View Full Version: Ratkaistu Vbulleting 4.7 + VBSEO 3.6
techanalyst
10-10-11, 18:57
Näyttää siltä, että location suuria tauko ja muutokset pyydetty URL google, tallennetaan kuitenkin kiertää tämän tauko
r.dziadusz
10-10-11, 19:48
Millaisia tauko URL-osoitteet, ota Näytä minulle, yksi heistä?
Aion yrittää toistaa tämän ongelman meidän testin foorumi.
techanalyst
10-10-11, 21:05
VBSEO_URI, muuttaa toimi jne
periaatteessa jos se yrittää muuttaa tai mitään liittää URL-osoitteen loppuun se lakkaa toimimasta
techanalyst
10-10-11, 21:08
kirjaimellisesti ei voi käyttää tätä plugin periaatteessa: P
Sen mahtava ajatus ja tunnus rakkaus tehdä sitä työtä, mutta se ottaa käyttöön toisen koko sivuston siirtyy 500s (sisäiset virheet)
r.dziadusz
10-10-11, 21:57
on OK voit määrittää asetukset oikein, on myös voit ladata lataaminen-kerran kansio
vbet-käännös-asetukset
techanalyst
10-10-11, 23:30
sen www-pääkansion foorumi alikansio
techanalyst
11-10-11, 00:10
kansio on foorumi pääkansio
Hi.
-Varmista, että olet tehnyt asennuksen oikein.
-Myös Varmista tekemäsi vbseo integrointi oikein.
-Myös Varmista .htaccess muutokset perustellusti (Jos et ole varma koko .htaccess Tiedosto Lähetä meille ja me tarkistaa se).
-Myös voit Radek Lähetä kysymys joka ei vastannut - ladata tiedostoja uplad-kerran kansion?
Löydät koko kuvaus readme.html vBET-paketista.
Myös Radek asentaa huomenna vBulletin 4.1.7 ensimmäinen testi-keskustelupalstalla ja jos kaikki toimii sitten todellinen foorumi. Jos löydämme ongelmista vBulletin 4.1.7 kanssa meidän ilmoittaa äänimerkillä, ja teemme sen välittömästi. Tällä hetkellä tuntuu kuin sinulla on jotain vikaa asennus tai kokoonpano tai vbseo integrointi. Voimme auttaa sinua tekemään sitä työtä:) Ensin Varmista että asennus ja integrointi on oikea.
Jos olet varma, että sinulla on kaikki oikein ja sitten Käytä PM Admin CP-, FTP- ja vbseo CP minulle tai r.diadusz (Radek olla aiemmin huomenna) tai booth yksityiskohtia. Meidän tulee tarkistaa paikka what's going on:)
techanalyst
11-10-11, 02:34
Mitä on mediasoittimesi seuranta käyttöverona tämän mod tarvitaan vähemmän ja vähemmän mukava im:
1.) Kaikki Dragon tavu Tech Plugins, kaikki asennettuna ja kaikki käynnissä
2.) WikiVault
3.) VBSEO
I edellyttävät myös erityiset re-writes koska Akamai käytetään minun CDN
Rehellisesti ei haluta muokata kaikkea enää, minun välimuistissa olevia linkkejä Google et halua muuttaa, en halua on uudelleen kirjoittaa omat mod saada ne toimimaan mies.
Voisi voimme jakaa vain tukea ja tehdä?
techanalyst
11-10-11, 02:34
Se vastaa, tiedot sisältävä kansio on foorumi reitin, tosiasiallisesti vastasin että kahdesti
Mitä on mediasoittimesi seuranta käyttöverona tämän mod tarvitaan vähemmän ja vähemmän mukava im:
1.) Kaikki Dragon tavu Tech Plugins, kaikki asennettuna ja kaikki käynnissä
2.) WikiVault
3.) VBSEO
I edellyttävät myös erityiset re-writes koska Akamai käytetään minun CDN
Rehellisesti ei haluta muokata kaikkea enää, minun välimuistissa olevia linkkejä Google et halua muuttaa, en halua on uudelleen kirjoittaa omat mod saada ne toimimaan mies.
Voisi voimme jakaa vain tukea ja tehdä?
Hi.
Sinun ei tarvitse muokata kaikkea - täsmälleen määritettyä, että vbseo yhdentymisen aikana sinun on muokattava 2 vbseo tiedostot. Kaikki muu pysyy koskemattomana. Kerro, mitä osaa integroinnin et ymmärrä.
Sinun ei tarvitse muuttaa Google - miksi sinun mielestäsi on jo indeksoitu linkit?
Ei tarvitse uudelleen kirjoittaa kaikki mod vBET työtä. vbseo on vain plugin, sinun täytyy integroida, jos käytät sitä. Sivustokartan luontitoimintoa integrointi ei tarvita lainkaan – se toimii siitä huolimatta. Muiden plugins edellyttää tiedoston muutokset ja useimmat plugins eivät edellytä sisällytettävä lainkaan (vain niille, jotka katkaisee vBulletin arkkitehtuuri ja käytä global_complete koukku). Ja jopa osalta koukkujen, jotka ovat rikkomalla vBulletin arkkitehtuuri ei tarvitse sisällyttää, jos et halua haluat - voit ohittaa ne vBET asetukset.
