Veure la Versió Completa: Resolt Vbulleting 4,7 + VBSEO 3.6
techanalyst
10-10-11, 18:57
Sembla com theres una pausa essencial aquí, i els canvis sol·licitat pausa URLs salvat en google, de tota manera al voltant d'això
r.dziadusz
10-10-11, 19:48
Quin tipus d'URL de descans, si us plau, Mostra'm un d'ells?
Vaig a tractar de reproduir aquest problema en el nostre fòrum de prova.
techanalyst
10-10-11, 21:05
I canviava a VBSEO_URI, no treballa etc
Bàsicament si intenta canviar o afegir res a l'extrem de l'url deixa de funcionar
techanalyst
10-10-11, 21:08
literalment, no pot utilitzar aquest plugin bàsicament: P
Seu una idea impressionant i id de l'amor per a que funcioni, però el segon i permetre tot lloc va a l'any 500 (interns errors)
r.dziadusz
10-10-11, 21:57
correcte tenir que estableix les opcions correctament, també han de carregar des de carregar-una vegada carpeta
opcions de traducció de VBET
techanalyst
10-10-11, 23:30
seu una carpeta sota arrel de www amb Fòrum
techanalyst
11-10-11, 00:10
la carpeta està en l'arrel de fòrum
Hola.
-Si us plau, assegureu-vos que heu fet d'instal·lació correcte.
-També si us plau, assegureu-vos que heu fet integració vbseo correcta.
-També si us plau, assegureu-vos que els canvis. htaccess era correcte (si no esteu segurs si us plau enviar-nos l'arxiu de. htaccess sencer i anem a comprovar-ho).
-També Radek enviar vostè pregunta que no va contestar - vostè pujar arxius de uplad-una vegada directori?
Hi ha descripció sencera a readme.html paquet de vBET.
També Radek instal·larà demà vBulletin 4.1.7 en primer lloc en el nostre fòrum de prova i si tot funcionarà llavors en fòrum real. Si ens trobem amb alguns assumptes amb vBulletin 4.1.7 li permetrà saber i anem a treballar-hi immediatament. En aquest moment sembla que té alguna cosa malament en instal·lació, o configuració o integració vbseo. Ens l'ajudarà a fer-lo treballar:) En primer lloc si us plau asseguri's que la instal·lació i integració era correcte.
Si vostè està segur que vostè té tot correcte, llavors si us plau PM accedir a detalls per Admin CP, FTP i vbseo CP a mi ni a r.diadusz (Radek serà més d'hora demà) estand. A comprovar el lloc que està passant:)
techanalyst
11-10-11, 02:34
Im cada vegada menys còmode amb quin és necessari amb aquest mod ja que utilitzo el seguir:
1.) Tots els Dragon Byte Tech Plugins, tot instal·lat i tot el corrent
WikiVault 2).
VBSEO 3).
També exigeix específics de re-writes perquè I utilitzen Akamai com el meu CDN
Sincerament no vol modificar tot ja, no vull el meu enllaços en memòria cau a google canvia, no vull haver de tornar a escriure tots els meus mods a fer-los treballar aquí home.
Podria només tractem fora un reemborsament i pot fer?
techanalyst
11-10-11, 02:34
Em respondre, la carpeta que conté les dades està en la ruta Fòrum, en realitat em va respondre que dues vegades
Im cada vegada menys còmode amb quin és necessari amb aquest mod ja que utilitzo el seguir:
1.) Tots els Dragon Byte Tech Plugins, tot instal·lat i tot el corrent
WikiVault 2).
VBSEO 3).
També exigeix específics de re-writes perquè I utilitzen Akamai com el meu CDN
Sincerament no vol modificar tot ja, no vull el meu enllaços en memòria cau a google canvia, no vull haver de tornar a escriure tots els meus mods a fer-los treballar aquí home.
Podria només tractem fora un reemborsament i pot fer?
Hola.
Vostè no ha de modificar tot - exactament heu especificat que durant la integració de vbseo you have to modify 2 vbseo arxius. Tota la resta es manté intacta. Si us plau expliqui quina part d'aquesta integració que no entén.
Vostè no ha de canviar els seus enllaços ja indexades per Google - per què creu vostè que vostè ha de?
