Veure la Versió Completa: Resolt No es pot afegir les galetes
M'estic posant aquest en veure el meu fòrum com a convidat, i quan un membre de la sessió i tracta de navegar pel fòrum com un convidat:
Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php
Line: 5403
A més, la notificació per als hostes que no estan autoritzats a visualitzar algunes parts d'aquest fòrum és fotut i és ilegible.
VBET està causant el problema, perquè no és allà quan VBET està desactivat ... Li agrairia una ràpida mirada a això perquè he hagut de desactivar VBET.
kamilkurczak
22-03-11, 09:21
Puc desactivar memòria cau convidat (VBET està activada aquesta opció ara per proporcionar aquest número)
Estàs segur que té totes les carpetes amb 777 vbet_cache permisions?
Estàs segur que vostè té tota la configuració a l'arxiu php.ini? (Després dels canvis)
Hola Kamil,
Moltes gràcies per veure això tan ràpidament. En realitat, el meu amfitrió modificat php.ini. He canviat el php.ini que hi havia a public_html, però no va tenir cap efecte pel fet que estava sent anul.lada pel php.ini a / usr / local / lib / php.ini. Només la comprovació de permisos en les carpetes d'ara ...
Acaba de comprovar les carpetes de memòria cau de convidats i hi ha una discrepància. Les carpetes de memòria cau s'estableix el següent a 777:
pl, ha, és, fr, en.
En realitat, encara que no tinc els següents idiomes en ús:
pl, ha, és, fr, en, no, nl, és, ru, de.
No he establir o canviar els permisos manualment. ¿S'ajusta automàticament per VBET?
kamilkurczak
19-04-11, 08:19
Pot confirmar que aquest problema segueix aquí?
Yep. Segueix aquí.
Una altra cosa que em vaig oblidar d'esmentar abans: quan m'han convidat a la memòria cau és function.filetime 'afegeix a les càrregues de urls. Veig que molts d'aquests van ser recollits per google i ara, òbviament, es va informar que 404
kamilkurczak
22-04-11, 17:17
hola,
Tinc una solució per tu per eliminar tema filemtime ():
yous utilitzar aquesta solució:
sobre les galetes tema - encara a la recerca d'una solució bona.
kamilkurczak
03-05-11, 16:48
sobre aquest tema cookies - Necessito trobar un ordre de visualització bo per al ganxo amb el codi responsable d'aquesta capçalera.
Hola. Kamil està de vacances i em va portar al seu cas. ¿En què s'ha resolt? No tinc informació com aquí, però potser va ser resolt per PM així que si us plau confirmar.
No hi ha resposta - considera resolt. Si no s'escriu aquí i anem a reobrir el tema.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):