Ver Versión Completa: Resolto Ningunha licencia
Ola ano compras unha licenza do seu Número de Factura script [* CUT *], hoxe, despois de que o panel de entrada non pode ver a miña licenza (aínda que a escritura eu usei unha soa vez) eu recibín a información que eu teño que gañar tempo jeszcez, eu non entender algo aquí? Eu pago polas licenzas 2010/04/25 coidadosamente e de súpeto desaparece? o que é?
kamilkurczak
23-05-11, 20:18
está certo - eu teño detalles da factura. Esta transacción está relacionada con outra conta de usuario. Está a utilizar conta de usuario sen licenza (outra conta de usuario ter esta licenza). Podes explicar por que?
Grazas pola petición
Olá Como Kamli verificación de licenza non desapareceu, simplemente pertence a unha conta diferente. Só tes que rexistrarte na conta desde o que se adquiriu a licenza e alí terá opcións asociadas coa xestión de licenzas:) Así que nada pode ser perdido - só se esqueceu de onde comprou a súa licenza:) Se precisa de axuda, Camille enviarémosche un PM co nome da conta . Por favor, escriba, ou xa está OK, se precisa unha lembranza? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):