Kerro, mitä et ymmärrä yhdentymisessä? -me autamme sinua:) Oikea luetaan kommenttisi olen jopa ei lue yhdentymisen ohjeita vaikutelman.
Ei ole mitään syytä tukea ja emme ei voi vain vientitukeen koska käyttäjä väitti, hän oli ongelma, jossa emme ole koskaan nähnyt. Tällä tavalla kunkin ohjelmiston merirosvo voisi ostaa, kerro, että hän on ongelma, johon hän ei Näytä ja sallia ei joka tapauksessa tukea, saatavan tuen ja tuotteen käytön muun foorumin. Eli miksi meillä ei voi palauttaa, erityisesti todennäköisesti ei ole vBET ongelma vain laitoksen ja integroinnin kanssa. Lisäksi vaikka asiassa ohjelmavirhe, sekä vBET ryhmän korjaa bugit.
Ota kaikki tietyn kysymyksiin ja jos mielestäsi on kaikki alright ja eivät edelleenkään toimi, ota PM Accessin tiedot (Admin CP, FTP, vbseo CP) niin meillä on mahdollisuus tarkistaa se ja auttaa:)
Se vastaa, tiedot sisältävä kansio on foorumi reitin, tosiasiallisesti vastasin että kahdesti
Olemme pahoillamme, se oli ilman tarjouksen ja olen ei varmista, että se on noin - pyysi kysymys, tai koko laitoksen tai foorumi hakemiston tai mitä. Kiitos selitys - Katso minun Edellinen postitse.
techanalyst
11-10-11, 12:30
Testattu yksi ohjeita oli, kun tein että sivuston linkit muuttaa myös englannin, en halua englanniksi, voit muuttaa ajanjakson Omat linkit, olen seurannut ohjeiden mutta minä en voi muutoksia eikä tehdä kaikki muutokset, myös kassakaapin wiki, joita aio muokata sen koodia käytetään, joka vain ärsyttävää, kun he tuovat sairaana päivitys on edelleen samaa, kanssa 20 + juuri kallistuksen plugins istua ja katkaista sivuston testiä, jos se toimii tai ei, aikana.
Syyttäen asiakkaan "ei lukea ohjeita"? Kyllä minä, vietin neljä tuntia, käytössä kaiken huomannut t linkkejä Google lakkasi toimimasta, plugin shouldnt pilata sivusto ja ei voi käyttää 301s koska Akamai käytetään minun cdn niin re-writes on oltava erityisiä
techanalyst
11-10-11, 12:32
Ei ole FTP sen omistettu palvelimeen, jossa on vain porttia 80 sille, olen ftp omistettu ftp-palvelimesta
Ei vain pyytävät im ei haluta käsitellä sivustoni kohtaan, että google-haun linkit lakkaavat toimimasta, usko sen melko pätevää syytä
techanalyst
11-10-11, 13:07
jälleen käyttöön valitsemalla kielen ja mitä
techanalyst
11-10-11, 13:14
vbnotifications ruuduissa virta on todella sekava sekä
techanalyst
11-10-11, 13:42
Tšekin toimii parhaiten juuri oleskelun englanninkielisessä muodossa vaikka
Testasin yksi muutokset ohjeita oli, kun tein että sivuston linkit muuttaa myös englannin, en halua linkkeihin Englannin ajan muuttaminen
Et voi tehdä vain yksi muutos ja odottaa, se toimi asianmukaisesti. Sinun on tehtävä koko yhdentymisen kaikki integrointivaiheet - ei vain yksi on poistamista viljelykäytöstä. Lähetä meille URL-osoite, joka muuttuu jälkeen yhdentymistä ja Accessin tiedot, joten voit tarkistaa, mitä ihmettä siellä.
Olen seurannut ohjeiden mutta minä en voi eikä tulee tehdä näitä muutoksia
Kirjoitit juuri ennen tehty vain yksi integrointivaiheen. Täällä yksi virkkeessä kirjoitat tehnyt kaiken ja että you will not make kaikki. Miten se oikeastaan on? Tehdä vbseo integrointi vai ei? Mitä lopettaa, voit tehdä tämän - voit kirjoitti myös, että et voi tehdä muutoksia - Tarkista, onko sinulla tarvittavat oikeudet tiedostojen haluat muuttaa. Jos se ei ole oikeuksia asia Kerro, miksi et voi tehdä muutoksia - mitä lopettaa käynnissä?
myös käyttää kassakaapin wiki, joita aio muokata sen koodia, joka vain ärsyttävää, kun päivitys tuotava esiin
Ensimmäinen muutos kassakaapin viki tarvitaan vain yksi erityistapaus integrointia varten - jos eivät mahdu sinun ei tarvitse muuttaa kassakaapin viki tiedostoja. Lisäksi vaikka sitten sinun ei tarvitse tehdä - Ohita kassakaapin viki vBET. Huomaa, että tämän mod vaatii kaikki integrointi koska kassakaapin viki katkaisee vBulletin arkkitehtuuri - Ota niin kaikki arvostelee tiimin, joka kehittää kassakaapin viki osoite.
Toiseksi - mikä ay nakákainís ja mikä ei on henkilökohtainen asia. Sun voi olla ärsyttävää puolestasi, jos niin päättää. Huomaa, että meidän tehtävänä on tukea sinua vBET, meillä ei tehdä tähän mitään valmennus, henkilökohtaisia muutoksia eikä psykoterapia. Emme ole tähän tunteisiin käsitellä-Ota keskittyä vBET kysymyksiä, jotta voimme auttaa sinua. Ymmärrän, että sinulle on ärsyttävää - nyt Ota avulla ongelma keskittyä. Ohita sivujen käännös vBET, käytä vaihtoehto Admin CP - > vBET - > Käännösasetukset - > Ohita URL-osoitteet. Löydät sieltä kuvaus sen käytöstä. Jos päätät yhdistää viki kassakaapin sitten Ota poistamista viljelykäytöstä ohjeisiin: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Huomaa, että nämä ohjeet ovat julkiset, joten kaikki nämä tiedot, jotka ovat käytettävissä ennen oli.
Sairas on edelleen samaa, kanssa 20 + juuri kallistuksen plugins istua ja katkaista sivuston testiä, jos se toimii tai ei, aikana.
Mitä tietoja ovat sähkökytkennät? Valitse Ota täsmälleen plugins jotka luulet edellyttää koodin muutoksia, miksi luulet, että sitä tarvitaan. Olet jo ilmoitettiin, että vain yhdentyminen, joka on pakollinen on vbseo jos niitä käytetään. Useimmat mod varten ei ole vaatinut lainkaan yhdentymistä. Vain mod, joka rikkoo vBulletin arkkitehtuuri voi vaatia integrointi (Ota valittaa mod esittäjät väärä ratkaisuista) ja ei myöskään ole pakollinen - voit lisätä sen vain huomiotta vBET sivuille. Niin ole hyvä kohta täsmälleen mitä mod tekee ongelmia vBET kanssa. Huomaa myös että voit käyttää testin esiintymässä siten todellinen foorumi on väkivaltaisia testit ajan.
Syyttäen asiakkaan "ei lukea ohjeita"? Kyllä minä, vietin neljä tuntia, käytössä kaiken huomannut t linkkejä Google lakkasi toimimasta, plugin shouldnt pilata sivusto ja ei voi käyttää 301s koska Akamai käytetään minun cdn niin re-writes on oltava erityisiä
Huomaa, että sinun ei syytetä mitään tietoja. Tarkista uudelleen pyydettiin, myös minun oman lausunnot perustuvat vaikutelman sain - kuten juuri ennen kuin kirjoitit uudelleen joissakin salaperäinen 20 mod, jos sinulla on tietoja hullun muutokset, kun oli jo kerrottiin, että se ei tarvitaan luultavasti useimmat niistä, jos jokin. Se on esitetty selkeästi:
VBET asennus on helppoa edelleen muiden plugins integrointi voi olla hankalaa. Se johtuu kunkin mod toimii eri tavalla ja käyttämällä muita koukkuja. Kaikkea:
Sinun EI tarvitse integroida vBET kanssa kaikki muut modeja. Useimmat modit toimivat hienosti vBET ilman lisätoimia.
Se on saatavilla täällä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
Ja minulla on vielä todella vaikutelman, joka ei lue yhdentymisen ohjeita, koska voit toistaa uudelleen kaikki mod-koodin muuttaminen, mitä ei tapahdu.
Lue minun apologies, jos se kosketti voit - tämä on edelleen oma vaikutelman ja en edes nyt ole todella Lue sitä, ehkä meidän tulkkauskoppi on jotain muuta meidän mielessä, kun kirjoitat tietoja yhdentymisen ohjeita.
Tarvitsemme vahvistus siitä, että kaikki oli tehty asianmukaisesti (jotka en ole varma, koska voit tehdä vain yksi vaihe ja sitten, että kaikki ja sama virkkeen että voi tehdä se kirjoitti kaikki...) ennen kuin me menemme käyttäjän palvelimeen. Niin Vahvista tehdä koko vbseo integrointi. Myös antaa tarkkoja tietoja ongelmasta muutetut URL (tarkka URL-osoite, ennen kun ja käyttää tietoja, niin me tarkistaa muutokset).
Ei ole FTP sen omistettu palvelimeen, jossa on vain porttia 80 sille, olen ftp omistettu ftp-palvelimesta
Ei vain pyytävät im ei haluta käsitellä sivustoni kohtaan, että google-haun linkit lakkaavat toimimasta, usko sen melko pätevää syytä
Joten Ota PM Accessin tiedot oman filesystem. Oli lataamisen jollakin tavalla vBET - oletan, että sinulla on joitakin selaimen asiakkaan suorittamiseen.
Jos kaikki tehdään oikeassa, sitten ei ole olemassa olevat linkit lakkaavat toimimasta.
jälleen käyttöön valitsemalla kielen ja mitä
Ole hyvä:
1. Kuvailkaa seurantakohteet. : N arvaamalla - Jos haluat meidän avulla voit nopeasti sitten Kuvaile ongelmaasi.
2. Pitää yhtä säiettä kohti yhden seurantakohteen. Jos se on jotain muuta, ei toimi URL-osoitteet, sitten se avaa uusi säie. Meillä on ei voi hallita sitä eikä sinua, jos useita ongelmia jaetaan yksi säie me kaikki kadonneet tämän ohjeen. Säilytä yhden seurantakohteen yhtä säiettä kohti
3. Huomaa, että suositeltavaa on käyttää SEO linkit kielen = linkit
vbnotifications ruuduissa virta on todella sekava sekä
Avaa uusi säie uusi seurantakohde ja kuvata täsmälleen ongelmaa (jos voimme nähdä, jos se edellyttää tilin Lähetä tarkka URL sitten voimme käyttää testitili PM).
techanalyst
11-10-11, 14:18
Sen oma palvelin ei ole lisätty, selain-menetelmää ssh ruutuun paikallisesti ja sitten ftp-palvelimen ftp
Tšekin toimii parhaiten juuri oleskelun englanninkielisessä muodossa vaikka
Avaa uusi säie uusi seurantakohde. Pian tähän - Tarkista tarjoajien saatavuus (Admin CP - > vBET - > käännös tarjoajien saatavuus). Tarjoajien asettaa raja-arvoja ja jos käännös toimittaja kieltäytyy lähettää sinulle käännös, sitten vBET on käännös näyttää ja näyttää alkuperäisen tekstin. Huomaa, että vBET välimuistiin käännökset niin kun jo välimuistissa tulee näkyviin, vaikka, kun sinun on saavutettu ja palveluntarjoaja ei lähetä uusia käännöksiä (katso huomautus, joka rajoittaa eivät säännöllisesti pysyvä). Myös Huomaa että vBET tarkistaa säännöllisesti does tarjoaja on käytettävissä uudelleen:) Huomaa myös, että kun käytät Google v2 API voit määrittää omat rajansa.
Jos tarvitset enemmän kanssa tämän ongelman se avaa uusi säie ja annamme sinulle lisätietoja - on täällä, sijoita, koska tämä säie on tietoja katkenneita linkkejä.
techanalyst
11-10-11, 14:30
Et voi tehdä vain yksi muutos ja odottaa, se toimi asianmukaisesti. Sinun on tehtävä koko yhdentymisen kaikki integrointivaiheet - ei vain yksi on poistamista viljelykäytöstä. Lähetä meille URL-osoite, joka muuttuu jälkeen yhdentymistä ja Accessin tiedot, joten voit tarkistaa, mitä ihmettä siellä.
Kirjoitit juuri ennen tehty vain yksi integrointivaiheen. Täällä yksi virkkeessä kirjoitat tehnyt kaiken ja että you will not make kaikki. Miten se oikeastaan on? Tehdä vbseo integrointi vai ei? Mitä lopettaa, voit tehdä tämän - voit kirjoitti myös, että et voi tehdä muutoksia - Tarkista, onko sinulla tarvittavat oikeudet tiedostojen haluat muuttaa. Jos se ei ole oikeuksia asia Kerro, miksi et voi tehdä muutoksia - mitä lopettaa käynnissä?
Ensimmäinen muutos kassakaapin viki tarvitaan vain yksi erityistapaus integrointia varten - jos eivät mahdu sinun ei tarvitse muuttaa kassakaapin viki tiedostoja. Lisäksi vaikka sitten sinun ei tarvitse tehdä - Ohita kassakaapin viki vBET. Huomaa, että tämän mod vaatii kaikki integrointi koska kassakaapin viki katkaisee vBulletin arkkitehtuuri - Ota niin kaikki arvostelee tiimin, joka kehittää kassakaapin viki osoite.
Toiseksi - mikä ay nakákainís ja mikä ei on henkilökohtainen asia. Sun voi olla ärsyttävää puolestasi, jos niin päättää. Huomaa, että meidän tehtävänä on tukea sinua vBET, meillä ei tehdä tähän mitään valmennus, henkilökohtaisia muutoksia eikä psykoterapia. Emme ole tähän tunteisiin käsitellä-Ota keskittyä vBET kysymyksiä, jotta voimme auttaa sinua. Ymmärrän, että sinulle on ärsyttävää - nyt Ota avulla ongelma keskittyä. Ohita sivujen käännös vBET, käytä vaihtoehto Admin CP - > vBET - > Käännösasetukset - > Ohita URL-osoitteet. Löydät sieltä kuvaus sen käytöstä. Jos päätät yhdistää viki kassakaapin sitten Ota poistamista viljelykäytöstä ohjeisiin: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Huomaa, että nämä ohjeet ovat julkiset, joten kaikki nämä tiedot, jotka ovat käytettävissä ennen oli.
