PDA

View Full Version: Vertaling Flags nie vertoon

mykkal
25-05-15, 05:17
Ek verwyder die weergawe vir vb 3,8 en geïnstalleer die gratis weergawe. Ek gemaak verwyder die wysigings vir vBSEO en dan sit in die Yandex API. Ek plaas die vlae in 'n persoonlike plek in die kop en hulle het nie verskyn. Ek gebruik 'n kind styl van die vBulletin styl Herstel. As ek kyk na die bron wat ek sien nie iets te doen het met vBET

Hier is 'n skakel wat jy kan kyk na: Betaal Ander Talent - Dog Food Demo Huur Dog Lovers vir langtermyn Position (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)

die kode wat ek gebruik het, was:

<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>

Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Het jy vBET in AdminCP-> proppe & produkte- in staat gestel het> Bestuur Produkte?

mykkal
25-05-15, 21:16
Het jy vBET in AdminCP-> proppe & produkte- in staat gestel het> Bestuur Produkte?

ahhh sy werk nou.

mykkal
25-05-15, 21:21
Sal dit werk met die standaard mobiele styl?

Fabiano
26-05-15, 01:55
In Mobile weergawe verskyn nie die opsie om die taal te kies.

mykkal
26-05-15, 02:04
In Mobile weergawe verskyn nie die opsie om die taal te kies.

huh? Ek weet nie wat jy sê. Ek is in staat om vir vertaalde bladsye besoek, maar ek het 'n manier om die vlae te voeg tot die mobiele styl. 68% van my verkeer is via smartphone, selfoon, of tablet.

vBET het dit voor gedoen. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile

Fabiano
26-05-15, 02:17
Na versão Mobile Quando n Pessoa vai se registrateur, não aparece as vlae de taal.

mykkal
26-05-15, 02:38
Na versão Mobile Quando n Pessoa vai se registrateur, não aparece as vlae de taal.

Korrek is, is dit nie verskyn. Ek wonder hoe om te kry om hulle te verskyn. Het jy enige idee? My webwerf is MyModelTalk Gratis gietwerk versoek om Models en Akteurs! (Http://MyModelTalk.com/jobs/)

mykkal
26-05-15, 15:23

Martin, antwoord. Ek help om dit te laat werk op die selfoon styl nodig. Dit werk op my lessenaar kind styl. Maar ek kan dit nie kry nie werk op die selfoon styl so ver. please help. thx

Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
Om 'n vlag te voeg tot 'n mobiele styl:
1. Open AdminCP-> Styles & Templates-> Styl Bestuurder-> Default styl-> Edit templates-> vbenterprisetranslator_flags.
2. Change waarde Style uit Default Style na jou selfoon styl.
3. Slaan die sjabloon.
As jy wil ander vBET sjabloon voeg (bv voeg 'n vlag te vertaal boodskappe) dan die invoer ander nodig vbenterprisetranslator style.

mykkal
26-05-15, 17:46
ek nodig het om dit te gebruik op meer as een styl op 'n tyd. Die mobiele styl is vir selfone en slegs vertoon op smartphone opsporing wanneer 'n besoeker besoek die webwerf. Anders sien hulle die vB4 styl Herstel.

Hoe gebruik ek dit op meer as een nog op 'n tyd?

Om 'n vlag te voeg tot 'n mobiele styl:
1. Open AdminCP-> Styles & Templates-> Styl Bestuurder-> Default styl-> Edit templates-> vbenterprisetranslator_flags.
2. Change waarde Style uit Default Style na jou selfoon styl.
3. Slaan die sjabloon.
As jy wil ander vBET sjabloon voeg (bv voeg 'n vlag te vertaal boodskappe) dan die invoer ander nodig vbenterprisetranslator style.

mykkal
26-05-15, 17:57
Nevermind Ek het gedink dit uit. Ek gekopieer die vbenterprisetranslator styl oor die mobiele styl in plaas van die skakel nie. Nou vBET werk in beide style. Dankie vir die tip. Wil jy dalk om dit te voeg by jou dokumentasie sodat ander weet.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Beide in mobiele styl en styl Herstel: nadat jy 'n sjabloon vBET invoer mobiele styl, kan jy die waarde {rou vbenterprisetranslatorflags vb} stel. Vlae verskyn nie in mobiele styl, want in mobiele styl was nie template vbenterprisetranslator_flags.

Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Nevermind Ek het gedink dit uit. Ek gekopieer die vbenterprisetranslator styl oor die mobiele styl in plaas van die skakel nie. Nou vBET werk in beide style. Dankie vir die tip. Wil jy dalk om dit te voeg by jou dokumentasie sodat ander weet.
Ek is bly ek kon help jy.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vBET Translator 4.10.1