Visa fullständig version: Översättning Flaggor Visas Inte
Jag avinstallerade den version vb 3.8 och installerat gratis version. Jag gjorde avinstallerat redigeringar för vBSEO och sedan lägga i Yandex API. Jag lägger flaggor i en egen plats i huvudet och att de inte visas. Jag använder ett barn-stil av vbulletin standard stil. När jag läser den källa jag inte se något som helst att göra med vBET
Här är en länk som du kan titta på: utdelning Övriga Talang - hundmat Demo Anställa Hund Älskare För långsiktig Position (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)
koden jag använde var:
<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>
Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Har du aktiverat vBET i AdminCP->Plugins & Produkter->Hantera Produkter?
ahhh det fungerar nu.
Kommer detta att fungera med standard mobil stil?
Na versão Mobil não aparece en opção de selecionar o idioma.
Na versão Mobil não aparece en opção de selecionar o idioma.
va? Jag vet inte vad du sade. Jag kan besöka redan översatta sidor, men jag behöver ett sätt att lägga till flaggor till den mobila stil. 68% av min trafik via smartphone, mobiltelefon eller surfplatta.
vBET har gjort detta innan. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile
Na versão Mobil quando ett pessoa vai se registrator, não aparece som flaggor de idioma.
Na versão Mobil quando ett pessoa vai se registrator, não aparece som flaggor de idioma.
Rätt, de är inte visas. Jag undrar hur man ska få dem att visas. Har du någon idé? Min webbplats är MyModelTalk Gratis Gjutning Samtal för Modeller och Skådespelare! (http://MyModelTalk.com/jobs/)
Martin, snälla svara. Jag behöver hjälp med att få detta att fungera på mobila stil. Det är att arbeta på min stationära barn stil. Men jag kan inte få det att fungera på mobila stil så långt. snälla hjälp. thx
Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
För att lägga till en flagga till en mobil stil:
1. Öppna AdminCP->Stilar & Mallar->Style Manager->Default Style->Redigera mallar->vbenterprisetranslator_flags.
2. Ändra värdet Stil från Standard Stil till din mobil med stil.
3. Spara mallen.
Om du vill lägga till andra vBET mallen (t ex lägga till en flagga för att översatta meddelanden) och sedan importera andra behövs vbenterprisetranslator stilar.
jag behöver använda det på mer än en stil i taget. Den mobila stil är för mobiltelefoner och visar bara på smartphone upptäckt när en besökare besöker webbplatsen. Annars ser vB4 standard stil.
Hur gör jag för att använda det på mer än ett fortfarande på en gång?
För att lägga till en flagga till en mobil stil:
1. Öppna AdminCP->Stilar & Mallar->Style Manager->Default Style->Redigera mallar->vbenterprisetranslator_flags.
2. Ändra värdet Stil från Standard Stil till din mobil med stil.
3. Spara mallen.
Om du vill lägga till andra vBET mallen (t ex lägga till en flagga för att översatta meddelanden) och sedan importera andra behövs vbenterprisetranslator stilar.
Nevermind att jag har listat ut det. Jag kopierade vbenterprisetranslator stil över till mobila stil i stället för att stänga det. Nu vBET fungerar i båda stilarna. Tack för tipset. Du kanske vill lägga till detta till din dokumentation så att andra vet.
Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
När du importerar en mall vBET att mobila stil, kan du ställa in värdet {vb:raw vbenterprisetranslatorflags} både i mobila stil och standard stil. Flaggor visas inte på mobila stil, eftersom i mobila stil var inte mallen vbenterprisetranslator_flags.
Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Nevermind att jag har listat ut det. Jag kopierade vbenterprisetranslator stil över till mobila stil i stället för att stänga det. Nu vBET fungerar i båda stilarna. Tack för tipset. Du kanske vill lägga till detta till din dokumentation så att andra vet.
Jag är glad att jag kunde hjälpa dig.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):