PDA

View Full Version: Käännös lippuja ei näy

mykkal
25-05-15, 05:17
Olen poistanut version vB 3.8 ja asentanut ilmaisen version. Tein uninstalled vBSEO muokkauksia ja sitten laittaa Yandex API. Paikat liput mukautetun sijainnin otsikossa ja ne eivät näy. Käytän lapsi tyyli vbulletin oletustyyliä. Kun lähde ei näy mitään tekemistä vBET

Tässä on linkki, voit katsoa: maksetut muut Talent - koira ruokaa Demo palkata koiran ystäville varten pitkän aikavälin rahoitusasema (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)

koodi Käytin oli:

<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>

Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Onko sinulla käytössä vBET AdminCP -> Plugins ja tuotteet -> tuotteiden?

mykkal
25-05-15, 21:16

Ahhh sen työskentely kas noin.

mykkal
25-05-15, 21:21
Toimiiko tämä oletusarvo kannettavan tyyli?

Fabiano
26-05-15, 01:55
Na versão Mobile não aparece opção de selecionar o kieli.

mykkal
26-05-15, 02:04
Na versão Mobile não aparece opção de selecionar o kieli.

huh? En tiedä, mitä sanoitte. Olen voinut käydä valmiiksi käännetty sivuja mutta tarvitsen tapa lisätä liput liikkuvia tyyli. 68 % minun liikennettä on kautta smartphone, matkapuhelin tai tabletin.

vBET on tehnyt tätä ennen. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile

Fabiano
26-05-15, 02:17
Na versão Mobile Milloin pessoa vai se kirjaaja, não aparece liput de kieli.

mykkal
26-05-15, 02:38
Na versão Mobile Milloin pessoa vai se kirjaaja, não aparece liput de kieli.

Oikeat, ne eivät näy. Olen miettinyt, miten saat ne näkyviin. Onko sinulla mitään käsitystä? Sivustoni on MyModelTalk Ilmainen Valu vaatii Malleja ja Näyttelijöitä! (http://MyModelTalk.com/jobs/)

mykkal
26-05-15, 15:23

Martin, ole hyvä vastaus. Tarvitsen apua saada tämän toimimaan mobiili tyyli. Se toimii minun kassa lapsi tyyliin. Mutta en voi saada sen toimimaan mobile tyyli toistaiseksi. auttakaa. thx

Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
Merkinnän lisääminen mobiili tyyli:
1. Avaa AdminCP -> tyylejä ja malleja -> Style Manager -> oletus tyyli - > Muokkaa malleja -> vbenterprisetranslator_flags.
2. Muuta arvoksi tyyli oletustyyli mobiili tyyli.
3. Tallenna malli.
Jos haluat lisätä muita vBET mallin (esim merkinnän lisääminen käännetty viestejä) sitten tuo muiden tarvitaan vbenterprisetranslator tyylejä.

mykkal
26-05-15, 17:46
minun täytyy käyttää sitä useampaan kuin yhteen tyyliin kerrallaan. Mobile tyyli on matkapuhelimiin ja vain tulee smartphone kun kävijä vierailee sivustolla. Muuten he näkevät vB4 oletustyyli.

Miten käytän sitä enemmän kuin yksi vielä kerrallaan?

Merkinnän lisääminen mobiili tyyli:
1. Avaa AdminCP -> tyylejä ja malleja -> Style Manager -> oletus tyyli - > Muokkaa malleja -> vbenterprisetranslator_flags.
2. Muuta arvoksi tyyli oletustyyli mobiili tyyli.
3. Tallenna malli.
Jos haluat lisätä muita vBET mallin (esim merkinnän lisääminen käännetty viestejä) sitten tuo muiden tarvitaan vbenterprisetranslator tyylejä.

mykkal
26-05-15, 17:57
Unohda en tajunnut sitä ulos. Olen kopioinut vbenterprisetranslator tyyliin yli mobile tyyli sen sijaan vaihtaa se. Nyt vBET toimii sekä tyylejä. Kiitos vinkistä. Voit halutessasi lisätä tätä sinun asiakirjat, jotta muut tietävät.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Tuomisen jälkeen mallin vBET mobile tyyli, voit asettaa arvoon {vb:raaka-vbenterprisetranslatorflags} sekä mobiili-tyyli ja oletustyyliä. Liput eivät näy mobile tyyli, koska mobiili-tyyli ei ollut mallin vbenterprisetranslator_flags.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Unohda en tajunnut sitä ulos. Olen kopioinut vbenterprisetranslator tyyliin yli mobile tyyli sen sijaan vaihtaa se. Nyt vBET toimii sekä tyylejä. Kiitos vinkistä. Voit halutessasi lisätä tätä sinun asiakirjat, jotta muut tietävät.
Olen iloinen, että voisin auttaa sinua.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 you can enjoy automatic translations