Visa fullständig version: Löste Översättning rutan visar inte i VM: s
Jag försökte att lägga in med hjälp av lang BB-kod i VM. Meddelandet inne blir inte analyseras. Det visar sig som den ursprungliga språket som om ingen BBCode användes.
Jag provade den här och det fungerar men inte på min sida:. (Låt mig försöka importera produkter och ladda upp filer.
Jag försökte att lägga in med hjälp av lang BB-kod i VM. Meddelandet inne blir inte analyseras. Det visar sig som den ursprungliga språket som om ingen BBCode användes.
Jag provade den här och det fungerar men inte på min sida:. (Låt mig försöka importera produkter och ladda upp filer.
Vilken version använder du? Det var till i 3.1.0
Jag använder senaste versionen som jag hämtade i går och i admincp -> produkter v3.1.1
Jag gjorde alla ändringar till mina vbseo fil. Återimporteras produkt med skriva på och reuploaded alla filer. Det fungerar på här men inte på mitt forum. Jag använde lang BB-kod men det gör ingenting. Enda du ser är den ursprungliga texten som den BBCode var inte ens där. När du går till redigera meddelandet, kan du se BB-kod som användes.
Om du vill kan du importera, Reupload, och redigera filerna. Jag kollade dubbelt för att se allt var redigerat och gjort på rätt sätt.
OK Jag ska undersöka detta på ditt forum:) Om du hittar något annat - bara skapa separata tråd för varje bugg. Vi kommer att döda dem alla;)
Jag kollade just - lang BBCode fungerar bra. Se här:
aarinfantasy är yaoi Collection (http://aarinfantasy.com/forum/members/test/)
Notera även att endast för användare som har satt sin standard språk än forumet språket läggs alternativ för automatisk BBCode till redaktören. För användare som skriver i forumet språket det bara inte har mening.
Så för tester - bara ändra standardspråk på forumet och du kommer se att i alla redaktörer får du ytterligare ett alternativ - så att du kan välja är det du skriver i ditt standardspråk eller inte:)
Är det klart nu? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):