Mitä tietoja ovat sähkökytkennät? Valitse Ota täsmälleen plugins jotka luulet edellyttää koodin muutoksia, miksi luulet, että sitä tarvitaan. Olet jo ilmoitettiin, että vain yhdentyminen, joka on pakollinen on vbseo jos niitä käytetään. Useimmat mod varten ei ole vaatinut lainkaan yhdentymistä. Vain mod, joka rikkoo vBulletin arkkitehtuuri voi vaatia integrointi (Ota valittaa mod esittäjät väärä ratkaisuista) ja ei myöskään ole pakollinen - voit lisätä sen vain huomiotta vBET sivuille. Niin ole hyvä kohta täsmälleen mitä mod tekee ongelmia vBET kanssa. Huomaa myös että voit käyttää testin esiintymässä siten todellinen foorumi on väkivaltaisia testit ajan.
Huomaa, että sinun ei syytetä mitään tietoja. Tarkista uudelleen pyydettiin, myös minun oman lausunnot perustuvat vaikutelman sain - kuten juuri ennen kuin kirjoitit uudelleen joissakin salaperäinen 20 mod, jos sinulla on tietoja hullun muutokset, kun oli jo kerrottiin, että se ei tarvitaan luultavasti useimmat niistä, jos jokin. Se on esitetty selkeästi:
Se on saatavilla täällä: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
Ja minulla on vielä todella vaikutelman, joka ei lue yhdentymisen ohjeita, koska voit toistaa uudelleen kaikki mod-koodin muuttaminen, mitä ei tapahdu.
Lue minun apologies, jos se kosketti voit - tämä on edelleen oma vaikutelman ja en edes nyt ole todella Lue sitä, ehkä meidän tulkkauskoppi on jotain muuta meidän mielessä, kun kirjoitat tietoja yhdentymisen ohjeita.
Tarvitsemme vahvistus siitä, että kaikki oli tehty asianmukaisesti (jotka en ole varma, koska voit tehdä vain yksi vaihe ja sitten, että kaikki ja sama virkkeen että voi tehdä se kirjoitti kaikki...) ennen kuin me menemme käyttäjän palvelimeen. Niin Vahvista tehdä koko vbseo integrointi. Myös antaa tarkkoja tietoja ongelmasta muutetut URL (tarkka URL-osoite, ennen kun ja käyttää tietoja, niin me tarkistaa muutokset).
URL-OSOITTEET
PC-peli | PC-pelaajille & höyryn Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - English, pysyy nyt, sama kuin ei taukoa linkit, kuten 301-uudelleenohjaukset ansiota CDN CName ristiriitoja ei voi käyttää
PC-hry | hraní hänen na PC herní höyryä (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - näyttää toimivan, vbnotification näkyy nipussa outoa koodi
PC-peli | PC-pelaajille & höyryn Gaming (Kreikka) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - pysyy English
VBSEO muutokset - jotkin vaiheet ovat ristiriidassa erityisiä asetuksia minun Mod Re-writes, Im ei korvaa vbseo koodin kanssa, VBSEO toimii täydellinen atm, muutu koodi, ajanjakson, mistään im tehdä mitään järkeä minulle ottaa vaatia muuta sovelluksen, joka toimii koodi, olen ei tarvitse käsitellä koodi, mitä tapahtuu, kun on joku päivityksen tai korjaustiedoston ohjelmistojen? Mennä takaisin ja tehdä nämä toimet ovat, nykyinen plugins kanssa minulla ei tarvitse tehdä tämän.
WikiVault - aiheuttanut me koskaan ongelman
Vbseo koodin muutokset ovat välttämättömiä. Ilman heitä, ja siellä on vain kaksi niiden (ja pari vbseo lo asetuksiin tehdyt muutokset) Vbet eivät toimi oikein. Minulla on yksi minun foorumeilla käynnissä noin 15 mod ja olin koskaan ongelman jossakin niistä oli käyttämällä Vbet aikana. Niin kauan kuin noudata asennusohjeita kirjeessä asiat toimii.
