PDA

View Full Version: Løst Endre språk koden i et innlegg problemet.

Taurus
10-05-11, 04:58
Dette problemet har vært plaget meg i lang tid. Hvorfor da, la oss si et medlem valgte feil språk, og skrevet noe, og postet det, kan jeg ikke redigere språkkoden manuelt i et innlegg? Når jeg redigerer den fra la oss si 'bg' til 'th' det gjør ingen forskjell. Språket forblir akkurat det samme i posten.

kamilkurczak
10-05-11, 18:33
hello,

Taurus, som jeg forstår - dette innlegget ikke er oversatt. Selvfølgelig kan du redigere et innlegg og satt en annen språkkode inne?
Husk at hvis du likevel prøve å sette feil kode lang - enda ikke oversatt.
Du kan teste ved hjelp av google innlegget språk - bare bruk oversetteren av Google (anslate.google.pl) og få "finne språk" alternativet. Etter det - sette gode språkkoden inni innlegget.

Hvis det fortsatt ikke bra - vennligst lime her en url med dette innlegget.

Thanks

Taurus
11-05-11, 03:57
Jeg kan ikke endre språkkoden. Jeg gjorde veldig sikker på at det er riktig språkkode også. Men noen innlegg som først ble galt, og deretter redigert å sette inn riktig språkkoden, vil heller ikke oversette.

Her er innlegget:

Windows 7 Temaer: World of Warcraft av TheBull - Side 8

Det er i thai språk, og selv redigerer det til Thai gjør ingen forskjell. Det bare forblir uoversatt.

kamilkurczak
11-05-11, 19:03
rett - dette er thai.
Taurus vennligst ta for meg en konto med tilgang til post utgave - Jeg vil sjekke det selv.
Thanks

Taurus
12-05-11, 00:42
Logg inn detaljer PM'd. Thanks Kamil.

kamilkurczak
12-05-11, 15:22
ok, Takk - Jeg vil sjekke det for deg og løse

Taurus
12-05-11, 16:12
Thanks Kamil. Nå hvorfor er innlegget mitt ovenfor fikk noen flagg og hva ikke. 'Malaysia'??

Mitt standardspråket er satt til engelsk. Hvorfor er mitt innlegg over viser annerledes?

kamilkurczak
12-05-11, 22:47
hello,

Jeg var på nettstedet ditt - Dette ser ut som problemet med database cache. språk endrer ikke føre til endringer i databasen cache.
Sannsynligvis var det en eneste bug fordi jeg gjorde en test melding på forumet og everythings fungerer bra (post redigere etc.). - Ikke denne meldingen er slettet selvfølgelig.

For denne singelen innlegget når hver utgave av dette innlegget, har cache i databasen ikke har blitt overskrevet
Nå - det ser ut som løst - i tillegg til en enkelt stempel (som space) har tvunget re-entry i databasen cache (selvfølgelig meldingen fortsatt er i original form - du kan kontrollere - bare redigere et innlegg). Og etter denne re-entry innlegget ditt er oversatt bra.

I dette øyeblikk jeg ikke kan forklare hva som var galt med denne singelen bug - kanskje midlertidig mangel på tilknytning til google.
Hvis dette skjer igjen, og hvis du kan reprodusere denne feilen igjen - bare beskrive det steg for steg, og jeg vil prøve å gjengi det på min test forum og løse.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1