PDA

View Full Version: Opgelos Geen lisensie

prejf
22-05-11, 21:20
Hi jaar gelede het ek 'n lisensie van jou script Invoice Number [* SUT *], vandag, kan na die inwerkingtreding van paneel nie sien nie my lisensie (hoewel die script wat ek gebruik slegs een keer) kry ek die inligting wat ek het jeszcez tyd om te koop, ek verstaan nie iets hier? Ek betaal vir die lisensies 2010/04/25 versigtig en skielik het dit verdwyn? Wat is dit?

kamilkurczak
23-05-11, 20:18
jy is reg - ek het jou faktuur besonderhede. Hierdie transaksie is wat verband hou met 'n ander gebruiker se rekening. Jy is die gebruik van gebruiker-rekening sonder lisensie (nog 'n rekening het hierdie lisensie). Kan jy verduidelik hoekom?
Dankie vir die versoek

vBET
23-05-11, 21:25
Hello. Hoe Kamli lisensie tjek nie verdwyn nie, behoort net aan 'n ander rekening. Net teken asseblief in die rekening waaruit jy het gekoop die lisensie en daar sal jy verskeie opsies wat verband hou met lisensie bestuur:) So, niks kan verlore gaan - net vergeet van wat jy gekoop het jou lisensie:) As jy hulp nodig het, Camille sal jou 'n PM met die rekening naam . Skryf asseblief, of is reeds OK, as jy 'n herinnering? :)

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translations supported by vBET 4.10.1