No cal tornar a escriure els seus mods per vBET treball. vBSEO és només plugin que cal integrar si l'està utilitzant. Mapa del lloc generador d'integració no és necessari en absolut - funcionarà de tota manera. No hi ha altres plugins requereix canvis d'arxiu i la majoria dels plugins no requereixen per ser integrat a tots (només aquells que trenca l'arquitectura vBulletin i no utilitzar ganxo de global_complete). I fins i tot per ganxos que estan obrint una arquitectura de vBulletin que no han d'integrar si vostè no desitja - vostè pot ignorar-los a les opcions vBET.
Si us plau digui el que vostè no entén en la integració? -l'ajudarà:) Bé ara llegir el teu comentari tinc impressió que ni tan sols no llegir instruccions d'integració.
Hi ha alguna raó per a la devolució i només no es reemborsarà perquè l'usuari afirma que va tenir el problema, que mai hem vist. D'aquesta manera podria comprar cada pirata de programari, dir-li que té un problema que es mostra i permet per a suport, reclamació de reemborsament i l'ús del producte de tota manera en algun altre fòrum. És a dir per què ens no es reemborsarà, especialment que més probablement no hi ha problema amb vBET només amb la seva instal·lació/integració. També fins i tot en el cas d'error, l'equip de vBET corregeix errors.
Si us plau contestar totes les preguntes donats i si vostè pensa que vostè té tot bé i encara no funciona, si us plau PM accés detalls (Admin CP, FTP, vbseo CP) així podrem comprovar-lo i ajudar-lo a:)
Em respondre, la carpeta que conté les dades està en la ruta Fòrum, en realitat em va respondre que dues vegades
Ho sento, va ser sense citació i no era segur què és sobre - de preguntar pregunta, o d'instal lació, o guia de fòrum o què. Gràcies per l'explicació - si us plau, veure el meu post anterior.
techanalyst
11-10-11, 12:30
He provat un dels canvis que s'havia de les instruccions, quan ho vaig fer els enllaços en el lloc ha canviat fins i tot per a l'estàndard d'anglès, no vull que els meus enllaços per a anglès canviar el període, he seguit les instruccions però jo pot no ni faig tots els canvis, també utilitzo volta wiki que no vaig a modificar el codi, això és només molestant, quan ells porten una actualització sortir malament haver de seguir fent el mateix, amb 20 + plugins que nosaltres només no podem seure i trencar el lloc per provar si funciona o no, període.
Acusant un client de "no llegir instruccions"? Sí que vaig fer, em vaig passar quatre hores, permès tot a un T, m'adonava d'enllaços de google va deixar de treballar, a la ruïna shouldnt plugin al lloc, i no pot utilitzar 301s perquè I utilitzen Akamai pel meu cdn així re-writes ha de ser específics
techanalyst
11-10-11, 12:32
No hi ha cap FTP, seu un servidor dedicat que només té port 80 obert a la mateixa, i ftp d'un servidor dedicat ftp
Im no només reclamant, no vull manipular el meu lloc fins al punt que els enllaços des d'una cerca a google deixen de funcionar, crec que la seva una raó bastant vàlid
techanalyst
11-10-11, 13:07
re permès feu clic a una llengua i veure el que fa
techanalyst
11-10-11, 13:14
quadres de vbnotifications són molt desordenat, així
techanalyst
11-10-11, 13:42
Txeca treballa, més simplement quedar en format anglès tanmateix
Un dels canvis provava les instruccions havia, quan ho vaig fer que els enllaços en el lloc ha canviat fins i tot per a l'estàndard d'anglès, no vull que els meus enllaços per a anglès canviar període
No es pot fer un canvi i esperen que funcionarà apropiadament. Vostè ha de fer tot integració ha guaret tots els passos d'integració - no només un. Si us plau, envia'ns URL que canvia després de la integració i l'accés de dades per tal que pot comprovar el que està passant allà.
He seguit les instruccions però I cannot ni farà que tots els canvis
Just abans que va escriure que vostè ha fet només un pas d'integració. Aquí en una frase que està escrivint que vostè ho va fer tot i que no farà tot. Llavors, com és realment? Va fer la integració amb vbseo o no? També el que s'atura a fer això - vostè va escriure que no pot fer canvis - si us plau comprovi has privilegis apropiats de fitxers que voleu canviar. Si no és cosa de privilegis descriure si us plau, per què no fer aquests canvis - el que li impedeix el progrés?
