View Full Version: vBET betød, at mine tags er faldet ud af indesku Google!
Jeg har installeret på din mode NLP-is - automatisk tråd tagger og vBET den gratis version. Da jeg installerede vBET bemærket, at faldt ud af Google-indekset mine tags med de basale sprog (polsk). Fra hvad jeg kan se det på dit forum det er indekseret kun 50 tags: Indtast site: adresse, et forum på Google, fordi jeg ikke kan jeg indsætte et link. Måske er det fordi der er fejl i Sitemapie (så de fortæller mig til webmaster værktøjer)? Konkret foreslår de, at nogle links fører til samme sted. Måske tid til at tænke over denne NLP-is? Antal besøg per dag faldet mig fra 13 til 10.000 ved, at tags er faldet ud af indekset.
Link til webstedet, så vi kan se, hvad der sker, hvis der er nogle omdirigeringer, eller de samme links fungerer godt.Men hvad portal simple-NLP til at give urigtige oplysninger, i øjeblikket i de vigtigste Google zaindeksował der ca 275 resultater, og jeg tror, disse er alle mærker, der findes i dette forum (der er mindre end 120, men nogle er flere sider i resultaterne). Simple anmeldelse-smide denne forespørgsel til Google:
site:forum.simple-nlp.pl/tags/
På grund af fejl på din side, jeg mistanke om, kunne det også være en tastefejl på de indekserede koder i din egen forum-podeślij link til at kontrollere det første.Skriv fejl-venligst indtast oplysninger. Vi kan ikke reagere på Uspecificeret fejl eller hjælpe uden specifikke oplysninger.Helt i forbifarten-vBET ikke ændrer siderne i naturligt sprog (give tilføje flag) så hvis faktisk forsvinder fra tag indekssiden, vil jeg foreslå du kontroller, at nogle gange de ikke har blokeret i robots.txt-filer, venligst send de nødvendige oplysninger.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):