PDA

View Full Version: vbet belastninger

Michael
09-01-10, 15:24
Top Proces% CPU 168 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proces% CPU 81,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proces% CPU 80,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php

Hvornår vil denne forbedre? Jeg er virkelig tilfreds med disse belastninger hver dag.

vBET
09-01-10, 16:16
vbenterprisetranslator_seo.php er lige foran controller - det gør ikke noget ud over at sætte nogle variabler og inkludere vbseo.php fil.
Så når du bruger bare vBSEO så alle dine forespørgsler kommer fra vbseo.php, og når du bruger derudover vBET så alle ansøgninger går vbenterprisetranslator_seo.php og derefter ved vbseo.php

Så denne belastning er ikke vBET - det er hele dit forum. Enhver anmodning, går denne fil, men kun oversatte sider (eller herunder meddelelser i forskellige sprog) medfører yderligere ressourcer, der træffes af vBET at lavet oversættelsen.

Det betyder, at hvis du føler dig ekstra CPU-forbrug end normalt, er det fordi du har nye trafik til oversatte sider. Og oversættelse vil altid koste noget mere end generation af den normale side, fordi det sker efter normal side er genereret. Selvfølgelig kan du gøre flere ting for at gøre oversættelserne billigere - se her for tips:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Også vi gør masser af performance forbedringer, som vil indgå i vBET 3.3.0:)

Michael
09-01-10, 16:29
Tak, jeg var ikke klar over, hvordan filen blev brugt:)

Jeg ser virkelig frem til 3.3.0

vBET
09-01-10, 21:34
Håber dette vil være en god nyhed for dig:)

Michael
11-01-10, 00:30
Det er, fik jeg en server belastning email fra vores semi-dedikeret med dette:

VIGTIGT: Du må ikke ignorere denne e-mail.
Dette er cPanel statistik løber på vps.xxx.com!
Mens behandlingen af logfilerne for bruger ultimative, har cpu været
maxed ud i mere end en 6 timers periode. Den aktuelle belastning / oppetid line på serveren på det tidspunkt,
Denne e-mail er
23:12:40 up 17 dage, 09:08, 0 brugere, load gennemsnit: 5,55, 5,96, 6,50

Du bør kontrollere serveren for at se, hvorfor belastningen er så høj, og tage
skridt til at nedbringe belastningen. Hvis du ønsker statistik til at fortsætte med at køre selv med en høj belastning; Rediger
/ Var / cPanel / cpanel.config og ændre extracpus til en række større derefter 0 (køre
/ Usr / local / cPanel / startup bagefter til afhentning ændringerne).

Michael
12-01-10, 16:08
Og jeg bliver ved at få disse daglige og kun, når vbet er installeret. Jeg overvejer at fjerne den betalte version på grund af dette som vores server virkelig cant håndtere det, og vi har kun lige opgraderet fra en VPS til en 2GB RAM semi dedikerede: (

vBET
13-01-10, 23:04
Som det blev annonceret - i denne uge vil blive udgivet vBET 3.3.0 med mange præstationsforbedring:) kan du også finde din konfiguration til at give bedste for ydelse:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Vi har allerede givet dig denne information. Vi er opmærksomme på problemet, og vi endda flyttet 3.3.0 slip for at være hurtigere. Du behøver ikke at minde os om det:) Tjek venligst din konfiguration og vente på 3.3.0 release:) Hvis du ikke er i stand til at vente til søndag, så er det nok til midlertidigt deaktivere MOD indtil opdateringen vil blive gjort.

Michael
13-01-10, 23:31
Jeg håber virkelig der er en forbedring:) Thanks vbet!

vBET
13-01-10, 23:41
Jeg håber virkelig der er en forbedring:) Thanks vbet!

Åh ja der er:) Her er forbedringer, som vi allerede gjort i 3.3.0 (og stadig have liste til næste dem til nye udgivelser):

Nyt cache system (tager mindre plads, hurtigere for alle operationer)
Forbedret oversættelse algoritme
Hukommelsesbrug optimering (hurtigere arrays release)
Hurtigere oversættelse sporing og flag urls generation
Omadressering præstationsforbedring (stoppede side evaluering efter afsendelse redirect header)
Performance forbedringer for "Always trust bruger" strategi for registrering af sprog
Performance forbedringer for nye oversættelser (ny cache parameter "Stop på udkig efter x fejl")
Mange lille kode optimeringer
Titler er taget ignorerer serien
Optimeret flag (over 60% mindre filer med lignende kvalitet)

:)

Michael
13-01-10, 23:46
Det lyder fantastisk! Du ønsker måske at sætte flaget billeder via dette:

www.smushit.com/ysmush.it/

vBET
14-01-10, 00:18
Vi bruger tid på at forbedre de enkelte flag individuelt kontrollere, hvordan vi kan reducere antallet af farver og har stadig temmelig flag:) Resultat - ingen så, at flagene blev ændret på vores forum:) Se tættere på nu - vi kører med optimeret billeder til 2 - 3 uger.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations delivered by vBET 4.10.1