També utilitzo volta wiki que no vaig a modificar el seu codi, això és només una molèstia, quan van treure una actualització
Primer canvi volta viki és necessària per a la integració només en un cas especial - si vostè no s'ajusten allà vostè no haurà de canviar alguns arxius de viki de volta. També fins i tot llavors vostè no ha de fer-ho - vostè pot simplement ignorar viki de volta en vBET. Si us plau, tingueu en compte que aquest mod exigeix qualsevol integració perquè volta viki trenca l'arquitectura de vBulletin - així que si us plau encari tots es queixa d'equip que desenvolupa viki de volta.
En segon lloc - el que és molest i el que no és cosa personal. Sol pot ser molest per a vostè si vostè decideix així. Si us plau, tingueu en compte que el nostre paper aquí és donem suport a vBET, no estem fent aquí alguns canvis coaching, personal ni psicoteràpia. No som aquí per treballar amb les seves emocions - si us plau, se centren en qüestions de vBET així podem ajudar-lo. Entenc que per a vostè és molest - ara si us plau, li permet centrar-se en qüestió. Per ignorar les pàgines per a la traducció en vBET si us plau, utilitzeu l'opció Admin CP - > vBET - > Opcions de traducció - > ignorar URLs. Hi ha descripció allà com utilitzar-lo. Si vostè decideix integrar amb viki volta a continuació, si us plau les instruccions en guaret: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Tingues en compte que aquestes instruccions estan públicament disponibles, així que tenia tots aquells informació disponible abans.
Malalt han de seguir fent el mateix, amb 20 + plugins que nosaltres només no podem seure i trencar el lloc per provar si funciona o no, període.
Què són cablejat sobre? Si us plau, assenyalar exactament plugins que pensa que requeriran canvis en el codi i per què creus que es necessitarà. Ja s'informava que només la integració que és obligatori és per vbseo si s'utilitza. Per a la majoria dels mods no és no exigeix cap integració en absolut. Només aquells mods que trenca vBulletin arquitectura es necessiten integració (si us plau es queixen d'autors de mods sobre solucions malament) i també no és obligatori - només pot afegir per vBET ignorat pàgines. Així que si us plau punt mods exactament que et fa problemes amb vBET. També si us plau fixi's que vostè pot treballar en cas de prova per la qual cosa el seu fòrum real és il. lès per temps de les seves proves.
Acusant un client de "no llegir instruccions"? Sí que vaig fer, em vaig passar quatre hores, permès tot a un T, m'adonava d'enllaços de google va deixar de treballar, a la ruïna shouldnt plugin al lloc, i no pot utilitzar 301s perquè I utilitzen Akamai pel meu cdn així re-writes ha de ser específics
Si us plau, tingueu en compte que no va ser acusat sobre qualsevol cosa. Li va preguntar per comprovar-ho una altra vegada, també aconseguia la meva impressió basat en les seves declaracions - com just abans que vostè va escriure una altra vegada sobre alguns mods + 20 misterioses on vostè haurà de canvis boig, quan ja era informat que no es necessitarà probablement a la majoria d'aquests si a qualsevol. Clarament es descriu:
Instal lació de vBET és fàcil encara integració amb altres plugins pot ser difícil. És perquè cada mod està treballant de manera diferent i l'ús d'altres ganxos. Però en primer lloc:
No ha d'integrar VBET amb tots els seus altres mods. La majoria dels mods estan treballant molt bé amb VBET sense cap pas addicional.
Està disponible aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
I realment encara impressió que no va llegir les instruccions d'integració, perquè vostè repeteix una altra vegada sobre canviar codi en tots els seus mods el que no va a succeir.
Si us plau prengui les meves disculpes si us va tocar - encara això és la meva impressió i fins i tot ara no estic segur que vostè realment llegir-lo, potser puguem estand tenen una mica més en la nostra ment en escriure sobre les instruccions d'integració.
