PDA

View Full Version: Løst Nie tłumaczy

RafoX
05-03-12, 19:09
Hei og så ja jeg har installert en gratis plugin-modulen, og jeg har for eksempel en cuś ikke forklarer å meg på alle språk i stedet for kategorier, og navnet på forumet, noe du ikke se rene hvite bakgrunnen jeg ikke kan legge til et bilde slik det ser ut, fordi de ikke fungerer med vedlegg var på forumet osv.
Hei og så jeg installert tillegget gratis og jeg har ikke forklart til meg cus til alle språk
i stedet for kategori og forum navn osv ser ikke en ren hvit bakgrunn, jeg kan ikke legge til bildet som det ser ut fordi vedlegg ikke fungerer med deg til forum

r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hei
Først av alt, er full, støttet versjon av vBET ikke en gratis plugin, så hvis du bruker uregistrerte versjonen må du avinstallere den, eller du vil bli belastet!

RafoX
06-03-12, 21:03
Denne gratis versjonen av vBET 2.4.4

r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Vi støtter ikke lenger gratis versjon av vBET, også Vær oppmerksom på at vBET 2.x var å oversette bruker api som ikke lenger finnes så det er ingen måte det til å fungere.
Behage betenke geting full suported versjon av vBET, som gjør det mulig for deg å valgte oversettelse API, og skjemaet neste realase, redigere oversettelser manuelt!

RafoX
07-03-12, 18:17
Hvilken pris er denne plugin-modulen og for hvilken periode?

r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Bare klikk på "Kjøp det" på toppen av området. Lisens koster $90, og du kan bruke vBET, så lenge du vil! :) Og du kan oppdatere vBET gratis for knyttneve år

RafoX
08-03-12, 19:40
czyli nie tak drogo zastanawię Sie jeg możliwe å¼e kupię, pozdrawiam en problemet uważam za rozwiązany

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 brings automatic translations