de índice, entón sugiro que comprobar que, ás veces, eles non estaban trancadas en arquivos robots.txt, envíe a información necesaria.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):