View Full Version: Opgelost Niet in staat om cookies toe te voegen
Ik krijg dit bij het bekijken van mijn forum als een gast en wanneer een lid logt uit en probeert om het forum te navigeren als gast:
Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php
Line: 5403
Ook is de kennisgeving voor de gasten dat ze niet zijn toegestaan om bepaalde delen van het forum te bekijken verkloot en onleesbaar.
Vbet is het probleem veroorzaakt, omdat het er niet is als Vbet is uitgeschakeld ... Ik zou het op prijs een snelle blik op dit omdat ik moest Vbet uit te schakelen.
kamilkurczak
22-03-11, 09:21
Ik schakel gast cache (vBET is nu ingeschakeld, zodat deze optie te bieden dit onderwerp)
weet je zeker dat je alle vbet_cache mappen met 777 permissie hebben?
Weet u zeker dat u alle configuratie hebben in php.ini bestand? (Na de wijzigingen)
Hi Kamil,
Hartelijk dank voor het kijken naar deze zo snel. Eigenlijk is mijn gastheer gewijzigd php.ini. Ik veranderde de php.ini die ik had in de public_html, maar het had geen effect, omdat het werd overruled door de php.ini in / usr / local / lib / php.ini. Alleen het controleren van machtigingen voor de mappen nu ...
Net controleerde de gast cache mappen en er is een discrepantie. De volgende cache mappen worden ingesteld op 777:
pl, ja, it, fr, en.
Eigenlijk al heb ik de volgende talen in gebruik is:
pl, ja, it, fr, en, nee, nl, es, ru, de.
Ik heb niet ingesteld of gewijzigd eventuele machtigingen handmatig. Worden ze automatisch ingesteld door Vbet?
kamilkurczak
19-04-11, 08:19
Kunt u bevestigen dat dit probleem nog steeds aanwezig is?
Yep. Er nog steeds.
Iets wat ik vergeten te vermelden voor: als ik de gast cache hebben op het voegt 'function.filetime' om ladingen van de urls. Ik zie dat veel van deze werden opgepikt door Google en worden nu duidelijk worden weergegeven als 404
kamilkurczak
22-04-11, 17:17
hello,
Ik heb een oplossing voor u om filemtime () probleem te verwijderen:
yous gebruik van deze oplossing:
over de cookies die kwestie - nog op zoek naar een goede oplossing.
kamilkurczak
03-05-11, 16:48
over dit onderwerp cookies - Ik moet een goede weergave te vinden voor haak met code voor de header verantwoordelijk.
Hi. Kamil is op vakantie en ik nam zijn gevallen. Raadpleeg dan was het opgelost? Ik heb geen info hier, maar misschien was het opgelost door PM dus gelieve te bevestigen.
Geen antwoord - als opgelost. Zo niet dan schrijft hier en wij zullen de kwestie opnieuw te openen.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):