PDA

View Full Version: Opgelos HTML kommentaar vertoon in aangemeld pos gebruikersnaam

moman
07-08-10, 12:58
Hierdie klein fout kom voor wanneer 'n pos deur' n gebruiker met 'n vertaalde gebruikersnaam is na berig word' n moderator en gepos word aan 'n draad. Die HTML kommentaar vertoon nie, omdat hulle omgeskakel word na HTML-veilige-karakters voor die globale haak bestuur word.

Voor-
http://img39.imageshack.us/img39/7610/screenshot4ij.png

Na
http://img833.imageshack.us/img833/1936/screenshot5r.png

Fix-
In functions_vbenterprisetranslator_hooks.php vind:

if (strpos($output,'")) {
$ Output = & str_replace (skikking ('',
'"),'', $ Uitset);

Vervang met:

if (strpos($output,'") | | Strpos ($ uitset ,'<!-- vBET_ENTA ->")) {
$ Output = & str_replace (skikking ('',
'','<!-- VBET_SNTA - >','<!-- vBET_ENTA -> "),'', $ uitset);

Daar is waarskynlik 'n slimmer los nie wat jou sal toelaat om hierdie kommentaar te dws wat gebruik word in "kode" BBCode, maar dit is nie' n kommer in my geval.

kamilkurczak
09-08-10, 09:41
Ok. So ek moet hierdie fout op my forum toets om voort te plant. Hoe kan ek dit doen? Mag dit is 'n konflik met' n ander mods? Kan jy check dit (vind 'n konflik).
Ek sal probeer om dit te bevestig. Ek sal hierdie oplossing vir Migal.
Danksy

moman
09-08-10, 10:13
As jy 'n pos in' n ander taal van die forum se standaard, dan gebruikersname met snta en enta tags om hulle in die databasis gestoor. Verslag eenvoudig so 'n pos, en in die motor-gegenereerde draad, die gekoppelde gebruikersnaam sal insluit die kommentaar.

kamilkurczak
10-08-10, 11:36
Ek kan nie voortplant hierdie kwessie op my toets forum.

Natuurlik het ek nodig om te weet - konflik kan word. Ek moet beskryf hoe om konflik te vind in die vorige pos, so ek beskryf dit nou.

asseblief, draai af al die ander mods een deur een (vBET moet aangesit wees) en probeer om hierdie probleem te vind. As een van die mods gestremd is en jy kan nie fint hierdie probleem - ons het 'n konflik met hierdie mod.

Dus, kan jy probeer om hierdie konflik te vind:)

moman
10-08-10, 11:46
Ek kan nie nou op my forum, want dit is 'n lewendige plek, nie' n toets site.

Hier is die inligting wat ek kan u voorsien van:
1. Die SNTA en ENTA kommentaar is gestoor in die postusername veld in die "post" tabel in die databasis.
2. Wanneer die verslag gemaak word, haal vBulletin die gebruikersnaam van daardie gebied, en dus, die kommentaar is getoon.

As jy nie die fout vind nie, geen bekommernisse-dit dalk spesifiek op my site, alhoewel ek twyfel dat.

vBET
11-08-10, 18:25
Daar is geen kolom "postusername" in "na die tafel. Ek veronderstel hierdie kolom is deur sommige mod bygevoeg - in hierdie geval moet kommer wees as 'n paar integrasie kwessie. Maar ons weet nie waarmee mod.

Post tafel het die kolom "username" - maar daar is geen waarde met die NTA tags. Ek sien dit in ons databasis deur hierdie soektog:

SELECT * FROM post where username like '%SNTA%'
En in ons forum is daar is baie van die boodskappe wat in verskillende tale geskryf is.

Kan jy bepaal watter een van jou mods bygevoeg "postusername kolom aan jou" post "tafel. Dit sou nuttig wees om uit te vind wat daar aangaan. Op die oomblik het ek hierdie draad beweeg gedeelte Probleme oplos, en ons sal dit verskuif na die integrasie artikel wanneer ons sal weet met watter mod wat ons hier te integreer.

moman
12-08-10, 11:49
Ek dink ek bedoel gebruikersnaam. Ek sal jy binnekort met 'n kiekie.

moman
12-08-10, 11:57
Dit was inderdaad die gebruikersnaam veld.

Kyk hier vir 'n voorbeeld:

Interessant genoeg, nie al vertaal poste bevat ENTA en SNTA tags om die gebruikersnaam.

http://img265.imageshack.us/img265/2383/97408180.gif

BTW-jy moet 'n groter resolusie beperkinge op die aangehegte beelde.

kamilkurczak
12-08-10, 12:35
ok, dit is 'n "Gebruikersnaam". Nou is dit korrek is.

If you can't find the bug, no worries- it might be specific to my site, even though I doubt that.
ok, maar ons wil graag 'n Integration Guide met' n mod, wat veroorsaak dat hierdie fout te maak. (As dit 'n probleem wat veroorsaak word deur die konflik is).

In die tweede plek - Ons wil graag jou oplossing vir ons lede te bevestig.

moman
14-08-10, 19:31
Is jy seker dat dit veroorsaak word deur 'n konflik, en nie net onder spesifieke omstandighede gebeur nie? Ongelukkig kan ek nie regtig nie enige verdere toetse op my einde. Slegs 8 poste in my hele databasis gebruikersname met NTA kommentaar toegedraai rondom hulle. Ook daarop dat die vertaling word op groot skaal op my site die kas databasis kan groei tot 10 GB +. Dit moet dus 'n twee dinge beteken: óf die fout bestaan in die verlede en is nou vasgestel, of dat die fout kom baie selde.

Het jy kyk na jou post tafel op die databasis op hierdie site?

kamilkurczak
17-08-10, 10:03
Ja, ons nagegaan en op ons toets forum (en op ons forum van vBET) alles werk goed.

moman
17-08-10, 18:59
Ok-kanse is dat die fout is oud en is vas, dan is. Ek het 'n nuwe probleem met PHP wat ek gepos in hierdie forum so goed, as jy kan check vir my.

kamilkurczak
19-08-10, 08:41
Soos ek dit sien op jou forum - dit is nou werk, opgelos

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1