PDA

View Full Version: vBulletin 3.6.12 en vbet verenigbaarheid?

mario06
03-06-10, 07:43
Hallo, Ek het die vBulletin 3.6.12 weergawe, en ek is nie van plan op te gradeer soos ek vind hierdie weergawe van die minder buggiest en vinnigste nie. Ek het ook die vbet gratis weergawe (met skenking) geïnstalleer.

My forum het 143k lede 373k poste op 'n dedicated server, maar ongelukkig ek kan nie al die vlae aktiewe stel, want die vrag is intens (tweaked die prestasie by dit is die beste).

Ek wil die volledige weergawe, want as ek dit nie mis, kan jy antwoord in die geselekteerde taal en dat dit beter bediener geoptimaliseer is.

In elk geval, die opgradering sou maklik wees om te doen soos: unistall die gratis weergawe en die volledige weergawe te installeer of sou ek probleme om 'n soort van probleem om dit te doen?

En tweedens is jy op 'n soort van die somer koop vir vbet:)

vBET
03-06-10, 09:32
Hallo, is finaal vBET 3.x meer dat 'n vrye weergawe geoptimaliseer. Vinniger kasgeheue, vinniger algoritmes, ekstra parameters, uitgeskakel dubbele omschakeling. Dus, op hierdie gebied Ek kan jou waarborg dat dit sal vinniger en jou server load sal gaan.

Jammer, maar ons beplan nie 'n somer-koop vir vBET.

Installasie is so maklik soos dit was. Dus net gratis weergawe verwyder en installeer betaal een.

- Let asseblief daarop dat vBET 3.x is amptelik die ondersteun vir vB3.8 - ja, ons het kliënte runing dit op 3,7, en dalk selfs op 3,6. So as gratis weergawe is wat uitgevoer word op jou bediener dan vertaling moet goed wees ook op betaal een. Nog steeds nie kan waarborg dat alle addisionele funksies sal werk. vBET met vB hake en as ons gebruik sommige wat nie ingesluit in 3,6 nog, dan is hierdie kode sal nie uitgevoer word. Maar selfs as een of twee funksies nie beskikbaar sal wees, nog steeds sal jy baie vinniger vertalings en minder server load:)

mario06
03-06-10, 17:39
Wat hakies en kenmerke sou nie beskikbaar wees nie? Die gratis weergawe is nie gee my enige ander probleme, dan is die optimalisering eienskappe wat ingesluit is in die betaal 4-weergawe.

Ek wil nie geld te spandeer in tevergeefs vir moontlike verenigbaarheid probleme.

vBET
04-06-10, 14:06
Wat hakies en kenmerke sou nie beskikbaar wees nie? Die gratis weergawe is nie gee my enige ander probleme, dan is die optimalisering eienskappe wat ingesluit is in die betaal 4-weergawe.

Ek wil nie geld te spandeer in tevergeefs vir moontlike verenigbaarheid probleme.

Weet nie - ons het nie toetse op hierdie weergawe. Ons kan jou die hele lys van hakies gebruik word deur vBET en jy kan kyk doen dit is in jou vBulletin weergawe ondersteun.

kamilkurczak
04-06-10, 16:51
haak lys:

misc_bbcode_complete
useradmin_edit_column1
member_execute_start
userdata_start
global_setup_complete
bbcode_fetch_tags
bbcode_create
cache_templates
postbit_display_start
editor_toolbar_end
forumhome_complete
postbit_display_complete
showthread_similarthreadbit
threadbit_process
album_picture_complete
group_picture
showthread_complete
group_discuss_end
member_complete
external_query
external_start
register_addmember_process
profile_updateprofile
editor_toolbar_end
group_message_post_start
private_insertpm_process
newpost_process
visitor_message_post_start
picture_comment_post_start
profile_complete
register_form_complete
archive_process_start
archive_global
header_redirect
init_startup
mail_send
archive_thread_post
forumbit_display
archive_forum_thread
archive_complete
private_complete
private_messagelist_messagebit
group_discuss_end
group_complete
group_discussionbit_display_start
group_complete
group_discussionbit_display_complete
threadbit_process
online_bit_complete
postbit_display_complete
parse_templates
showthread_postbit_create
showthread_similarthreadbit
login_redirect
profile_editprofile_start
redirect_generic
xml_print_output
external_complete
global_complete
archive_complete
global_start

mario06
05-06-10, 14:45
Ek het regtig soos hierdie mod 'n baie, doen julle dink ek sal' n baie voordeel trek uit dit of sou dit nutteloos vir my? Ek verstaan regtig nie die belangrikheid van elk van hierdie hake.

