View Full Version: Løst VBET sluttet å virke etter 3.8.6 PL1
Jeg skulle ønske jeg hadde mer diagnostisk informasjon å tilby. VBET bare sluttet å fungere :-).
Hvis du klikker på et av flaggene, skjer det ingenting. Hvis du klikker på flagget igjen, får du:
Not Found
Den forespurte nettadressen / vBulletin / vbet_flag-/ vBulletin / showthread.php ble ikke funnet på denne serveren.
---
Vi har oppgradert til den nyeste VBET 3.3.6 men samme atferd.
Noen ideer?
kamilkurczak
20-08-10, 08:00
Takk for dette notatet. Nå må vi oppgradere vår BB, teste det og fikse.
Takk for dette notatet. Nå må vi oppgradere vår BB, teste det og fikse.
Ville tilgang til systemet mitt hjelpe?
kamilkurczak
20-08-10, 17:01
vår viktigste forumet jobber med dette BB PL1. Kan du gjenskape dette problemet her?
før oppdatering til PL1 versjon vBET fungerte normalt?
Jeg mistenker at det var noe vi gjorde; VBET var arbeider fin til sjefen min bestemte seg for å prøve det ;-).
Min bruker adopsjon er svært lav (dessverre), så jeg har ikke en god perle på akkurat når det sluttet å jobbe, beklager.
Den siste store endringen i systemet var 3.8.6 PL1 så jeg tenkte det kan ha forårsaket problemet.
Din forumet fungerer perfekt, som forventet. Jeg tviler på du kan finne problemet uten å logge inn i systemet mitt.
kamilkurczak
23-08-10, 13:39
vBET er fortsatt ikke fungerer?
Kan du lime inn her din. Htaccess fil?
Vi har ikke en htaccess fil;. Alle tilgang er gjennom en lokalt utformet brukernavn / passord autentisering system.
Hallo. Jeg husker du allerede hadde dette problemet en gang (du beskrev det via e-post). Det er fordi global_complete ikke blir henrettet i vBET.
Du har noen spesielle - din egen mod installert, som bruker global_complete og stopper framtidig gjennomføring. Så det stopper vBET og tillater ikke å oversette. Løsningen er å finne dette din mod og plugin for global_complete krok og endre utførelse for å større for at 1000 (vBET bruker 1000) - så yous mod vil utføre den siste og da kan stoppe henrettelse. Gjør det bare for din egen plugin - ikke for andre. Vær oppmerksom på om det i fremtiden:)
Rådfør hjelper det.
Argh, du er helt rett! Jeg endret utførelse rekkefølgen av vår add-in til 1001 og VBET nå fungerer perfekt.
Beklager å ha kastet bort tiden din! Jeg gjorde omfattende notater i vBulletin admin området (fint sted å dokumentere disse tingene).
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):