techanalyst
11-10-11, 14:49
Joten, jotta tämä työ on käsitellä VBSEO koodi: P, että minulle ei ole mitään järkeä, kun päivityksen tai korjaustiedoston VBSEO huonosti tarvitse palata ja tehdä muutokset uudelleen, tämä skenaario Im toimiva välttämiseksi kuten rutto
techanalyst
11-10-11, 17:06
Okei.... Vastauksen tarjoukset olivat hajosi, kunnes tämän laajennuksen käytöstä: P
URL-OSOITTEET
PC-peli | PC-pelaajille & höyryn Gaming (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - English, pysyy nyt, sama kuin ei taukoa linkit, kuten 301-uudelleenohjaukset ansiota CDN CName ristiriitoja ei voi käyttää
PC-hry | hraní hänen na PC herní höyryä (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - näyttää toimivan, vbnotification näkyy nipussa outoa koodi
PC-peli | PC-pelaajille & höyryn Gaming (Kreikka) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - pysyy English
VBSEO muutokset - jotkin vaiheet ovat ristiriidassa erityisiä asetuksia minun Mod Re-writes, Im ei korvaa vbseo koodin kanssa, VBSEO toimii täydellinen atm, muutu koodi, ajanjakson, mistään im tehdä mitään järkeä minulle ottaa vaatia muuta sovelluksen, joka toimii koodi, olen ei tarvitse käsitellä koodi, mitä tapahtuu, kun on joku päivityksen tai korjaustiedoston ohjelmistojen? Mennä takaisin ja tehdä nämä toimet ovat, nykyinen plugins kanssa minulla ei tarvitse tehdä tämän.
WikiVault - aiheuttanut me koskaan ongelman
Hei jo kysyin voit avata uutta säiettä kuhunkin kysymykseen. Tämä on vain noin katkenneita linkkejä ja muita kysymyksiä eikä niitä käsitellä tässä. Olemme eivät voi käydä useita keskusteluja yhdessä paikassa. 1 ongelman = yksi säie. Avaa uusi säie ei käännetty sivut, jotka muunnetaan (jo vastasin voit pian, jos tarvitset enemmän, avaa tätä uutta säiettä). Avaa myös uusi säie vbnotifications (yksityiskohdat - ei "joukko outoa koodi", mutta täsmälleen mitä Älä tarkoittaa).
Jos asennus tai integrointi ei ole tehty asianmukaisesti sinulla on mitä tahansa kysymyksiä. Kunnes sinulla on asianmukaisesti asennettu ja integroitu keskustelualueellasi vastauksemme seurantakohteet on - vBET käytetään readme.html ja tämä käyttöohje. Voit laittaa väärän polttoaineen autosi - mitä odottaa? Että autosi toimivat vedellä? Jos et halua tehdä se on valinta - voit myös sanoa ei mitenkään ladata FTP tiedoston X - sinulla on oikeus tehdä ja vBET on oikeus katkaista. Sinun ei kääntänyt URL-osoitteet ilman integrointi vbseo. Sinulla on ongelmia käännetty linkit ja uudelleenohjausten. Ja tämä on mitä henkilökohtaisesti sopivat - OK ymmärrämme, että hyväksyt, että. Vain muista kuitenkin, että se on valinta, kun sinulla on mitä tahansa ja että olemme jo antama ratkaisu, jossa voit hylätä. vbseo ei toimi täydellisen yhdentymisen ilman vBET kanssa ja yhdentymisen vuoksi. Me emme halua muuttaa täysin toimiva koodi - haluamme tehdä muutoksia sen täysin toimiva.
WikiVault on oma eristetyn ja muuta mitään ympärille. vBET toimii maailmanlaajuisesti, ja se vaikuttaa kaiken (paitsi jos käytät ohitetaan parametri). Emme ole tähän keskustella WikiVault (ellei on ongelmia integrointi - sitten Avaa uutta säiettä). Pysy ongelman - mitä URL-osoitteet eivät toimi? Antakaa meille tarkka esimerkkejä rikkoutuneet URL-osoitteet. Muita ongelman avaamalla uusi säie. Jos sinulla ei ole rikkoutuneet URL-osoitteet sitten voimme katsoa tämä ongelma ratkaista. Niin ole hyvä - antaa meille rikkoutuneet URL-osoitteen esimerkissä. Olet antanut meille kaikki linkit eivät ole katkennut.
Okei.... Vastauksen tarjoukset olivat hajosi, kunnes tämän laajennuksen käytöstä: P
UUSI SÄIE nyt me poistaa kunkin viestin tämä säie, joka ei ole tietoja ongelmasta jälkeen uusi SEURANTAKOHDE - kohti. Vain, jos haluat pakottaa Avaa uusi säie. Se on todella tarpeen - luottavat, ilman että kaikki meillä on ongelmia tiedonannossa. Voit aloittaa jo tähän vähintään 4 ongelmat ja kysyin voit avata uusia viestiketjuja niille useita kertoja. Sen sijaan yrität lisätä useita ongelmia tässä. Vain yksi asiaa käsitellään tässä. Toiset - luo yhden uutta säiettä kohti kunkin ongelman. Me tiedämme täsmälleen mitä olemme edelleen sen, mitä ja kuinka oli jo ratkaistu. Voit kuvan koko keskustelualueellasi yksi säie? Miksi olet yrittää tehdä tällainen asia. Ota vain - Ota-- Avaa uusi säie kullekin ongelmaasi:)
Myös muista lisätä niin paljon tietoja kuin voit muuten mitään saat enemmän kysymys (jos URL-osoite, esimerkiksi miten jäljentää ja niin edelleen).