Ek wil die direksie vertaal vinnig en bediener geoptimaliseer as vir die res Ek weet nie wat ek wil ontbreek op en as dit nodig is, maar ja, ek wil nie veroorsaak myself enige probleme op my bord, want ek wil baie min tyd om dit uit te werk as wat dit neem baie tyd.

Groete

vBET
05-06-10, 20:32
Soos ek reeds geskryf het, sal jy finaal vinniger vertalings en minder server load. Die vertaling self is die gebruik van dieselfde hake in 'n vrye weergawe, sodat dit veronderstel is om te werk. Omdat vBET was nie getoets op vBulletin 3,6 ek is nie in staat is om jou te vertel watter van die ander funksies nie kan werk nie goed nie. Maak asseblief seker watter gegee hake word ondersteun deur VB 3.6 en as 'n paar is nie, sal ons vertel wat sal dan nie behoorlik werk nie. Verder kan jy net dink oor die opdatering van vB self ...

mario06
06-06-10, 19:22
Hoe sal die installering van gedoen word?

Verwyder die gratis weergawe en verwyder al die databasis verwysings en verwyder alle ftp dopgehou en dan betaal vir weergawe installeer?

vBET
06-06-10, 22:21
Verwyder ou een. Installeer nuwe een.

Vir verwyder, die ou een is dit genoeg om dit te doen deur admin CP. Natuurlik as jy nie wil hê nie gebruik lêers op jou FTP, jy kan ook verwyder daardie.

Die installering van nuwe een lyk net soos ou een - lêers oplaai, die invoer produk lêer, instel. Ook - vir vBSEO integrasie Daar is addisionele stappe beskryf baie goed in readme.html lêer:)

mario06
08-06-10, 12:18
Ek het die "gekoop Betaal 4 Weergawe ', sal ek dit installeer môre, maar ek wil dat jy wil nog' n kategorie binne-in die lisensie-afdeling by te voeg: mobiele-en telekommunikasie ...

Groete

vBET
09-06-10, 11:16
En wat is jou stelling oor die inhoud daarvan? :)

mario06
09-06-10, 14:41
'n selfoon kategorie in die algemeen:)

vBET
09-06-10, 17:31
'n selfoon kategorie in die algemeen:)

Het werklik geen idee wat ingesluit moet word in die lisensie op hierdie gebied ... : O asseblief PM as jy wil om dit te bespreek

mario06
09-06-10, 18:31
In ander woord as jy gaan om jou lisensie te wysig, jy kies die kategorie wat jou forum behoort aan my forum is oor selfone | selfone en telecommunicatie en dit sal lekker wees dat ek in staat sou wees om iets soortgelyks te kies in plaas van net die keuse van allerlei.

Op vBulletin 3.6.12 alles is fine, net 'n bietjie meer oor die prestasie en' n paar ander dinge en ons het 'n paar ernstige goed hier. :)

vBET
10-06-10, 11:33
O - nou verstaan ek. Ek het gedink dat jy wil ons lisensie-ooreenkoms te verander;)
Oor prestasie - kyk hier vir wenke:
http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/general-discussions/243-vbet-performance.html

mario06
11-06-10, 07:03
Ek het die prestasie tweaked reeds uit, ek wag vir die ongeregistreerde gebruikers kas implementering in die weergawe van 3,34. :)

vBET
22-06-10, 22:17
So het jy dit nou:)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
vBET 4.10.1 gives automatic translations