View Full Version: Opgelost HTML Reacties weergegeven in gemeld na het gebruikersnaam
Deze minor bug treedt op wanneer een bericht door een gebruiker met een vertaalde gebruikersnaam wordt gerapporteerd aan een moderator en geplaatst op een draad. De HTML-reacties worden weergegeven, omdat ze zijn omgezet naar HTML-safe personages voorafgaand aan de wereldwijde hook wordt uitgevoerd.
Voor-
http://img39.imageshack.us/img39/7610/screenshot4ij.png
Na-
http://img833.imageshack.us/img833/1936/screenshot5r.png
Fix-
In functions_vbenterprisetranslator_hooks.php vinden:
if (strpos($output,'')) {
$ Output = & str_replace (array ('',
'"),'', $ Output);
Vervangen door:
if (strpos($output,'') | | Strpos ($ output ,'<!-- vBET_ENTA ->')) {
$ Output = & str_replace (array ('',
'','<!-- VBET_SNTA - >','<!-- vBET_ENTA -> '),'', $ output);
Er is waarschijnlijk een slimmere oplossing die in staat zou stellen deze opmerkingen dat wil zeggen worden gebruikt in bbcode 'code', maar dat is geen probleem in mijn geval.
kamilkurczak
09-08-10, 09:41
Ok. Dus ik nodig om deze bug te reproduceren op mijn forum te testen. Hoe kan ik dat doen? Kan dit een conflict met een andere mods? Kunt u controleren of het (vinden van een conflict).
Ik zal proberen om het te bevestigen. Ik zal deze oplossing MichaĆ.
Bedankt
Als u een post in een taal die verschilt van de standaard van het forum, dan gebruikersnamen worden opgeslagen met snta en ENTA labels om hen heen in de database. Gewoon melden een dergelijke post, en in de automatisch gegenereerde draad, de gekoppelde gebruikersnaam zal de commentaren.
kamilkurczak
10-08-10, 11:36
Ik kan dit probleem niet reproduceren op mijn test forum.
ik natuurlijk moeten weten - kan worden conflict. Ik moet beschrijven hoe een conflict in de vorige post te vinden, dus ik beschrijf nu.
alsjeblieft, Schakel alle andere mods een voor een (vBET moet worden ingeschakeld) en proberen om dit probleem terug te vinden. Als een van deze mods is uitgeschakeld en kunt u niet fint dit probleem - we hebben een conflict met deze mod.
Dus, probeer voor dit conflict te vinden:)
Ik kan dat niet op mijn forum op dit moment, want het is een live-site, niet een test site.
Hier is de informatie die ik kan u voorzien van:
1. De SNTA en ENTA commentaar wordt opgeslagen in de 'postusername' veld in de 'post' tabel in de database.
2. Wanneer het rapport wordt gemaakt, vBulletin haalt de gebruikersnaam van dat veld, en dus de opmerkingen worden weergegeven.
Als u niet kunt vinden van de bug, geen zorgen te maken, is het misschien specifiek voor mijn site, hoewel ik dat betwijfel.
Er is geen kolom 'postusername' in 'post' tafel. Ik neem aan dat deze column is toegevoegd door enkele mod - in dit geval moet betrekking hebben aangezien sommige integratie probleem. Maar we weten niet met welke mod.
Na de tabel hebben column 'username' - maar er geen waarde aan NTA tags. Ik controleerde het in onze database door deze query:
SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
En in ons forum is er veel berichten geschreven in verschillende talen.
Kunt u bepalen welke van uw mods toegevoegd 'postusername' kolom aan uw 'post' tafel. Dat zou het nuttig zijn om erachter te komen wat er gaande is daar. Op dit moment ga ik deze draad het oplossen van problemen sectie, en we zullen verplaatsen naar de integratie sectie wanneer zullen we weten met welke mod we hier te integreren.
Ik denk dat ik bedoelde gebruikersnaam in. Ik zal u binnenkort voorzien van een screenshot.
Het was inderdaad de gebruikersnaam veld.
Zie hier voor een voorbeeld:
Interessant, niet alle vertaalde berichten bevat ENTA en SNTA tags rond de gebruikersnaam.
http://img265.imageshack.us/img265/2383/97408180.gif
BTW-verhoging van resolutie moet u beperkingen op de bijgevoegde foto's.
kamilkurczak
12-08-10, 12:35
ok, dit is een 'gebruikersnaam'. Nu is het juist.
If you can't find the bug, no worries- it might be specific to my site, even though I doubt that.
ok, maar we zouden graag een Integration Guide te maken met een mod, waardoor deze bug veroorzaakt. (Als dit een probleem veroorzaakt door het conflict).
ten tweede - willen we uw oplossing te bevestigen voor onze leden.
Weet je zeker dat dit wordt veroorzaakt door een conflict, en gewoon niet gebeuren onder specifieke omstandigheden? Helaas kan ik niet echt verder testen op mijn einde. Slechts 8 berichten in mijn hele database hebben gebruikersnamen met NTA commentaar gewikkeld om hen heen. Merk ook op dat de vertaling-systeem op grote schaal wordt gebruikt op mijn site-de cache-database kan groeien tot 10Gb +. Dit moet dus betekenen een twee dingen: of de bug bestond in het verleden en is nu opgelost, of dat het probleem komt zeer zelden voor.
Heb je gecontroleerd je post tafel op de database op deze site?
kamilkurczak
17-08-10, 10:03
ja, we gecontroleerd en het op onze test forum (en op onze belangrijkste forum van vBET) alles werkt goed.
Ok-de kans groot dat de bug oud is en is vastgesteld, dan. Ik heb een nieuw probleem met PHP die ik heb geplaatst in dit forum ook, als je zou kunnen dat controleren voor mij.
kamilkurczak
19-08-10, 08:41
Zoals ik op uw forum - dit is nu werkt, opgelost
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):