PDA

View Full Version: Ratkaistu Forum Home Tasaus

Damas
25-11-09, 20:00
Hello,

On vain yksi linjaus ongelma Forum Home.

Arabia on oikealta vasemmalle
Englanti vasemmalta oikealle

Sama ongelma on täällä myös

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ar/

Voit tarkistaa liitteenä kuvaa nähdäksesi mitä tarkoitan.

Jos ei ole korjata nyt, niin voitte puh. minulle, mistä mallipohjasta voin muokata sitä?

Sitten voin tehdä jotain tällaista (koska foorumini Oletus on oikealta vasemmalle)

<if condition="$_GET['language']">
Vasemmalta oikealle mallikoodi
<else />
Oikealta vasemmalle mallikoodi
</ Jos>

Kiitos

vBET
25-11-09, 20:35
Anteeksi mutta en ymmärrä kysymystä. vBET voi muuttaa järjestystä - se on konfiguroitavissa. Ja alla linkki jonka annoit kun näen järjestys on muuttunut.

Olen varma, että tiedät mitä olet kirjallisesti - sinulle oikealta vasemmalle järjestys on luonnollinen. Minulle se näyttää oikealta vasemmalle järjestyksessä - Kuvailkaa yksityiskohtaisesti, mitä linkin alta jonka annoit ei ole oikein.

Damas
25-11-09, 22:39
Kaikki tiedot Forum Home on oikealta vasemmalle varten (arabian kielellä), kun se on vasemmalta oikealle nyt vBET.

http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/ar/

Myös foorumiini sain saman ongelman tarkistaa sen täältä, ota

Forum Home on vasemmalta oikealle varten (Englanti kieli), kun se on oikealta vasemmalle nyt

http://www.damasgate.com/vb/en/Kiitos

vBET
26-11-09, 16:44
Anteeksi - juuri sain saman info:)

Kerro erityisesti, mitä ei ole paikka. Kuten olen jo kirjoitin teille Etsin siellä ja näen, että järjestys on muuttunut - sarakkeet ovat toisella puolella, logo myös - se näyttää oikealta vasemmalle minulle. Joten kirjallisesti toisen kerran sama asia ei toimi ...

Ole erityinen. Osoittakaa minulle, mitä en osaa nähdä nyt:)

Damas
27-11-09, 02:40
sarakkeet ovat toisella puolella, logo myös - se näyttää oikeus LEF,

Kyllä olet oikeassa sarakkeita.

MUTTA teksti ei ole oikealla puolella

Olen pahoillani minun Englanti ei ole hyvä

Kiitos

vBET
27-11-09, 05:13
Oh - että sitten on kyse:) Suuret kiitokset Toimimme tässä:)

vBET
16-12-09, 02:49
OK - muutokset:) Se tullaan julkaisemaan 3.3.0 ja nyt te voitte nähdä sen täällä. Toivottavasti sinulla on todella onnellinen, sillä juuri nyt meillä myös muuttaa suuntaa asianmukaisesti käännetty ja alkuperäinen lohko. Joten jos joku kirjoittaa arabiaksi ja näen sen Englanti, sitten katseli alkuperäistekstin se on oikealta vasemmalle. Myös silloin, kun näet arabiaksi jotain mitä on kirjoitettu täällä muuta kieltä kuin Englanti, sitten haluavat lähde Alkuperäinen teksti on omassa järjestyksessä:) Ja vaikka hoidatte arabiaksi sitten nuoli välillä liput ovat toisinpäin: D

Katso täältä:
Tämä teksti on kirjoitettu puolaksi, ja tulee aina vasemmalla puolella, kun katselet alkuperäistä. Samalla se kääntää arabiaksi tai joku toinen kieli päinvastaisessa järjestyksessä, käännös peruutetaan, mutta alkuperäinen pysyy vasemmalta oikealle:)

Damas
22-12-09, 16:57
Siinä se, hienoa työtä.

Nyt sen oikeastaan% 100 ammattimaista työtä.

Eikö kiinnitetty vBET236, on se teidän tehdä luettelo?
Kiitos

vBET
23-12-09, 13:40
Juuri nyt Tavoitteenamme on vBET 3.3.0 jälkeen, että me panemme huomiota muilla alueilla:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations