PDA

View Full Version: Al gedaan VBSEO canonieke links en URL-lengte

krisp
03-02-10, 02:05
Deze instelling in vBSEO:

Beperken URL Lengte
Sommige gebruikers de voorkeur aan de lengte van hun URL's te beperken. Deze instelling "gewassen" URL onderdelen, te weten [forum_title] en [thread_title] om een maximum aantal zoekwoorden.

Is niet gehandeld op grond van de vertaalde links, alleen voor de bron links.

vBET
04-02-10, 08:05
Ja - we zijn niet ondersteunt deze op dit moment. Ik zal verplaatsen naar vragen functie. En toevoegen aan onze TODO lijst:)

kamilkurczak
31-01-11, 14:08
gedaan:)
en zal worden opgenomen in de volgende INTRODUCTIE VAN vBET:)

khailiem128
20-10-18, 03:35
gedaan:) en zal worden opgenomen in de volgende release van vBET :)
Check inbox elke prijs als gevolg voor mij Voeg details alleen aan hoe vaak u verkopen de arts als u wilt kopen, contact met iedereen die heeft een garantie? Consulting me hoe je je check inbox te gebruiken, bent u vertellen de echte wind, dus verkopen dit product?

vBET
26-10-18, 16:16
Check inbox elke prijs als gevolg voor mij Voeg details alleen aan hoe vaak u verkopen de arts als u wilt kopen, contact met iedereen die heeft een garantie? Consulting me hoe je je check inbox te gebruiken, bent u vertellen de echte wind, dus verkopen dit product?

Ik heb geen bericht van je in mijn inbox, en kamilkurczak werkt niet meer. Dus gebruik het forum voor uw problemen niet van prive-berichten, omdat deze kunnen worden verstuurd naar de verkeerde persoon.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations