PDA

View Full Version: vBET betød, at mine tags er faldet ud af indesku Google!

dong
17-05-11, 13:14
Jeg har installeret på din mode NLP-is - automatisk tråd tagger og vBET den gratis version. Da jeg installerede vBET bemærket, at faldt ud af Google-indekset mine tags med de basale sprog (polsk). Fra hvad jeg kan se det på dit forum det er indekseret kun 50 tags: Indtast site: adresse, et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg indsætte et link. Måske er det fordi der er fejl i Sitemapie (så de fortæller mig til webmaster værktøjer)? Konkret foreslår de, at nogle links fører til samme sted. Måske tid til at tænke over denne NLP-is? Antal besøg per dag faldet mig fra 13 til 10.000 ved, at tags er faldet ud af indekset.

vBET
18-05-11, 20:10
Link til webstedet, så vi kan se, hvad der sker, hvis der er nogle omdirigeringer, eller de samme links fungerer godt.Men hvad portal simple-NLP til at give urigtige oplysninger, i øjeblikket i de vigtigste Google zaindeksował der ca 275 resultater, og jeg tror, disse er alle mærker, der findes i dette forum (der er mindre end 120, men nogle er flere sider i resultaterne). Simple anmeldelse-smide denne forespørgsel til Google:

site:forum.simple-nlp.pl/tags/
På grund af fejl på din side, jeg mistanke om, kunne det også være en tastefejl på de indekserede koder i din egen forum-podeślij link til at kontrollere det første.Skriv fejl-venligst indtast oplysninger. Vi kan ikke reagere på Uspecificeret fejl eller hjælpe uden specifikke oplysninger.Helt i forbifarten-vBET ikke ændrer siderne i naturligt sprog (give tilføje flag) så hvis faktisk forsvinder fra tag indekssiden, vil jeg foreslå du kontroller, at nogle gange de ikke har blokeret i robots.txt-filer, venligst send de nødvendige oplysninger.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1