Ver Versión Completa: Resolto Comentarios HTML aparecen no nome de usuario pos informar
Este pequeno erro ocorre cando un post por un usuario cun nome de usuario traducido é informar para un moderador e enviada a unha lista de correo. Os comentarios HTML son mostrados porque son convertidos a HTML-safe caracteres antes do gancho global que está en execución.
Antes de-
http://img39.imageshack.us/img39/7610/screenshot4ij.png
Pos-
http://img833.imageshack.us/img833/1936/screenshot5r.png
Fix-
En functions_vbenterprisetranslator_hooks.php atopar:
if (strpos($output,'')) {
$ Output = str_replace (array ('',
''),'', $ Output);
Substituír por:
if (strpos($output,'') | | Strpos ($ output ,'<!-- vBET_ENTA ->')) {
$ Output = str_replace (array ('',
'','<!-- VBET_SNTA - >','<!-- vBET_ENTA ->'),'', $ output);
Hai probablemente un máis intelixente que permitiría corrixir estes comentarios sexan usadas ou sexa, en bbcode 'código', pero iso non é unha preocupación no meu caso.
kamilkurczak
09-08-10, 09:41
Ok Entón eu teño reproducir este erro no meu exame foro. Como podo facelo? Pode ser este é un conflito con outro mods? Podes comprobar-la (atopar un conflito).
Vou tentar confirmala la. Vou mostrar esta solución para Michał.
Grazas
Se fai un post en un idioma diferente do estándar do foro, polo nome de usuario son almacenadas con SNTA e enton etiquetas en torno a eles na base de datos. Simplemente informar tal cargo, e no segmento de auto-xerado, o nome de usuario conectados incluirá os comentarios.
kamilkurczak
10-08-10, 11:36
Eu non podo reproducir este problema no meu foro de proba.
por suposto que eu teño que saber - pode ser conflito. Eu debería describir como atopar conflito no post anterior, entón eu describilos-lo agora.
por favor, desactive o resto mods un por un (vBET debe ser activado) e tratar de atopar de novo esta cuestión. Se un deste mods está desactivado e non pode finta esta cuestión - temos un conflito con este mod.
Entón, por favor tente atopar este conflito:)
Eu non podo facer iso no meu foro agora, porque é un sitio web en directo, non un lugar de proba.
Aquí está a información que podo proporcionar-lle:
1. O SNTA e comentarios entón son gardadas dentro do 'postusername' campo en 'post' táboa na base de datos.
2. Cando o informe está feita, vBulletin busca o nome de usuario daquel campo, e así, os comentarios son mostrados.
Se non atopa o erro, non se preocupe, pode ser específico para o meu sitio, aínda que eu dubido diso.
Hai "postusername 'ningunha columna en' post 'da táboa. Supoño que esta columna foi engadido por algúns mod - neste caso, iso debe ser preocupación canto problemas de integración. Pero non sabemos que mod.
Táboa pos ten 'username' columna - pero non hai ningún valor coas tags NTA. Eu verifiquei na nosa base de datos, esta consulta:
SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
E no noso foro hai moitas mensaxes escritas en linguaxes distintos.
Pode determinar que os seus mods engadido "postusername 'columna para o seu' post 'da táboa. Que serían útiles para descubrir o que está a suceder alí. Neste momento eu mover este fío para sección de solución, e imos mover para a sección de integración, cando imos ver con que nos integramos mod aquí.
Creo que eu quería dicir nome de usuario. Eu vou ofrecer unha imaxe pouco.
É certo que foi o campo nome de usuario.
Aquí tes un exemplo:
Curiosamente, non todos os artigos conteñen traducido ENTÓN SNTA e etiquetas en torno ao nome de usuario.
http://img265.imageshack.us/img265/2383/97408180.gif
BTW, ten que aumentar restricións resolución sobre as imaxes adxuntas.
kamilkurczak
12-08-10, 12:35
ok, se trata dun 'username'. agora está correcto.
If you can't find the bug, no worries- it might be specific to my site, even though I doubt that.
ok, pero queremos facer un Guía de integración cun mod, o que causa o fallo. (Se se trata dun problema causado polo conflito).
en segundo lugar - nós queremos confirmar a súa solución para os nosos membros.
Seguro que isto é causado por un conflito, e só non acontece en circunstancias específicas? Por desgraza, realmente non pode facer todas as probas aínda máis no meu fin. Só 8 artigos no meu base de datos enteiro teñen nomes de usuarios con comentarios NTA envolto en torno a eles. Ademais, teña en conta que o sistema de tradución úsase extensivamente no meu sitio, a base de datos de caché pode medrar ata 10Gb +. Este debe, polo tanto, significar unha de dúas cousas: ou o erro existiu no pasado e agora é fixo, ou que o erro ocorre moi raramente.
Vostede comprobar a súa táboa na base de datos post neste sitio web?
kamilkurczak
17-08-10, 10:03
si, estamos verifiquei e no noso foro de proba (e no noso foro principal de vBET) todo funciona ben.
Ok, as posibilidades son de que o erro é antigo e foi modificado, entón. Estou tendo un problema novo con PHP que eu teño posta neste foro, así como, se podería comprobar iso para min.
kamilkurczak
19-08-10, 08:41
Como eu vexo no seu foro - iso funciona agora, resolto
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):