Ver Versión Completa: Resolto non explica
Ola e entón eu instala o libre engadir-cus, e non me explicou, no canto de calquera categoría do foro lingua e nome, etc non ve fondo nada branca e limpa, non podo engadir a imaxe como parece, pois os anexos non traballar con vostede para o foro
Ola E tan instalei o libre engadir-encima e non expliquei a min cus a calquera lingua
En vez da categoría e nomes de foro etc non ven un fondo branco limpo, non podo engadir a imaxe cando olla porque attachments non traballa contigo ao foro
r.dziadusz
06-03-12, 13:41
Ola
Antes de máis, versión chea, apoiada de vBET non é un libre plugin, así que se estás utilizando unregistered a versión comprace uninstall o, ou serás cobrado!
Esta versión libre 2.4.4 vBET
r.dziadusz
07-03-12, 15:42
Xa non apoia versión libre de vBET, tamén compracer nota que , vBET 2.x Traducía utilizando api que xa non existe tan non hai ningún xeito o para traballar.
Compracer considerar geting cheo suported versión de vBET, o cal deixa a ti a escolleu API de tradución, e formar próximo realase, editar traducións a man!
o prezo é este plug e por canto tempo?
r.dziadusz
08-03-12, 10:49
O clic xusto "cómprao" nunha parte superior do sitio. A licenza custa 90$ e podes utilizar vBET tan moito tempo cando queres! :) E podes actualizar vBET para libre para ano de puño
que non é tan caro, considerando que pode mercar e cumprimento e eu creo que resolveu o problema
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):