View Full Version: vBulletin 3.6.12 og vbet kompatibilitet?
Hei, jeg har den vBulletin 3.6.12 versjonen og jeg har ikke tenkt å oppgradere så jeg finner denne versjonen mindre buggiest og raskeste. Jeg har også vbet gratis versjon (med donasjon) installert.
Min forumet har 143k medlemmer 373k innleggene på en dedikert server, dessverre jeg kan ikke sette alle flaggene aktive fordi belastningen er intens (har forskjøvet ytelsen på sitt beste).
Jeg vil ha fullversjonen fordi hvis jeg ikke tar feil, kan du svare på ønsket valgte språket og at det er bedre server optimalisert.
Uansett, ville oppgraderingen være enkelt å gjøre som: unistall gratis versjon og installere den fullstendige versjonen eller ville jeg møter noen type problem i å gjøre det?
Og for det andre er du tenkt på noen form for sommeren salg for vbet:)
Hei, er vBET 3.x definitivt mer optimalisert at gratis versjonen. Raskere cache, raskere algoritmer, ekstra ytelse parametere, eliminert dobbel omdirigering. Så i dette området kan jeg garantere at det vil være raskere og belastningen på serveren vil gå ned.
Beklager, men vi ikke planlegger noen sommer salg for vBET.
Installasjonen er så enkelt som det var. Så bare avinstallere gratis versjon og installere betalt ett.
Likevel - Vær oppmerksom på at vBET 3.x er oficialy støttes for vB3.8 - ja vi har kunder runing den på 3,7, og kanskje også på 3.6. Så hvis gratis versjon som kjører på serveren din så oversettelsen bør være bra også på betalte én. Likevel kan ikke garantere at alle ekstra funksjoner vil fungere. vBET bruker BB kroker og hvis vi er ved hjelp av noen som ikke er inkludert i 3.6 ennå, så denne koden ikke vil bli henrettet. Men selv om en eller to funksjoner ikke vil være tilgjengelig, likevel vil du ha mye raskere oversettelser og mindre belastning på serveren:)
Hvilke kroker og funksjoner ikke ville være tilgjengelig? Den gratis versjonen er ikke gi meg noen andre problemer så optimalisering funksjonene som er inkludert i den betalte 4 versjon.
Jeg ønsker ikke å bruke penger forgjeves etter mulige kompatibilitetsproblemer.
Hvilke kroker og funksjoner ikke ville være tilgjengelig? Den gratis versjonen er ikke gi meg noen andre problemer så optimalisering funksjonene som er inkludert i den betalte 4 versjon.
Jeg ønsker ikke å bruke penger forgjeves etter mulige kompatibilitetsproblemer.
Vet ikke - vi hadde ikke gjort tester på denne versjonen. Vi kan gi deg hele listen av kroker brukes av vBET og du kan sjekke gjør de støttes i din vBulletin versjon.
kamilkurczak
04-06-10, 16:51
krok liste:
misc_bbcode_complete
useradmin_edit_column1
member_execute_start
userdata_start
global_setup_complete
bbcode_fetch_tags
bbcode_create
cache_templates
postbit_display_start
editor_toolbar_end
forumhome_complete
postbit_display_complete
showthread_similarthreadbit
threadbit_process
album_picture_complete
group_picture
showthread_complete
group_discuss_end
member_complete
external_query
external_start
register_addmember_process
profile_updateprofile
editor_toolbar_end
group_message_post_start
private_insertpm_process
newpost_process
visitor_message_post_start
picture_comment_post_start
profile_complete
register_form_complete
archive_process_start
archive_global
header_redirect
init_startup
mail_send
archive_thread_post
forumbit_display
archive_forum_thread
archive_complete
private_complete
private_messagelist_messagebit
group_discuss_end
group_complete
group_discussionbit_display_start
group_complete
group_discussionbit_display_complete
threadbit_process
online_bit_complete
postbit_display_complete
parse_templates
showthread_postbit_create
showthread_similarthreadbit
login_redirect
profile_editprofile_start
redirect_generic
xml_print_output
external_complete
global_complete
archive_complete
global_start
Jeg liker denne mod mye, tror dere jeg har mye å hente det eller ville det være nytteløst for meg? Jeg virkelig ikke forstår betydningen av hver av denne kroker.
Jeg vil styret oversatt rask og server optimalisert som for resten Jeg vet ikke hva jeg ville gå glipp av og hvis nødvendig, men sikkert jeg vil ikke føre meg noen problemer om bord mitt siden jeg har veldig litt tid til å jobbe det ut hvis det tar mye tid.
Hilsen
Som jeg allerede har skrevet, vil du definitivt ha raskere oversettelser og mindre belastning på serveren. Oversettelsen selv bruker samme kroker som i gratis versjon, så det antar å fungere. Fordi vBET ble ikke testet på vBulletin 3.6 jeg ikke kunne fortelle deg hvilken av andre funksjoner kan ikke arbeide for godt. Sjekk hvilke av gitte kroker er støttet av BB 3.6 og hvis noen ikke vil vi fortelle deg så hva vil ikke fungere skikkelig. Også kan du bare tenke på å oppdatere BB selv ...
Hvordan ville installere gjøres?
Avinstaller den gratis versjonen og slette alle database referanser og slette alle ftp mapper og deretter installere betalt for versjonen?
Avinstaller gamle. Installer ny.
For avinstallere den gamle er det nok å gjøre dette ved Admin CP. Selvfølgelig hvis du ikke ønsker å ha ikke brukt filer på FTP, kan du også fjerne disse.
Installere ny ser ut akkurat som gamle - laste opp filer, importere produktet fil, konfigurere. Også - for vBSEO integrasjon det er flere trinn - beskrevet svært godt i ReadMe.html file:)
Jeg kjøpte "Betalte fire Versjon ', skal jeg installere den i morgen, men jeg vil gjerne at du vil legge til en annen kategori inni lisensiering seksjonen: Mobil og telekommunikasjon ...
Hilsen
Og hva er ditt forslag om innholdet? :)
en mobiltelefon kategori i generelt:)
en mobiltelefon kategori i generelt:)
Virkelig har ingen anelse om hva som skal inkluderes i vår lisens på dette området ... : O Vennligst PM hvis du ønsker å diskutere dette
Med andre ord når du går redigere dine lisens, velger du den kategorien som ditt forum tilhører, er mitt forum om mobiler | telefoner og telekommunikasjon, og det ville være hyggelig at jeg ville være i stand til å velge noe lignende i stedet for bare å velge diverse.
På vBulletin 3.6.12 alt går fint, bare litt mer på ytelse og et par andre ting og vi fikk noen alvorlige ting her. :)
Oh - nå forstår jeg. Jeg tenkte at du vil at vi skal endre lisensavtalen;)
Om ytelse - se her for tips:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html
Jeg fikk forestillingen forskjøvet ut allerede, jeg venter på at uregistrert bruker cache implementering i 3.34-versjonen. :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):