techanalyst
11-10-11, 20:20
Kaksi asiaa:
1.) Integrointi - Modaus VBSEO ei ollut tarpeen, monet plugins, vbtube, kaikki lohikäärme tavu Plugins, vbseo, vaultwiki jne jne, suorittaa koskaan, kun ollut tarvitsen fyysisten tiedostojen käsittelemisessä, integrointi ei tarkoita koodin muuttaminen, se tarkoittaa on mod kolmannen osapuolen tuotetta vaatimusten oman, joka tarkoittaa VBSEO tarvitaan päivitettäessä palata ja tehdä muutokset uudelleen, enemmän töitä alas kerran
2.) Linkki - ne toimivat nyt mutta oli tehdä muutoksia minun oma akamai CDN palvelujen URL-re-writes: P uudelleen minun täytyi muokata kolmannen osapuolen vaatimuksen plugin
Haluan, mutta voi pitää purkaa minun foorumin testata plugin, VBET on jo maksaa minulle noin 6 - 7 tunnin testaus ja luominen ja muuttaminen käytössä plugins sekoitetaan uudelleen. Vastauksen Qoute = Broke, voivat mennä tunnit ilman, että vbnotifications = erittäin tärkeää ja tuotetuen kestää kauan, saada takaisin, joten 6 tuntia sen kanssa tehdyn rikkomalla odotettaessa vastausta foorumi voi viettää.
1.) Ei ole merkitystä. Ei todellakaan. Ja tuo meille ei missään. Myös silloin, kun olet asentanut vbseo oli käsitellä fyysiset tiedostot - .htaccess - vielä ei ole asiaa lainkaan tähän. Huomaa myös vbseo koodin muutokset pakotetaan vbseo työryhmä, joka kieltäytyy niiden koodi, mikä mahdollistaisi koukut lisääminen plugin vBET toimintoja. Niin ole hyvä ja Anna asiakkaan arvostelee vbseo työryhmän, joka JAKOJ arkkitehtuuri ja niiden politiikka (Me julkiset pyysi niitä koukut ant se evättiin) - toisin sanoen Kiitos vbseo joukkue voi tämän. Ymmärrämme, mitä koodi muuttuu keinot - syitä voit myös kirjoittaa meille? Olemme jo sanonut teille - sinulla on täysi oikeus kieltäytyä integrointi ja hyväksymään pulmia linkkejä ja uudelleenohjaukset ja että ei kääntäneet URL-osoitteet. vBET on suuri ohjelmisto, joka käyttää kaikki mahdollisuudet tehdä käyttäjiemme elää helpommin - todiste: Jos käytät vBulletin ystävällinen URL-osoitteet vbseo sijasta sinun tulee tehdä n: O muutoksia milloin tahansa. Koska vBulletin tehdä se hyvä tapa, jonka avulla voit laajentaa - vbseo tehnyt kökköä tavalla ja ne sekoitetaan niiden aasin pelko aina, kun joku pyydä häntä sallimaan laajennuksia. Osoitteen oman vbseo ryhmän väittää. Tämän keskustelun on ei järkeä ja vie meitä mihinkään. Me aina voimme auttaa sinua seurantakohteet - Siirry takaisin ongelman. Jos ongelman tekemällä ole enää olemme asettaa se ratkaistaan.
2.) en tiedä sinun akamai CDN palvelut tai jos sinulla on re-writes. I guess, se on, .htaccess tai vbseo - mikä merkitsisi pitäisi tehdä ensin kolmannen osapuolen muiden plugins vaatimusten täyttämiseksi... Sa tabi lang ho - se ei ole mitään järkeä. Sinulla on ongelma tai ei? Ympäristön kokoonpanoa on tavanomaisen hallinnon tehtävän. Voit tehdä se ennen ja se tehtävä uudelleen. Ja tehnyt joitakin vaatimuksiin - mielihyvän ei aina niin miksi toimivat nyt tapaan jotain ylimääräisen? Se on tavanomaista asia ympäristön määrittämiseen. Lisää riippuvuudet enemmän vaivaa ja niin edelleen... Antaa meille mitään, joten sulje:) ehdottaa Nizzan chit chat
Suosittelemme käyttämään testin foorumin tai käytöstä odotusaika vBET, jos sinulla on joitakin vakavia ongelmia, joita voi odottaa. Tietoja muista ongelmista - avata uutta säiettä kohti uusi seurantakohde.
