View Full Version: Opgelos verduidelik nie
So welkom en ek geïnstalleer die vrye add-on, en ek het nie verduidelik vir my ide in enige taal in plaas van die kategorie en forum naam ens sien nie nie 'n skoon wit agtergrond, kan ek nie voeg 'n prentjie hoe dit lyk omdat ek nie nie aanhangsels saam met jou online werk
Hallo en so het ek die installering van die gratis add-on en ek het nie aan my verduidelik ide in enige taal
in plaas van die kategorie en forum name ens nie 'n skoon wit agtergrond sien, kan ek nie by die beeld, soos dit lyk omdat aanhangsels werk nie met jou op die forum
r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Hi
Eerste van alles, vol, ondersteun weergawe van vBET is nie 'n gratis plugin, so as jy die gebruik van ongeregistreerde weergawe kan jy dit verwyder, of jy sal gehef word!
Hierdie gratis weergawe van vBET 2.4.4
r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Ons het nie meer ondersteun gratis weergawe van vBET, ook asseblief kennis dat vBET 2.x is vertaal met behulp van API wat nie meer bestaan nie, so daar is geen manier om dit uit te werk.
Oorweeg dit asseblief om geting volle Ondersteunde weergawe van vBET, wat dit moontlik maak om jou te kies vertaling API, en vorm volgende realase, wysig vertalings hand!
watter prys is die plug-en vir watter tydperk van die tyd?
r.dziadusz
08-03-12, 10:49
Kliek net op "koop" op 'n top van die site. Lisensie kos $ 90 en jy kan gebruik vBET so lank as wat jy wil! :) En jy kan werk vBET gratis vir vuis jaar
dit is nie so duur en ek wonder of dit moontlik 'n groet aan te koop en ek dink dat dit die probleem opgelos
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):