PDA

Ver Versión Completa: Resolto Comentarios HTML aparecen no nome de usuario pos informar

moman
07-08-10, 12:58
Este pequeno erro ocorre cando un post por un usuario cun nome de usuario traducido é informar para un moderador e enviada a unha lista de correo. Os comentarios HTML son mostrados porque son convertidos a HTML-safe caracteres antes do gancho global que está en execución.

Antes de-
http://img39.imageshack.us/img39/7610/screenshot4ij.png

Pos-
http://img833.imageshack.us/img833/1936/screenshot5r.png

Fix-
En functions_vbenterprisetranslator_hooks.php atopar:

if (strpos($output,'')) {
$ Output = str_replace (array ('',
''),'', $ Output);

Substituír por:

if (strpos($output,'') | | Strpos ($ output ,'<!-- vBET_ENTA ->')) {
$ Output = str_replace (array ('',
'','<!-- VBET_SNTA - >','<!-- vBET_ENTA ->'),'', $ output);

Hai probablemente un máis intelixente que permitiría corrixir estes comentarios sexan usadas ou sexa, en bbcode 'código', pero iso non é unha preocupación no meu caso.

kamilkurczak
09-08-10, 09:41
Ok Entón eu teño reproducir este erro no meu exame foro. Como podo facelo? Pode ser este é un conflito con outro mods? Podes comprobar-la (atopar un conflito).
Vou tentar confirmala la. Vou mostrar esta solución para Michał.
Grazas

moman
09-08-10, 10:13
Se fai un post en un idioma diferente do estándar do foro, polo nome de usuario son almacenadas con SNTA e enton etiquetas en torno a eles na base de datos. Simplemente informar tal cargo, e no segmento de auto-xerado, o nome de usuario conectados incluirá os comentarios.

kamilkurczak
10-08-10, 11:36
Eu non podo reproducir este problema no meu foro de proba.

por suposto que eu teño que saber - pode ser conflito. Eu debería describir como atopar conflito no post anterior, entón eu describilos-lo agora.

por favor, desactive o resto mods un por un (vBET debe ser activado) e tratar de atopar de novo esta cuestión. Se un deste mods está desactivado e non pode finta esta cuestión - temos un conflito con este mod.

Entón, por favor tente atopar este conflito:)

moman
10-08-10, 11:46
Eu non podo facer iso no meu foro agora, porque é un sitio web en directo, non un lugar de proba.

Aquí está a información que podo proporcionar-lle:
1. O SNTA e comentarios entón son gardadas dentro do 'postusername' campo en 'post' táboa na base de datos.
2. Cando o informe está feita, vBulletin busca o nome de usuario daquel campo, e así, os comentarios son mostrados.

Se non atopa o erro, non se preocupe, pode ser específico para o meu sitio, aínda que eu dubido diso.

vBET
11-08-10, 18:25
Hai "postusername 'ningunha columna en' post 'da táboa. Supoño que esta columna foi engadido por algúns mod - neste caso, iso debe ser preocupación canto problemas de integración. Pero non sabemos que mod.

Táboa pos ten 'username' columna - pero non hai ningún valor coas tags NTA. Eu verifiquei na nosa base de datos, esta consulta:

SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
E no noso foro hai moitas mensaxes escritas en linguaxes distintos.

Pode determinar que os seus mods engadido "postusername 'columna para o seu' post 'da táboa. Que serían útiles para descubrir o que está a suceder alí. Neste momento eu mover este fío para sección de solución, e imos mover para a sección de integración, cando imos ver con que nos integramos mod aquí.

moman
12-08-10, 11:49
Creo que eu quería dicir nome de usuario. Eu vou ofrecer unha imaxe pouco.

moman
12-08-10, 11:57
É certo que foi o campo nome de usuario.

Aquí tes un exemplo:

Curiosamente, non todos os artigos conteñen traducido ENTÓN SNTA e etiquetas en torno ao nome de usuario.

http://img265.imageshack.us/img265/2383/97408180.gif

BTW, ten que aumentar restricións resolución sobre as imaxes adxuntas.

kamilkurczak
12-08-10, 12:35
ok, se trata dun 'username'. agora está correcto.

If you can't find the bug, no worries- it might be specific to my site, even though I doubt that.
ok, pero queremos facer un Guía de integración cun mod, o que causa o fallo. (Se se trata dun problema causado polo conflito).

en segundo lugar - nós queremos confirmar a súa solución para os nosos membros.

moman
14-08-10, 19:31
Seguro que isto é causado por un conflito, e só non acontece en circunstancias específicas? Por desgraza, realmente non pode facer todas as probas aínda máis no meu fin. Só 8 artigos no meu base de datos enteiro teñen nomes de usuarios con comentarios NTA envolto en torno a eles. Ademais, teña en conta que o sistema de tradución úsase extensivamente no meu sitio, a base de datos de caché pode medrar ata 10Gb +. Este debe, polo tanto, significar unha de dúas cousas: ou o erro existiu no pasado e agora é fixo, ou que o erro ocorre moi raramente.

Vostede comprobar a súa táboa na base de datos post neste sitio web?

kamilkurczak
17-08-10, 10:03
si, estamos verifiquei e no noso foro de proba (e no noso foro principal de vBET) todo funciona ben.

moman
17-08-10, 18:59
Ok, as posibilidades son de que o erro é antigo e foi modificado, entón. Estou tendo un problema novo con PHP que eu teño posta neste foro, así como, se podería comprobar iso para min.

kamilkurczak
19-08-10, 08:41
Como eu vexo no seu foro - iso funciona agora, resolto

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1