PDA

View Full Version: Oversettelsen flaggene ikke vises

mykkal
25-05-15, 05:17
Jeg avinstallerte versjonen for vb 3.8 og installert det ledig versjonen. Jeg gjorde avinstallert endringene for vBSEO og deretter sette i Yandex API. Jeg setter flaggene i en egendefinert plassering i overskriften, og de vises ikke. Jeg bruker en barn stil av vbulletin standard. Når jeg viser kilden ser jeg ikke noe å gjøre med vBET

Her er en link du kan se på: betalt andre Talent - hunden mat Demo ansette hund elskere For lang sikt posisjon (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)

koden jeg brukte var:

<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>

Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Har du aktivert vBET i AdminCP -> Plugins og produkter -> administrere produkter?

mykkal
25-05-15, 21:16
Har du aktivert vBET i AdminCP -> Plugins og produkter -> administrere produkter?

Ahhh det fungerer nå.

mykkal
25-05-15, 21:21
Vil dette fungere med mobile standardstilen?

Fabiano
26-05-15, 01:55
Na versão Mobile não aparece en opção de selecionar o idioma.

mykkal
26-05-15, 02:04
Na versão Mobile não aparece en opção de selecionar o idioma.

He? Jeg vet ikke hva du sa. Jeg kunne gå pre-oversatt sidene, men jeg trenger en måte å legge til flaggene i mobile stilen. 68% av trafikken min er via smartphone, transportabel telefon eller tavle.

vBET har gjort dette før. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile

Fabiano
26-05-15, 02:17
Na versão Mobile quando pessoa vai se registrar, não aparece som flagg de idioma.

mykkal
26-05-15, 02:38
Na versão Mobile quando pessoa vai se registrar, não aparece som flagg de idioma.

Riktig, de er ikke som vises. Jeg lurer på hvordan å få dem til å vises. Har du noen ide? Mitt nettsted er MyModelTalk Gratis Casting Samtaler for Modeller og Skuespillere! (http://MyModelTalk.com/jobs/)

mykkal
26-05-15, 15:23

Martin, vennligst svar. Jeg trenger hjelp til å få dette til å fungere på mobile stil. Det fungerer på min desktop barn stil. Men jeg kan ikke få det til å fungere på mobile stil så langt. behage hjelpe. thx

Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
Legge til et flagg i en mobil stil:
1. Åpne AdminCP -> Styles & maler -> Style Manager -> standard stil - > Rediger Maler -> vbenterprisetranslator_flags.
2. endre verdi stil fra standardstil til din mobil stil.
3. lagre malen.
Hvis du vil legge til andre vBET mal (f.eks legge til et flagg i oversatte meldinger) og deretter importere andre behov vbenterprisetranslator stiler.

mykkal
26-05-15, 17:46
Jeg trenger å bruke den på flere enn én stil samtidig. Mobile stilen for mobiltelefoner og viser bare på smarttelefonen gjenkjenning når en bruker besøker området. Ellers ser standardstilen vB4.

Hvordan bruker jeg det på flere fortsatt samtidig?

Legge til et flagg i en mobil stil:
1. Åpne AdminCP -> Styles & maler -> Style Manager -> standard stil - > Rediger Maler -> vbenterprisetranslator_flags.
2. endre verdi stil fra standardstil til din mobil stil.
3. lagre malen.
Hvis du vil legge til andre vBET mal (f.eks legge til et flagg i oversatte meldinger) og deretter importere andre behov vbenterprisetranslator stiler.

mykkal
26-05-15, 17:57
Ikke bry deg om jeg fant det ut. Jeg kopierte vbenterprisetranslator stil over til mobile stil i stedet for å bytte det. Nå vBET fungerer i begge stilarter. Takk for tips. Du ønsker kanskje å legge dette til dokumentasjon, slik at andre vet.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Når du importerer en mal vBET til mobile stil, kan du angi verdien {vb:rå vbenterprisetranslatorflags}, både i mobil-stil og standard stil. Flagg vises ikke på mobile stil, fordi i mobile stil var ikke mal vbenterprisetranslator_flags.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Ikke bry deg om jeg fant det ut. Jeg kopierte vbenterprisetranslator stil over til mobile stil i stedet for å bytte det. Nå vBET fungerer i begge stilarter. Takk for tips. Du ønsker kanskje å legge dette til dokumentasjon, slik at andre vet.
Jeg er glad jeg kunne hjelpe deg.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vB Enterprise Translator 4.10.1