Meillä on OK - vahvistus siitä, että ongelma on ratkaistu. Jos ongelma siirtyy takaisin sitten Ota kirjoittaa tähän mielellään autamme:)
techanalyst
11-10-11, 20:56
1.) Ei ole merkitystä. Ei todellakaan. Ja tuo meille ei missään. Myös silloin, kun olet asentanut vbseo oli käsitellä fyysiset tiedostot - .htaccess - vielä ei ole asiaa lainkaan tähän. Huomaa myös vbseo koodin muutokset pakotetaan vbseo työryhmä, joka kieltäytyy niiden koodi, mikä mahdollistaisi koukut lisääminen plugin vBET toimintoja. Niin ole hyvä ja Anna asiakkaan arvostelee vbseo työryhmän, joka JAKOJ arkkitehtuuri ja niiden politiikka (Me julkiset pyysi niitä koukut ant se evättiin) - toisin sanoen Kiitos vbseo joukkue voi tämän. Ymmärrämme, mitä koodi muuttuu keinot - syitä voit myös kirjoittaa meille? Olemme jo sanonut teille - sinulla on täysi oikeus kieltäytyä integrointi ja hyväksymään pulmia linkkejä ja uudelleenohjaukset ja että ei kääntäneet URL-osoitteet. vBET on suuri ohjelmisto, joka käyttää kaikki mahdollisuudet tehdä käyttäjiemme elää helpommin - todiste: Jos käytät vBulletin ystävällinen URL-osoitteet vbseo sijasta sinun tulee tehdä n: O muutoksia milloin tahansa. Koska vBulletin tehdä se hyvä tapa, jonka avulla voit laajentaa - vbseo tehnyt kökköä tavalla ja ne sekoitetaan niiden aasin pelko aina, kun joku pyydä häntä sallimaan laajennuksia. Osoitteen oman vbseo ryhmän väittää. Tämän keskustelun on ei järkeä ja vie meitä mihinkään. Me aina voimme auttaa sinua seurantakohteet - Siirry takaisin ongelman. Jos ongelman tekemällä ole enää olemme asettaa se ratkaistaan.
2.) en tiedä sinun akamai CDN palvelut tai jos sinulla on re-writes. I guess, se on, .htaccess tai vbseo - mikä merkitsisi pitäisi tehdä ensin kolmannen osapuolen muiden plugins vaatimusten täyttämiseksi... Sa tabi lang ho - se ei ole mitään järkeä. Sinulla on ongelma tai ei? Ympäristön kokoonpanoa on tavanomaisen hallinnon tehtävän. Voit tehdä se ennen ja se tehtävä uudelleen. Ja tehnyt joitakin vaatimuksiin - mielihyvän ei aina niin miksi toimivat nyt tapaan jotain ylimääräisen? Se on tavanomaista asia ympäristön määrittämiseen. Lisää riippuvuudet enemmän vaivaa ja niin edelleen... Antaa meille mitään, joten sulje:) ehdottaa Nizzan chit chat
Suosittelemme käyttämään testin foorumin tai käytöstä odotusaika vBET, jos sinulla on joitakin vakavia ongelmia, joita voi odottaa. Tietoja muista ongelmista - avata uutta säiettä kohti uusi seurantakohde.
Meillä on OK - vahvistus siitä, että ongelma on ratkaistu. Jos ongelma siirtyy takaisin sitten Ota kirjoittaa tähän mielellään autamme:)
Aavistustakaan silloin sinun mies, mutta minun plugin koodin muokkaaminen htaccess-ei muutoksia
Kiinteiden yhteyksien ongelma itse: P ei ollut mitään ohje
Ollut apua tähän lomakkeen alusta - Odota tunti meidän ensimmäinen vastaus ei:) Ymmärrän, että ratkaista ilman meidän osumia, mutta vielä ollut apua hyvin alkaa:)
Tietoja vbseo koodin muutokset – kuten tiedät jo, kiitos voi niille vbseo ryhmän, joka kieltäytyy virallisesti tehdä niiden koodi Avaa laajennukset. vBulletin Kutsumanimi tehdään entistä paremmin ja että - että miksi käyttämällä vBulletin Kutsumanimi, sinun kääntäneet URL-osoitteet ilman koodin muutokset sallitaan. Joka on yksinkertainen - huono vbseo ratkaisuja tarkoitetaan heikko huomioon ottaminen. Suuri vBulletin ratkaisuja tarkoittaa suurta yhdentymistä. vBulletin on virallisesti tuetut ja kuvattu arkkitehtuurin miten mod luominen, joka avaa oman koukut (Jatkopisteet). Ja monet mod todella tehdä se. vbseo ryhmän kieltäytyä tehdään tarkoitus - Lähetä oman arvostelee vbseo tiimi - tiedämme jo mielipiteesi ja tiedät syy miksi olet tällainen tyhjäksi integrointi - jo, sillä vbseo joukkue kieltäytyi tehdä niiden mod laajennettavan:) Riippumatta siitä, kuinka monta kertaa toistetaan haluat muuta ratkaisua - se ei ole olemme ja olemme muuttaa mitään tähän. Valittaa vbseo tehdä niiden JAKOJ Avaa laajennuksille. Uskomme, että se on myös ei - politic täällä on hyvin tiukka: pelkää kaiken ja muuttaa mitään ulkoinen puolipistettä
Joka tapauksessa - Me olemme iloisia siitä, että ongelma on ratkaistu:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):