View Full Version: vbet feil med Marco1 Skjul alle
Hei:
Jeg har testet på et forum vBet 2.4.3 og MARCO1 Skjul alle Hack v4.0
MARCO1 Skjul alle Hack hva gjør er å skjule koblinger til gjester, endre koblingen med en melding, er problemet at meldingen er skrevet to ganger hvis vbet 2.4.3 er installert.
MARCO1 Hidel alle kan lastes ned fra vbulletin.org nettsted.
Kan noen ansatte ta en titt? Jeg tror vbet er veldig interessant, men med denne feilen ...
kamilkurczak
23-06-10, 11:04
hello,
Kan du lime inn her på forumet url. Jeg vil gjerne se dette problemet. Skriv til meg hvor jeg kan finne dette problemet (på forumet din). Hvor jeg trenger å se?
Er dette problemet bare på oversatt sider eller ikke-oversatt sider også?
Vær, deaktivere vBET ved admincp din og sørg for at dette problemet er det fortsatt.
Jeg ser frem til å høre fra deg.
Ja jeg har testet og er på web vbet er aktivert, men på ikke oversatt sider skjer jo.
Skjer jo alltid vbet er aktivert, kan du sjekke det for eksempel går inn her: laradiobbs .***/ normas-de-los-foros/5-normas-y-politicas-del-foro-la-radio-bbs.html
Du må bytte *** med netto fordi jeg skrånende innlegg nettsteder uten 15 innlegg.
Nå vbet er deaktivere og koblingen er erstattet for en tid med melding: [Solo Brukere Registrados pueden ver los lenker. Haz klikk para registrarte]
Men er vbet er aktivert budskap er: [Solo Brukere Registrados pueden ver los lenker. Haz klikk para registrarte [Reiser Brukere Registrados pueden ver los lenker. Haz klikk para registrarte]]
Hvis du trenger jeg kan aktivere vbet men liker MARCO1 Skjul alle er en gratis addon du kan laste den ned fra vbulletin.org og test på din lokale maskin bedre.
Thanks.
kamilkurczak
28-06-10, 10:38
Jeg har ett spørsmål nå. Plese prøve å deaktivere denne Marco og prøve å finne dette problemet. Plese skriver her er dette problemet fortsatt?
Men hvis jeg deaktiverer marco, budskapet om at du må være registrert for å se lenker vil ikke vises fordi den meldingen vises med marco skjule alle.
kamilkurczak
05-07-10, 12:10
Men hvis vBET er turded av denne alternativene fungerer normalt?
Dette er et Marco lignende problem. Bare skrive til supporten team av dette produktet. :)
Hvis vbet er deaktivert Dont skjer jo, så jeg tror er en vbet problem: S
kamilkurczak
05-07-10, 19:21
Hei Miguel,
Jeg vet det, men vBET arbeider goot også.
Dette er sannsynligvis en konflikt mellom to plugins (vBET og Marco), og det er ikke en vBET problem. Finne konflikten vil vare svært lang tid fordi vBET har mange filer og funksjoner, og vi kjenner ikke denne plugin (marco etc.). Marco er mindre plugin. Hans hjelp vil være lettere å finne denne konflikten, så vennligst skriv til dem.
Hvis de mislykkes, vil vi prøve å fikse det.
Takk.
Hvis vbet er deaktivert Dont skjer jo, så jeg tror er en vbet problem: S
Jeg vedder på at når MARCO1 er dissabled da det også Dont skjer, så jeg tror at det er noen konflikt - pelase brakk Kamil forslag. Finne konflikten er mye lettere for forfatteren av mindre mod og også det er mye lettere å gjort endringer der.
Som Kamil skrev - vi vil prøve å løse konflikten om forfatteren av MARCO1 vil mislykkes, men først må du bare spørre ham om det:)
Problemet er at marco Dont besvare spørsmålene knyttet til denne mod siden 17. april.
Jeg har sett mod mange ganger og jeg skrånende se problem.
Har vbet noen tipe om omskriving av hver url på siden? maeby dvs årsaken.
Ja - vBET omskriver URLer å holde oversettelse sporing.
Hvis du ikke får kontakt med forfatteren av andre mod, vil vi støtte deg. Bare husk at våre kunder - brukere av betalte versjonen har alltid prioritet. Håper du kan forstå det og at det er akseptabelt, fordi du vil få ut støtter fri uansett.
Kamil vil håndtere det på fritiden. Vennligst PM ham tilgang detaljer for Admin CP og FTP. Også oppmerksom på at han ikke vil være i stand til å starte arbeidet med dette spørsmålet denne uken.
Jeg har sendt innloggingsdetaljer til ham.
Takk på forhånd for deg med tålmodighet.
Noen nyheter på dette problemet?
kamilkurczak
13-07-10, 13:29
ok jeg skal prøve å fikse det nå ..
Jeg har en forespørsel. Kan du exacly beskrive hvor jeg kan finne dette problemet på nettstedet ditt? hva jeg bør gjøre?
En annen forespørselen: Kan du endre en admincp språk til engelsk?
En annen forespørsel: i hvilken del av forumet Jeg kan skrive en test innlegg?
Jeg vet ikke hvorfor, men nå problem Dont skjer jo: S dette er det mest merkelige jeg har sett i en masse tid: S lei for å bug deg, hvis skjer jo en annen gang jeg vil oppdatere deg.
kamilkurczak
13-07-10, 17:25
Jeg var i admincp din og jeg gjort noe, men jeg vet ikke hvorfor fungerer nå .. stor
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):