PDA

View Full Version: Ratkaistu Ei lisenssiä

prejf
22-05-11, 21:20
Hi vuosi sitten ostin lisenssin oman käsikirjoituksen Laskun numero [* CUT *], tänään, tultua paneeli ei voi nähdä minun lisenssi (vaikka käsikirjoituksen käytin vain kerran) saan tiedon, että minun täytyy ostaa jeszcez aikaa, en ymmärrä jotain täällä? Maksoin lisenssejä 25.04.2010 huolellisesti ja yhtäkkiä se katoaa? Mikä se on?

kamilkurczak
23-05-11, 20:18
olet oikeassa - olen laskun tiedot. Tämä kauppa liittyy toiseen käyttäjätili. Käytät käyttäjätili ilman lisenssiä (toinen käyttäjätili on tämän lisenssin). Osaatko selittää miksi?
Kiitos pyynnöstä

vBET
23-05-11, 21:25
Hello. Miten Kamli lisenssin Tarkista eivät häviä, yksinkertaisesti kuuluu eri tilille. Vain kirjaudu tilille, jolta ostit lisenssin ja siellä sinulla on vaihtoehtoja liittyy lisenssien hallinta:) Eli ei mitään voi hävitä - vain unohti, josta ostit lisenssin:) Jos tarvitset apua, Camille lähettää sinulle PM tilin nimeä . Ole hyvä kirjoittaa, tai on jo OK, jos tarvitset muistutuksen? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Languages translations supported by vBET 4.10.1