PDA

View Full Version: Løst VBET sluttet å virke etter 3.8.6 PL1

hmspain
19-08-10, 18:50
Jeg skulle ønske jeg hadde mer diagnostisk informasjon å tilby. VBET bare sluttet å fungere :-).

Hvis du klikker på et av flaggene, skjer det ingenting. Hvis du klikker på flagget igjen, får du:

Not Found

Den forespurte nettadressen / vBulletin / vbet_flag-/ vBulletin / showthread.php ble ikke funnet på denne serveren.

---

Vi har oppgradert til den nyeste VBET 3.3.6 men samme atferd.

Noen ideer?

kamilkurczak
20-08-10, 08:00
Takk for dette notatet. Nå må vi oppgradere vår BB, teste det og fikse.

hmspain
20-08-10, 16:05
Takk for dette notatet. Nå må vi oppgradere vår BB, teste det og fikse.

Ville tilgang til systemet mitt hjelpe?

kamilkurczak
20-08-10, 17:01
vår viktigste forumet jobber med dette BB PL1. Kan du gjenskape dette problemet her?
før oppdatering til PL1 versjon vBET fungerte normalt?

hmspain
20-08-10, 19:23
Jeg mistenker at det var noe vi gjorde; VBET var arbeider fin til sjefen min bestemte seg for å prøve det ;-).

Min bruker adopsjon er svært lav (dessverre), så jeg har ikke en god perle på akkurat når det sluttet å jobbe, beklager.

Den siste store endringen i systemet var 3.8.6 PL1 så jeg tenkte det kan ha forårsaket problemet.

Din forumet fungerer perfekt, som forventet. Jeg tviler på du kan finne problemet uten å logge inn i systemet mitt.

kamilkurczak
23-08-10, 13:39
vBET er fortsatt ikke fungerer?
Kan du lime inn her din. Htaccess fil?

hmspain
23-08-10, 15:52
Vi har ikke en htaccess fil;. Alle tilgang er gjennom en lokalt utformet brukernavn / passord autentisering system.

vBET
23-08-10, 17:30
Hallo. Jeg husker du allerede hadde dette problemet en gang (du beskrev det via e-post). Det er fordi global_complete ikke blir henrettet i vBET.

Du har noen spesielle - din egen mod installert, som bruker global_complete og stopper framtidig gjennomføring. Så det stopper vBET og tillater ikke å oversette. Løsningen er å finne dette din mod og plugin for global_complete krok og endre utførelse for å større for at 1000 (vBET bruker 1000) - så yous mod vil utføre den siste og da kan stoppe henrettelse. Gjør det bare for din egen plugin - ikke for andre. Vær oppmerksom på om det i fremtiden:)

Rådfør hjelper det.

hmspain
23-08-10, 17:48
Argh, du er helt rett! Jeg endret utførelse rekkefølgen av vår add-in til 1001 og VBET nå fungerer perfekt.

Beklager å ha kastet bort tiden din! Jeg gjorde omfattende notater i vBulletin admin området (fint sted å dokumentere disse tingene).

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations