PDA

Ver Versión Completa: cargas vbet

Michael
09-01-10, 15:24
Top Proceso% CPU 168 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proceso% CPU 81,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php
Top Proceso% CPU 80,0 / usr / bin / php / home / xxx / public_html / vbenterprisetranslator_seo.php

Cando isto vai mellorar? Estou moi descontento coa estas cargas a cada día.

vBET
09-01-10, 16:16
vbenterprisetranslator_seo.php é só controlador de fronte - non fai outra cousa que definir algunhas variables e incluír o ficheiro vbseo.php.
Entón, cando está usando só vBSEO entón todos os seus pedidos están vindo por vbseo.php e cando está usando adicionalmente vBET entón todas as peticións pasa vbenterprisetranslator_seo.php e despois por vbseo.php

Entón, esa carga non é vBET - é todo o seu foro. Cada proposta vai por este ficheiro, pero só páxinas traducidas (ou ata ás mensaxes en idiomas distintos) fai que recursos adicionais tomadas polo vBET a tradución feita.

Isto significa que se se sente o uso da CPU adicional do que normalmente, é porque ten o tráfico novo para páxinas traducidas. E tradución será sempre custo un pouco máis do que a xeración da páxina normal, porque ocorre tras páxina normal é xerada. Claro que pode facer moitas cousas para facer traducións menos onerosa - vexa aquí para suxestións:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Tamén estamos facendo moitas melloras de rendemento que se incluirán no vBET 3.3.0:)

Michael
09-01-10, 16:29
Grazas, eu non estaba ao tanto de como o arquivo estaba en uso:)

Estou realmente ansioso para 3.3.0

vBET
09-01-10, 21:34
Esperamos que esta será unha gran noticia para ti:)

Michael
11-01-10, 00:30
É, eu teño un e-mail a carga do servidor do noso semi-dedicado con isto:

IMPORTANTE: Non ignore este correo-e.
Este é cPanel runner estatísticas vps.xxx.com!
Durante o procesamento dos ficheiros de rexistro para o usuario final, o CPU foi
maxed para fóra a máis de un período de seis horas. A liña de carga / tempo de actividade actual no servidor no momento da
este e-mail
23:12:40 ata 17 días, 09:08, 0 users, load average: 5,55, 5,96, 6,50

Ten que consultar o servidor para ver porque a carga é tan alta e ter
medidas para diminuír a carga. Se quere stats para continuar a realizar mesmo cunha carga elevada; Editar
/ Var / cpanel / cpanel.config extracpus e pasar a un número maior que 0 (run
/ Usr / local / cpanel / startup despois para incorporarse os cambios).

Michael
12-01-10, 16:08
E eu sigo recibindo estas diarias e só cando vbet está instalado. Estou pensando en eliminar a versión de pago, debido a iso como o noso servidor realmente non podo tratar con isto e nós temos só actualizado desde un VPS para unha memoria RAM de 2GB semi dedicado: (

vBET
13-01-10, 23:04
Como se anunciou - esta semana será lanzado vBET 3.3.0 coa mellora do desempeño moitos:) Tamén por favor, comprobe a súa configuración para acadar mellor desenvolvemento a:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

Xa che deu esta información. Estamos conscientes do problema e mesmo cambiou 3.3.0 release para ser máis rápido. Non ten que lembrar-nos sobre iso:) Por favor, comprobe a súa configuración e agarde 3.3.0 release:) Se vostede non é capaz de esperar ata o domingo, entón é o suficiente para desactivar mod temporal ata que a actualización será feito.

Michael
13-01-10, 23:31
Realmente espero que haxa unha mellora:) vbet Grazas!

vBET
13-01-10, 23:41
Realmente espero que haxa unha mellora:) vbet Grazas!

Oh si, hai:) Aquí están as melloras que xa fixemos en 3.3.0 (e aínda ten lista para os próximos lanzamentos de novo):

Sistema de caché nova (tendo menos espazo, máis rápida para todas as operacións)
Algoritmo de tradución mellorada
Optimización do uso de memoria (liberación máis rápida arrays)
Monitorización rápido de tradución e bandeiras xeración URLs
Redireccións de mellora de rendemento (deixou de avaliación de páxina despois do envío de redirección de cabeceira)
Mellora de performance para "a confianza do usuario Always" estratexia para a detección de idioma
Mellora de rendemento para as súas novas traducións (novo caché de parámetro "Pare de ollar tras fallos x")
Moitas pequenas optimizacións de código
Os títulos son tomadas serie ignorando
Bandeiras óptimo (máis do 60% ficheiros máis pequenos con calidade similar)

:)

Michael
13-01-10, 23:46
Isto soa moi ben! Pode querer poñer as imaxes a través desta bandeira:

www.smushit.com/ysmush.it/

vBET
14-01-10, 00:18
Nós gastamos tempo para mellorar cada bandeira individualmente comprobando como podemos diminuír o número de cores e bandeiras aínda ten moito:) Resultado - ninguén viu que as bandeiras foi cambiado no noso foro:) Ver máis preto agora - nós estamos funcionando con imaxes optimizadas para 2 - 3 semanas.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations