View Full Version: Opgelost Vertaling kader is niet zichtbaar in VM's
Ik probeerde te plaatsen met behulp van lang bb code in VM. Het bericht binnen wordt niet verwerkt. Het toont als de oorspronkelijke taal, alsof er geen bbcode werd gebruikt.
Ik probeerde het hier en het werkt, maar niet op mijn site:. (Laat me proberen wederinvoer product-en uploaden van bestanden.
Ik probeerde te plaatsen met behulp van lang bb code in VM. Het bericht binnen wordt niet verwerkt. Het toont als de oorspronkelijke taal, alsof er geen bbcode werd gebruikt.
Ik probeerde het hier en het werkt, maar niet op mijn site:. (Laat me proberen wederinvoer product-en uploaden van bestanden.
Welke versie gebruik je? Het werd toegevoegd in 3.1.0
Ik gebruik de meest recente versie die ik gedownload gisteren en in admincp -> producten v3.1.1
Ik heb alle bewerkingen aan mijn vBSEO bestand. Wederingevoerd product met overschrijven op en reuploaded alle bestanden. Het werkt hier, maar niet op mijn forum. Ik gebruikte de lang bb-code, maar het doet niets. Enige wat je ziet is de originele tekst, zoals de bbcode niet eens aanwezig was. Als je naar het bericht bewerken, kunt u de bb code die werd gebruikt.
Als u wilt, kunt u opnieuw importeren, reupload, en opnieuw bewerken van de bestanden. Ik heb dubbel gecontroleerd om te zien alles was bewerkt en correct gedaan.
OK Ik zal onderzoeken dit op je forum:) Als je iets anders - net te creƫren aparte thread voor elke bug. We zullen doden die allen;)
Ik heb net gecontroleerd - lang BBCode werkt prima. Zie hier:
aarinfantasy's YAOI Collection (http://aarinfantasy.com/forum/members/test/)
Gelieve ook rekening mee dat alleen voor gebruikers die hebben hun standaard andere taal dan het forum taal optie toegevoegd voor het automatisch BBCode tot editor. Voor gebruikers die schrijven in het forum taal het heeft niet alleen verstand.
Dus voor testen - alleen uw standaard taal te wijzigen op uw forum en je zult dat in alle editors zul je extra optie krijgt te zien - zodat u om te kiezen schrijf je in uw standaard taal of niet:)
Is het nu duidelijk? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):