Necessitem la confirmació de que tot estava ben fet adequadament (which I ' no m segur en absolut, perquè vostè va escriure que vostè va fer només un pas, a continuació, que tot i en la mateixa frase que vostè no pot fer-ho tot...) abans d'anar al servidor de l'usuari. Així que si us plau confirmi que vostè ha fet integració vbseo sencer. També donen informació exacta sobre el seu assumpte amb va canviar URL (exacta URL abans, després i detalls d'accés per la qual cosa podem comprovar els canvis).
No hi ha cap FTP, seu un servidor dedicat que només té port 80 obert a la mateixa, i ftp d'un servidor dedicat ftp
Im no només reclamant, no vull manipular el meu lloc fins al punt que els enllaços des d'una cerca a google deixen de funcionar, crec que la seva una raó bastant vàlid
Així que si us plau PM com detalls d'accés al seu sistema de fitxers. Havia de pujar arxius de vBET alguna manera - suposo que té algun client de navegador per fer-ho.
Si tot es farà correctament, llavors cap dels seus vincles existents deixarà de funcionar.
re permès feu clic a una llengua i veure el que fa
Si us plau:
1. Descriure els seus problemes. No endevinar - si vostè vol ajudar-lo de pressa, a continuació, si us plau, descriure el problema.
2. Mantenir un fil per un problema. Si és una cosa que no URL de treball a continuació, si us plau obri nou fil per a això. No estarem capaços d'administrar-lo ni ajuda si uns quants assumptes es dividirà en un fil que ho farem tot el perdut en això. Si us plau mantingui un assumpte per un fil
3. Si us plau nota que s'aconsella utilitzar SEO enllaços en comptes de llengua = enllaços
quadres de vbnotifications són molt desordenat, així
Si us plau obri nou fil per a nou número i descriure exactament l'assumpte (enviar URL exacte on podem veure-ho, si es requereix compte llavors PM ens accedir al compte de prova).
techanalyst
11-10-11, 14:18
Seu un servidor dedicat, no hi ha cap mètode de navegador de carrega, jo ssh a la caixa localment i llavors ftp al meu servidor de ftp
Txeca treballa, més simplement quedar en format anglès tanmateix
Si us plau obri nou fil per a edició de nou. En breu aquí - si us plau comprovi el seu disponibilitat de proveïdors (Admin CP - > vBET - > disponibilitat de proveïdors de traducció). Proveïdors de posar límits i si traducció proveïdor es nega a enviar traducció llavors vBET té cap traducció per mostrar i Mostra el original text. Si us plau fixi's que vBET d'amagatalls traduccions així que quan ja en memòria cau es mostrarà fins i tot quan el límit es va arribar i proveïdor no enviar traduccions nous (si us plau, tingueu en compte que els límits són periòdicament no permanents). També tingui en compte que vBET revisar periòdicament fa proveïdor és disponible una altra vegada:) També si us plau fixi's que quan fa servir Google v2 API pot posar el seu propi límits.
Si vostè necessita més ajuda amb aquest problema si us plau obri nou fil per a això i que li donarà més informació - aquí és no posar per a això, perquè aquest fil és sobre enllaços trencats.
techanalyst
11-10-11, 14:30
No es pot fer un canvi i esperen que funcionarà apropiadament. Vostè ha de fer tot integració ha guaret tots els passos d'integració - no només un. Si us plau, envia'ns URL que canvia després de la integració i l'accés de dades per tal que pot comprovar el que està passant allà.
Just abans que va escriure que vostè ha fet només un pas d'integració. Aquí en una frase que està escrivint que vostè ho va fer tot i que no farà tot. Llavors, com és realment? Va fer la integració amb vbseo o no? També el que s'atura a fer això - vostè va escriure que no pot fer canvis - si us plau comprovi has privilegis apropiats de fitxers que voleu canviar. Si no és cosa de privilegis descriure si us plau, per què no fer aquests canvis - el que li impedeix el progrés?
Primer canvi volta viki és necessària per a la integració només en un cas especial - si vostè no s'ajusten allà vostè no haurà de canviar alguns arxius de viki de volta. També fins i tot llavors vostè no ha de fer-ho - vostè pot simplement ignorar viki de volta en vBET. Si us plau, tingueu en compte que aquest mod exigeix qualsevol integració perquè volta viki trenca l'arquitectura de vBulletin - així que si us plau encari tots es queixa d'equip que desenvolupa viki de volta.
