PDA

View Full Version: Opgelos Kan nie koekies toe te voeg

norku
22-03-11, 09:05
Ek kry hierdie wanneer jy my forum as 'n gas en wanneer' n lid inteken en probeer om die forum te navigeer as 'n gas:
Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/xxxx/public_html/forum/includes/class_core.php
Line: 5403

Ook, is die kennisgewing vir die gaste dat hulle word nie toegelaat om sekere dele van die forum te sien verfrommeld en moontlik deurmekaar.

Vbet is die probleem veroorsaak, want dit is nie daar wanneer Vbet is afgeskakel is ... Ek wil 'n vinnige blik op hierdie waardeer, want ek het Vbet te skakel.

kamilkurczak
22-03-11, 09:21
Ek afskakel gas kas (vBET is nou aangeskakel, sodat hierdie opsie bied hierdie kwessie)
Is jy seker dat jy al vbet_cache dopgehou met 777 toegang regte?

Is jy seker dat jy al opset in php.ini lĂȘer? (Na jou veranderinge)

norku
22-03-11, 09:27
Hi Kamil,

Baie dankie vir so vinnig kyk na hierdie. Eintlik is my gasheer php.ini verander. Ek verander die php.ini wat ek gehad het in die public_html het, maar dit het geen effek gehad, want dit is verwerp deur die php.ini / usr / local / lib / php.ini. Net nagaan permissions op die dopgehou nou ...

norku
22-03-11, 09:33
Net kyk na die gas kas dopgehou en daar is 'n verskil. Die volgende kas dopgehou is ingestel op 777:

pl, ja, dit, fr, nl.

Eintlik al het ek die volgende tale in:

PL, ja, dit, fr, en, nee, af, es, ru, die.

Ek het nie enige permissions handmatig te stel of verander. Is dit outomaties deur Vbet?

kamilkurczak
19-04-11, 08:19
Kan jy bevestig dat hierdie kwessie nog steeds is daar?

norku
21-04-11, 22:44
Yep. Nog steeds daar.

Iets anders wat ek vergeet het om voor te noem: toe ek die gas kas voeg daar 'function.filetime "baie URL's. Ek kan sien dat baie van hierdie is opgetel deur Google en is nou natuurlik as 404 gerapporteer word

kamilkurczak
22-04-11, 17:17
Hallo,
Ek het 'n oplossing vir jou filemtime () probleem op te verwyder:
yous gebruik van hierdie oplossing:

oor die koekies kwessie - wat nog steeds op soek na goeie oplossing.

kamilkurczak
03-05-11, 16:48
oor hierdie koekies probleem - ek moet 'n goeie vertoning vir die haak met' n kode wat verantwoordelik is vir die kop om uit te vind.

vBET
02-06-11, 22:12
Hi. Kamil is op vakansie en ek het sy gevalle. Vertel was dit opgelos? Ek het geen sulke info hier, maar miskien was dit opgelos deur PM nie so bevestig asseblief.

vBET
09-06-11, 18:44
Geen antwoord nie - oorweeg opgelos. Indien nie, skryf asseblief hier en ons sal die kwessie heropen.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations by vBET translator 4.10.1