View Full Version: vbet belastninger
Top Process% CPU 168 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Process% CPU 81,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Process% CPU 80,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Når vil dette bedre? Jeg er veldig misfornøyd med disse lastene hver dag.
vbenterprisetranslator_seo.php er bare front kontroller - det gjør ingenting foruten å sette noen variabler og inkluderer vbseo.php fil.
Så når du bruker bare vBSEO da alle dine forespørsler kommer med vbseo.php og når du bruker tillegg vBET da alle forespørsler går vbenterprisetranslator_seo.php og deretter vbseo.php
Så denne belastningen er ikke vBET - det er hele ditt forum. Hver forespørsel går denne filen, men bare oversatt sider (eller inkludert meldinger på forskjellige språk) fører til ytterligere ressurser tatt av vBET til laget oversettelse.
Det betyr at hvis du føler deg ekstra CPU-bruk enn vanlig, er det fordi du har ny trafikk til oversatt sider. Og oversettelse vil alltid koste noe mer enn generasjonen av normal side, fordi det skjer etter normal siden er generert. Selvfølgelig kan du gjøre flere ting for å gjøre oversettelser mindre kostnadskrevende - se her for tips:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Også vi gjør mye ytelse forbedringer som vil inngå i vBET 3.3.0:)
Takk, var jeg ikke klar over hvordan filen ble brukt:)
Jeg ser virkelig frem til 3.3.0
Håper dette vil være gode nyheter for deg:)
Det er, fikk jeg en server last mail fra vår semi-dedikert med dette:
VIKTIG: Ikke overse denne e-posten.
Dette er cPanel statistikk runner på vps.xxx.com!
Under behandlingen av loggfiler for bruker ultimate, har cpu vært
maxed ut for mer enn en 6 timers periode. Den nåværende belastning / oppetid linje på serveren på tidspunktet for
denne e-posten er
23:12:40 up 17 dager, 09:08, 0 brukere, last gjennomsnitt: 5,55, 5,96, 6,50
Du bør sjekke server for å se hvorfor lasten er så høy og ta
tiltak for å senke lasten. Hvis du ønsker statistikk å fortsette å kjøre selv med en høy belastning; Edit
/ Var / cpanel / cpanel.config og endre extracpus til en rekke større enn 0 (løp
/ Usr / local / cpanel / oppstart etterpå for å pickup endringene).
Og jeg fortsetter å få disse daglig og bare når vbet er installert. Jeg vurderer å fjerne den betalte versjonen på grunn av dette som vår server virkelig cant håndtere det, og vi har bare nettopp oppgradert fra en VPS til et 2GB RAM semi dedikert: (
Som det ble annonsert - denne uken vil bli utgitt vBET 3.3.0 med mange ytelsesforbedring:) Også sjekk konfigurasjonen for å gi beste for ytelse:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Vi har allerede ga deg denne informasjonen. Vi er klar over problemet og vi selv skiftet 3.3.0 slipper å være raskere. Du trenger ikke å minne oss om det:) Sjekk din konfigurasjon og vente på 3.3.0 release:) Hvis du ikke klarer å vente til søndag, så det er nok til å midlertidig deaktivere mod før oppdateringen vil bli gjort.
Jeg håper virkelig det er en forbedring:) Takk vbet!
Jeg håper virkelig det er en forbedring:) Takk vbet!
Å ja det er:) Her er forbedringer som vi allerede gjort i 3.3.0 (og fremdeles ha liste for neste kodekene for nye utgivelser):
Nytt cache system (som tar mindre plass, raskere for alle operasjoner)
Forbedret oversettelse algoritme
Minnebruk optimalisering (raskere arrays utgivelse)
Raskere oversettelse sporing og flagg urls generasjon
Omadresseringer ytelsesforbedring (stoppet side evaluering etter sending omdirigere header)
Ytelsesforbedring for "Klarer alltid bruker" strategi for gjenkjenning av språk
Ytelsesforbedring for nye oversettelser (ny cache parameter "Stop leter etter x feil")
Mange lite kode optimaliseringer
Titlene er tatt ignorerer serien
Optimalisert flagg (over 60% mindre filer med tilsvarende kvalitet)
:)
Dette høres flott! Det kan være lurt å sette flagget bilder gjennom dette:
www.smushit.com/ysmush.it/
Vi tilbringer tid på å forbedre hver flagge individuelt sjekker hvordan vi kan redusere antall farger og har fortsatt ganske flagg:) Result - ingen så at flagget ble endret på vårt forum:) Se nærmere nå - vi kjører med optimaliserte bilder for 2 - 3 uker.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):