Veure la Versió Completa: Resolt nie tłumaczy
Hola i tan Sí he instal lat un lliure endollat i jo tenim tal un cuś no m'explica en qualsevol idioma en comptes de categories i el nom del Fòrum, etc. tot allò que no es veu el fons blanc net no puc afegir una imatge com sembla ja no treballen amb els arxius adjunts era en el fòrum
Hola i així que he instal lat el lliure afegir damunt i he no explicat a mi cus a qualsevol idioma
en lloc de la categoria i fòrum noms etc no veu un fons blanc net, no es pot afegir la imatge com sembla perquè els fitxers adjunts no treballar amb vostè en el fòrum
r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hola
En primer lloc, versió completa, amb el suport de vBET no és un plugin lliure, així que si està utilitzant versió impercebuda si us plau, ininstal·lar-lo, o se li cobrarà!
Aquesta versió lliure de vBET 2.4.4
r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Ja no és compatible amb la versió lliure de vBET, també tingui en compte que, 2. x vBET es va traduir utilitzant l'api que ja no existeixen, així que no hi ha cap manera que funcioni.
Si us plau consideri versió completa suported de geting de vBET, que permet a vostè de triar l'API de traducció i la forma següent realase, edita traduccions manualment!
Quin preu queda aquest plug-in i durant el període de temps?
r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Només faci clic a "comprar" a una part superior del lloc. La llicència Costa $90 i pot utilitzar vBET mentre que vulguis! :) I vostè pot actualitzar vBET de forma gratuïta per a l'any de puny
czyli nie tak drogo zastanawię się jo możliwe że kupię pozdrawiam un problema uważam za rozwiązany
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):