En segon lloc - el que és molest i el que no és cosa personal. Sol pot ser molest per a vostè si vostè decideix així. Si us plau, tingueu en compte que el nostre paper aquí és donem suport a vBET, no estem fent aquí alguns canvis coaching, personal ni psicoteràpia. No som aquí per treballar amb les seves emocions - si us plau, se centren en qüestions de vBET així podem ajudar-lo. Entenc que per a vostè és molest - ara si us plau, li permet centrar-se en qüestió. Per ignorar les pàgines per a la traducció en vBET si us plau, utilitzeu l'opció Admin CP - > vBET - > Opcions de traducció - > ignorar URLs. Hi ha descripció allà com utilitzar-lo. Si vostè decideix integrar amb viki volta a continuació, si us plau les instruccions en guaret: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet-integration-other-plugins/1923-vaultwiki-integration.html Tingues en compte que aquestes instruccions estan públicament disponibles, així que tenia tots aquells informació disponible abans.
Què són cablejat sobre? Si us plau, assenyalar exactament plugins que pensa que requeriran canvis en el codi i per què creus que es necessitarà. Ja s'informava que només la integració que és obligatori és per vbseo si s'utilitza. Per a la majoria dels mods no és no exigeix cap integració en absolut. Només aquells mods que trenca vBulletin arquitectura es necessiten integració (si us plau es queixen d'autors de mods sobre solucions malament) i també no és obligatori - només pot afegir per vBET ignorat pàgines. Així que si us plau punt mods exactament que et fa problemes amb vBET. També si us plau fixi's que vostè pot treballar en cas de prova per la qual cosa el seu fòrum real és il. lès per temps de les seves proves.
Si us plau, tingueu en compte que no va ser acusat sobre qualsevol cosa. Li va preguntar per comprovar-ho una altra vegada, també aconseguia la meva impressió basat en les seves declaracions - com just abans que vostè va escriure una altra vegada sobre alguns mods + 20 misterioses on vostè haurà de canvis boig, quan ja era informat que no es necessitarà probablement a la majoria d'aquests si a qualsevol. Clarament es descriu:
Està disponible aquí: http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/vbet4-integration-other-plugins/486-vbet-integration-instructions.html
I realment encara impressió que no va llegir les instruccions d'integració, perquè vostè repeteix una altra vegada sobre canviar codi en tots els seus mods el que no va a succeir.
Si us plau prengui les meves disculpes si us va tocar - encara això és la meva impressió i fins i tot ara no estic segur que vostè realment llegir-lo, potser puguem estand tenen una mica més en la nostra ment en escriure sobre les instruccions d'integració.
Necessitem la confirmació de que tot estava ben fet adequadament (which I ' no m segur en absolut, perquè vostè va escriure que vostè va fer només un pas, a continuació, que tot i en la mateixa frase que vostè no pot fer-ho tot...) abans d'anar al servidor de l'usuari. Així que si us plau confirmi que vostè ha fet integració vbseo sencer. També donen informació exacta sobre el seu assumpte amb va canviar URL (exacta URL abans, després i detalls d'accés per la qual cosa podem comprovar els canvis).
URLS
Jocs de PC | Jugadors de PC i jocs de vapor (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - per a anglès, ara continua sent la mateixa pel que fa a no enllaços de descans, com no puc utilitzar les 301 redireccions a causa de conflictes CDN CName
PC hry | hraní seva na PC un herní vapor (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - sembla que treballi, vbnotification Mostra un grapat de codi curioses
Jocs de PC | Jugadors de PC i jocs de vapor (grec) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - es queda anglès
VBSEO canvis - alguns passos entren en conflicte amb configuracions específiques en el meu Re-writes Mod, Im no reemplaçar vbseo codi, VBSEO funciona perfecte atm, im no canviant les seves codi, període, doesnt té sentit per a mi haver d'exigir que canviar codi en un app que funciona, I no hauria de tenir no manipular el codi, el que passa quan tinc algú actualitzar o aplicar un patch a aquell programari? He de tornar enrere i fer aquests passos, amb tots els meus plugins actuals no tinc cap necessitat de fer res d'això.
