PDA

Ver Versión Completa: Xa feito VBSEO con canónicas e lonxitude URL

krisp
03-02-10, 02:05
Esta configuración no vBSEO:

Lonxitude URL límite
Algúns usuarios prefiren limitar a lonxitude das súas URLs Esta configuración "culturas" URL partes, é dicir, [forum_title] e [thread_title] a un número máximo de palabras clave.

Non é respectado por ligazóns traducido, só para conexións fonte.

vBET
04-02-10, 08:05
Si - Non estamos a apoiar esta neste momento. Vou mover para solicitude de recurso. E engadir á lista TODO:)

kamilkurczak
31-01-11, 14:08
feito:)
e será incluído na próxima relase vBET:)

khailiem128
20-10-18, 03:35
Feito:) e será incluído no próximo relase de vBET :)
Verifique a caixa de entrada Non me gustan os prezos por máis información, por favor, utilice só comigo para vender e non quero que che compre en contacto con quen ten garantía? Recoméndoche que use o médico de caixa de entrada para dicir a verdade ou o vento polo que vexo este produto?

vBET
26-10-18, 16:16
Verifique a caixa de entrada Non me gustan os prezos por máis información, por favor, utilice só comigo para vender e non quero que che compre en contacto con quen ten garantía? Recoméndoche que use o médico de caixa de entrada para dicir a verdade ou o vento polo que vexo este produto?

Non conseguín calquera mensaxe de ti na miña inbox, e kamilkurczak Non está traballando aquí anymore. Así que compracer foro de uso para os vosos asuntos non mensaxes privadas, porque aqueles poden ser enviar a persoa incorrecta.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Multilingual community supported by vBET Translator 4.10.1