PDA

View Full Version: Opgelost nie Pol

RafoX
05-03-12, 19:09
Hallo en dus ja ik heb geïnstalleerd een gratis plug-in en ik hebben dergelijke legt een cuś doet niet uit voor mij in elke taal in plaats van categorieën, en de naam van het forum, etc. iets u niet de schone witte achtergrond zien, ik kan niet toevoegen van een foto als het lijkt, omdat ze niet met bijlagen werken was op het forum
Hallo en dus ik geïnstalleerd de vrije rand en ik heb niet uitgelegd me cus in elke taal
in plaats van het forum en categorie namen enz niet ziet een schone witte achtergrond, ik kan de afbeelding niet toevoegen als het lijkt, omdat de bijlagen niet met u werken aan het forum

r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hi
Ten eerste, volledige, ondersteunde versie van vBET is niet een gratis plugin, dus als u ongeregistreerde versie gelieve te desinstalleren, of u in rekening gebracht!

RafoX
06-03-12, 21:03
Deze gratis versie van vBET 2.4.4

r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Wij niet langer gratis versie van vBET ondersteunt, ook let, vBET 2.x was vertalen met behulp van api die niet meer bestaan, dus er is geen manier om te werken.
Please consider geting volledige suported versie van vBET, waardoor u koos vertaling API en formulier volgende realase, vertalingen handmatig bewerken!

RafoX
07-03-12, 18:17
Welke prijs is deze plug-in en voor welke periode?

r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Klik gewoon op "kopen" op een top van de site. Licentie kost $90 en kunt u vBET zo lang als u wilt! :) En u kunt gratis vBET bijwerken voor vuist jaar

RafoX
08-03-12, 19:40
czyli nie tak drogo zastanawię się ik możliwe że kupię pozdrawiam een probleem uważam za rozwiązany

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages thanks to vB Enterprise Translator 4.10.1