WikiVault - mai no m'ha causat un problema
Els canvis de codi vbseo són essencials. Sense ells i allà són només dos d'ells (i un parell de canvis a escenes en el seu cp vbseo), Vbet no funcionarà correctament. Tinc al voltant de quinze mods que s'executa en un dels meus fòrums i mai no tenia un problema amb algun d'ells durant el temps que estava utilitzant Vbet. Mentre que seguir les instruccions d'instal·lació per a les coses de carta funcionarà.
techanalyst
11-10-11, 14:49
Així que per a fer aquest treball he de manipular codi VBSEO: P que per a mi no té sentit, quan actualitzar o aplicar un patch VBSEO malalts han de tornar enrere i fer els canvis una altra vegada, això és un escenari Im de treball per evitar com una plaga
techanalyst
11-10-11, 17:06
OK.... Respon amb cites es va trencar fins que impossibilitava aquest plugin: P
URLS
Jocs de PC | Jugadors de PC i jocs de vapor (http://forums.techieanalyst.net/forum.php) - per a anglès, ara continua sent la mateixa pel que fa a no enllaços de descans, com no puc utilitzar les 301 redireccions a causa de conflictes CDN CName
PC hry | hraní seva na PC un herní vapor (česky) (http://forums.techieanalyst.net/cs/forum.php) - sembla que treballi, vbnotification Mostra un grapat de codi curioses
Jocs de PC | Jugadors de PC i jocs de vapor (grec) (http://forums.techieanalyst.net/el/forum.php) - es queda anglès
VBSEO canvis - alguns passos entren en conflicte amb configuracions específiques en el meu Re-writes Mod, Im no reemplaçar vbseo codi, VBSEO funciona perfecte atm, im no canviant les seves codi, període, doesnt té sentit per a mi haver d'exigir que canviar codi en un app que funciona, I no hauria de tenir no manipular el codi, el que passa quan tinc algú actualitzar o aplicar un patch a aquell programari? He de tornar enrere i fer aquests passos, amb tots els meus plugins actuals no tinc cap necessitat de fer res d'això.
WikiVault - mai no m'ha causat un problema
Hola que ja li demanava d'obrir nou fil per a cada tema. Això és només sobre els enllaços trencats i altres qüestions no seran discutits aquí. No som capaços de tenir diversos debats en un sol lloc. 1 número = un fil. Si us plau obri nou fil per a les pàgines traduïdes no que ha de ser traduït (ja respondre en breu si vostè necessita més si us plau obri nou fil per a això). També obrir nou fil per a vbnotifications (amb detalls - no hi ha "munt de code estrany", però exactament el que vols dir).
Si la instal·lació o integració no és fet apropiadament llavors pot tenir qualsevol tipus de qüestions. Fins que tingui vBET apropiadament instal·lat i integrat en el seu fòrum de la nostra resposta als seus problemes és - si us plau utilitzi les instruccions incloses en readme.html i aquest fòrum. Poses combustible mal al seu cotxe - què pensa vostè d'esperar? Que el seu cotxe treballarà amb l'aigua? Si no vol fer-ho és la seva elecció - també es pot dir no hi ha cap manera vaig a pujar per FTP fitxer X - vostè té dret a fer-ho i vBET té dret a trencar. Vostè no té traduirà URLs sense integració amb vbseo. Vostè pot tenir problemes amb enllaços traduït i redireccions. I això és el que vostè personalment d'acord - OK entenem que l'acord en això. Només si us plau, recordeu que és la seva elecció quan es té algun assumpte i que nosaltres ja et va donar solució que vostè es va negar. vBSEO no funciona perfecte amb vBET sense integració i aquesta és la raó d'integració. Així que no volem canviar perfectament codi laborable - volem que vostè faci canvis per tenir-lo treballant perfectament.
