View Full Version: Vertaling Vlaggen Niet Worden Weergegeven
Ik de-installeerde de versie voor vb 3.8 en de installatie van de gratis versie. Ik maakte verwijderd van de bewerkingen voor vBSEO en vervolgens in de Google API. Ik plaatsen de vlaggen in een aangepaste locatie in de koptekst en worden ze niet weergegeven. Ik ben met een kind in de stijl van de vbulletin standaard stijl. Als ik de bron ik zie niets te maken met vBET
Hier is een link kunt u kijken op: BETAALD Andere Talent - Hond Voedsel Demo Inhuren van Dog Lovers Voor de Lange Termijn Positie (http://mymodeltalk.com/jobs/model-castings-acting-auditions-atlanta-metro-ga/1466741-dog-food-demo-hiring-dog-lovers-long-term-position.html)
de code die ik gebruikte:
<div>{vb:raw vbenterprisetranslatorflags}</div>
Marcin Kalak
25-05-15, 08:54
Heb je ingeschakeld vBET in het AdminCP->Plugins & Producten->Beheer van Producten?
Heb je ingeschakeld vBET in het AdminCP->Plugins & Producten->Beheer van Producten?
ahhh, het werkt nu.
Zal dit werken met de default mobile style?
In de mobiele weergeven versie niet de optie om de taal te selecteren.
In de mobiele weergeven versie niet de optie om de taal te selecteren.
huh? Ik weet niet wat je zei. Ik ben in staat om te bezoeken vertaalde pagina ' s, maar ik moet een manier om de vlaggen op de mobiele stijl. 68% van mijn verkeer is via de smartphone, mobiele telefoon of tablet.
vBET heeft dit eerder gedaan. http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-troubleshooting/2128-flag-not-showing-mobile-style.html?highlight=mobile
In de mobiele versie wanneer de persoon registreert zal, wordt niet weergegeven de taal vlaggen.
In de mobiele versie wanneer de persoon registreert zal, wordt niet weergegeven de taal vlaggen.
Juist, ze zijn niet weergegeven. Ik ben benieuwd hoe te om hen te verschijnen. Heb je enig idee? Mijn site is MyModelTalk Gratis Casting Oproepen voor Modellen en Acteurs! (http://MyModelTalk.com/jobs/)
Martin, gelieve te antwoorden. Ik heb hulp nodig om dit te laten werken op de mobiele stijl. Het werkt op mijn desktop kind stijl. Maar ik kan het niet krijgen om te werken op de mobiele stijl zo ver. gelieve te helpen. thx
Marcin Kalak
26-05-15, 17:29
Voor het toevoegen van een vlag met een mobiele stijl:
1. Open AdminCP->Stijlen & Sjablonen->Style Manager->Standaard Stijl->sjablonen Bewerken->vbenterprisetranslator_flags.
2. Wijzig de waarde van de Stijl van de Standaard Stijl voor uw mobiele stijl.
3. Sla de sjabloon op.
Als u wilt toevoegen van andere vBET sjabloon (zoals het toevoegen van een vlag naar het vertalen van de berichten) vervolgens te importeren in een andere nodig vbenterprisetranslator stijlen.
ik moet om het te gebruiken op meer dan één stijl op een moment. De mobiele stijl is voor mobiele telefoons en wordt alleen weergegeven op de smartphone detectie wanneer een bezoeker van de site. Anders zien ze de vB4 standaard stijl.
Hoe gebruik ik het op meer dan één nog in een tijd?
Voor het toevoegen van een vlag met een mobiele stijl:
1. Open AdminCP->Stijlen & Sjablonen->Style Manager->Standaard Stijl->sjablonen Bewerken->vbenterprisetranslator_flags.
2. Wijzig de waarde van de Stijl van de Standaard Stijl voor uw mobiele stijl.
3. Sla de sjabloon op.
Als u wilt toevoegen van andere vBET sjabloon (zoals het toevoegen van een vlag naar het vertalen van de berichten) vervolgens te importeren in een andere nodig vbenterprisetranslator stijlen.
Nevermind ik dacht dat het uit is. Ik gekopieerd van de vbenterprisetranslator stijl over de mobiele stijl in plaats van het schakelen. Nu vBET werkt in beide stijlen. Bedankt voor de tip. U wilt deze toevoegen aan uw documentatie, zodat anderen weten.
Marcin Kalak
26-05-15, 17:57
Na het importeren van een sjabloon vBET mobiele stijl, kunt u de waarde {vb:raw vbenterprisetranslatorflags}, zowel in de mobiele stijl en stijl standaard. Vlaggen worden niet weergegeven in de mobiele stijl, want in de mobiele stijl niet template vbenterprisetranslator_flags.
Marcin Kalak
26-05-15, 17:59
Nevermind ik dacht dat het uit is. Ik gekopieerd van de vbenterprisetranslator stijl over de mobiele stijl in plaats van het schakelen. Nu vBET werkt in beide stijlen. Bedankt voor de tip. U wilt deze toevoegen aan uw documentatie, zodat anderen weten.
Ik ben blij dat ik je kon helpen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):