Veure la Versió Completa: Resolt Sense llicència
Hola l'any passat em vaig comprar una llicència del seu nombre de factura script [* TALL *], avui en dia, després que el panell d'entrada no pot veure el meu llicència (encara que el guió que utilitza una sola vegada) em dóna la informació que he de guanyar temps jeszcez, no entenc alguna cosa? He pagat per llicències 2010.04.25 acuradament i de sobte es desapareix? Què és?
kamilkurczak
23-05-11, 20:18
tens raó - Tinc els detalls de la seva factura. Aquesta operació està relacionada amb un altre compte d'usuari. Està utilitzant un compte d'usuari sense llicència (un altre compte d'usuari té aquesta llicència). Pot explicar per què?
Gràcies per demanar
Hola. Com Kamli verificar la llicència no va desaparèixer, simplement pertany a un compte diferent. Només si us plau, accedeixi al compte que ha adquirit la llicència i no tindrà opcions associades amb l'administració de llicències:) Per tant, no es perdi res - es va oblidar que hagi adquirit la llicència:) Si vostè necessita ajuda, Camille li enviarà un PM amb el nom del compte . Si us plau, escrigui, o si ja està bé, si vostè necessita un recordatori? :)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):