WikiVault té el seu propi sorrera i no canvia res al voltant. vBET treballa a nivell mundial i tot influeix en (a menys que utilitzeu el paràmetre ignorant). No som aquí per parlar de WikiVault (llevat que tenen problemes amb integració - a continuació, si us plau obri nou fil). Si us plau quedar-se amb l'assumpte - què URLs es trencats? Si us plau donar-nos exactes exemples d'URL trencat. Per a qualsevol altra qüestió si us plau obri fil nou. Si no teniu URLs trencats llavors considerem aquesta qüestió com el resolia. Així que si us plau - proporcionar-nos exemple d'URL trencat. Tots els enllaços que ens va donar no s'han trencats.
OK.... Respon amb cites es va trencar fins que impossibilitava aquest plugin: P
NOU fil PER nou número - des d'ara anem a retirar cada missatge d'aquest fil que no és sobre el tema. Només per forçar-lo a obrir nou fil per a això. Això és realment necessari - confien en nosaltres, sense tots tindrem problemes en la comunicació. Vostè ja començat aquí com a mínim 4 números i demanava unes quantes vegades per obrir nous temes per a aquells. En el seu lloc que intenteu afegir més problemes aquí. Només un assumpte seran discutits aquí. Per a altres - si us plau, crear una nou fil per cada número. Anem a saber exactament el que encara estem treballant en, què i com ja es resolia. Pot vostè imaginar el seu fòrum sencer en un fil? Per què està intentant fer tal cosa aquí. Només si us plau - si us plau - si us plau - obri nou fil per a cada un seu assumpte:)
També si us plau recordi's de afegir tants detalls com sigui possible en cas contrari tindrà res més com pregunta (on, URL, exemple, com es reprodueixen i així successivament).
techanalyst
11-10-11, 20:20
Dues coses:
1.) Integració - Modding el VBSEO no s'ha requerit, corro molts plugins, vbtube, tots els Plugins de byte de dragon, vbseo, vaultwiki etc etc, mai una vegada que necessito manipular fitxers físics, integració no significa canvi de codi, significa que vostè té a mod un producte de partit 3 a les necessitats del seu propi, que significa quan I milloren VBSEO I necessiten tornar enrere i fer els canvis una altra vegada, significa més treballar més temps d'inactivitat
2.) Enllaç - treballen ara però havia de fer canvis en el meu re-writes d'URL per a la meva akamai CDN serveis: P nou he hagut de modificar un tercer per complir amb un requisit del seu plugin
M'agradaria, però no pot mantenir trencar el meu fòrum a provar un plugin, VBET ja m'ha costat uns 6 - 7 hores de prova i re la creació i evolució de la barreja de plugins permès. Respon amb Qoute = es va trencar, I pot passar hores sense que, vbnotifications = molt important, i el seu suport pren molt de temps a tornar perquè no puc passar 6 hores amb ell en el fòrum de l'espera d'una resposta d'última hora.
1.) No pertinents. No, en absolut. I ens porta enlloc. També quan instal·lava vbseo que havia de manipular els arxius físics-. htaccess - encara no és rellevant a tots aquí. També si us plau fixi's que els canvis de codi vbseo es veuen obligats per vbseo d'equip que es nega a afegir ganxos en el seu codi que permetria a plugin vBET funcionalitat. Així que si us plau doni el seu es queixa per vbseo l'equip que per la seva arquitectura mod i per la seva política (ens públicament demanar-los formiga ganxos es rebutjaven) - en altres paraules que pugui gràcies vbseo equip per a allò. Ens adonem Quin codi canvia mitjà - per què és fins i tot escriure per a nosaltres? Hem ja li - té ple dret a refusar el integració i d'acceptar possibles problemes amb enllaços i redirigeix i que no es tradueixen URLs. vBET és gran programari que utilitza totes les possibilitats per fer els nostres usuaris viure més fàcil - prova: si va a utilitzar vBulletin Friendly URLs en comptes de vbseo haurà de fer cap canvis gens. És perquè vBulletin ho va fer en gran manera que permet expandir - vbseo ho va fer de manera crappy i que es donen els seus ases en la por cada vegada que algú fer-los per tenir en compte les expansions. Adreça el seu es queixa per vbseo equip. Aquesta discussió no té cap sentit i ens porta enlloc. Estem aquí per ajudar-lo amb el seu qüestions - si us plau, tornar a la qüestió. Si fer problema no existeix ja es posem-lo resolt.
