PDA

View Full Version: Allerede gjort VBSEO kanoniske links og URL-længde

krisp
03-02-10, 02:05
Denne indstilling i vbseo:

Begræns URL Længde
Nogle brugere foretrækker at begrænse varigheden af deres URL'er. Denne indstilling "afgrøder" URL dele dertil, dvs [forum_title] og [thread_title] til et maksimalt antal af søgeord.

Er det ikke levet op til for oversatte links, kun til kilde links.

vBET
04-02-10, 08:05
Ja - vi er ikke støtter denne på nuværende tidspunkt. Jeg vil flytte den til funktionen anmodning. Og tilføje til vores TODO liste:)

kamilkurczak
31-01-11, 14:08
færdig:)
og vil indgå i den næste Slip af vBET:)

khailiem128
20-10-18, 03:35
færdig:) og vil blive medtaget i den næste relase af din :)
Indskrive medfødt hvilken som helst pris nemlig en følge nemlig mig behage sammenlægge detaljer bare hen til hvor ofte jer kunne afhænde den læge selv om jer ville gerne indkøbe, henvende sig til en hvem har en garanti? ConSulting mig hvor hen til hjælp jeres indskrive medfødt, er du fortæller den sandblæst, altså afhænde indeværende fabrikat?

vBET
26-10-18, 16:16
Indskrive medfødt hvilken som helst pris nemlig en følge nemlig mig behage sammenlægge detaljer bare hen til hvor ofte jer kunne afhænde den læge selv om jer ville gerne indkøbe, henvende sig til en hvem har en garanti? ConSulting mig hvor hen til hjælp jeres indskrive medfødt, er du fortæller den sandblæst, altså afhænde indeværende fabrikat?

Jeg fik ikke nogen besked fra dig i min indbakke, og kamilkurczak virker ikke her længere. Så kan du bruge forum for dit spørgsmål ikke private beskeder, fordi de kan blive sendt til den forkerte person.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Integration with translations by vB Enterprise Translator 4.10.1