Visa fullständig version: Redan gjort VBSEO kanonisk länkar och URL-längd
Denna inställning i vbseo:
Begränsa URL-Längd
Vissa användare föredrar att begränsa längden på sina webbadresser. Denna inställning "grödor" URL-delar, dvs [forum_title] och [thread_title] till ett maximalt antal sökord.
Är inte följs för översättningen av länkar, bara för källa länkar.
Ja - vi är inte stöder denna just nu. Jag kommer att flytta den till funktionen begäran. Och lägg till vår TODO lista:)
kamilkurczak
31-01-11, 14:08
gjort:)
och kommer att ingå i nästa UTSÄTTNING av vBET:)
khailiem128
20-10-18, 03:35
gjort:) och kommer att ingå i nästa utsättning av vBET :)
KontrolLera Inkorgen alla priser som ett resultat för mig vänligen Lägg till detaljer bara hur ofta du kan sälja läkare om du vill köpa, kontakta någon som har en garanti? Konsulterar mig hur du använder din check inkorg, berättar du den verkliga vinden, så säljer denna produkt?
KontrolLera Inkorgen alla priser som ett resultat för mig vänligen Lägg till detaljer bara hur ofta du kan sälja läkare om du vill köpa, kontakta någon som har en garanti? Konsulterar mig hur du använder din check inkorg, berättar du den verkliga vinden, så säljer denna produkt?
Jag inte får något meddelande från dig i min inkorg, och kamilkurczak är inte jobbar här längre. Så använd forumet för dina problem inte är privata meddelanden, eftersom de kan skickas till fel person.
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):