2.) No sé el seu akamai serveis CDN o on vostè té re-writes. Jo pot endevinar el que tens a. htaccess o en vbseo - què significaria que havia de fer-ho primer a tercers per satisfer les necessitats dels altres plugins... Si us plau aturar-lo - que no té cap sentit. Té vostè un assumpte o no? Configuració del seu entorn és tasca de l'administració normal. Vostè va fer això abans i farà una altra vegada. I cada vegada que va arribar a conèixer alguns dels requisits - no per plaer, així que per què vostè d'actuar ara com vostè fer una cosa extraordinària? És una cosa normal per a configurar el seu entorn. Dependències més més esforç i així successivament... Niça Chita Xat que ens dóna res, així que proposo tancar-lo:)
Us suggerim utilitzar Fòrum de prova o impossibilitar vBET per a temps d'espera si teniu algunes qüestions crítiques que no puc esperar. Sobre tots els altres problemes - si us plau obri nou tema per tema nou.
OK - tenim confirmació de que el problema es resol. Si el problema se n'anirà llavors si us plau escrigui aquí amb molt de gust ajudarà:)
techanalyst
11-10-11, 20:56
1.) No pertinents. No, en absolut. I ens porta enlloc. També quan instal·lava vbseo que havia de manipular els arxius físics-. htaccess - encara no és rellevant a tots aquí. També si us plau fixi's que els canvis de codi vbseo es veuen obligats per vbseo d'equip que es nega a afegir ganxos en el seu codi que permetria a plugin vBET funcionalitat. Així que si us plau doni el seu es queixa per vbseo l'equip que per la seva arquitectura mod i per la seva política (ens públicament demanar-los formiga ganxos es rebutjaven) - en altres paraules que pugui gràcies vbseo equip per a allò. Ens adonem Quin codi canvia mitjà - per què és fins i tot escriure per a nosaltres? Hem ja li - té ple dret a refusar el integració i d'acceptar possibles problemes amb enllaços i redirigeix i que no es tradueixen URLs. vBET és gran programari que utilitza totes les possibilitats per fer els nostres usuaris viure més fàcil - prova: si va a utilitzar vBulletin Friendly URLs en comptes de vbseo haurà de fer cap canvis gens. És perquè vBulletin ho va fer en gran manera que permet expandir - vbseo ho va fer de manera crappy i que es donen els seus ases en la por cada vegada que algú fer-los per tenir en compte les expansions. Adreça el seu es queixa per vbseo equip. Aquesta discussió no té cap sentit i ens porta enlloc. Estem aquí per ajudar-lo amb el seu qüestions - si us plau, tornar a la qüestió. Si fer problema no existeix ja es posem-lo resolt.
2.) No sé el seu akamai serveis CDN o on vostè té re-writes. Jo pot endevinar el que tens a. htaccess o en vbseo - què significaria que havia de fer-ho primer a tercers per satisfer les necessitats dels altres plugins... Si us plau aturar-lo - que no té cap sentit. Té vostè un assumpte o no? Configuració del seu entorn és tasca de l'administració normal. Vostè va fer això abans i farà una altra vegada. I cada vegada que va arribar a conèixer alguns dels requisits - no per plaer, així que per què vostè d'actuar ara com vostè fer una cosa extraordinària? És una cosa normal per a configurar el seu entorn. Dependències més més esforç i així successivament... Niça Chita Xat que ens dóna res, així que proposo tancar-lo:)
Us suggerim utilitzar Fòrum de prova o impossibilitar vBET per a temps d'espera si teniu algunes qüestions crítiques que no puc esperar. Sobre tots els altres problemes - si us plau obri nou tema per tema nou.
OK - tenim confirmació de que el problema es resol. Si el problema se n'anirà llavors si us plau escrigui aquí amb molt de gust ajudarà:)
Cap idea on el seu de l'home, però el meu modificacions d'aplicacions google htacces isnt modificant el codi d'un plugin
Fixa l'assumpte d'enllaços-me: P allà era gens d'ajuda aquí
Hi va haver ajuda aquí formen el començament - vostè no era esperar una hora per a la nostra primera resposta:) Entenc que vostè resolt sense la nostra hits, però encara hi havia ajuda des del principi:)
Sobre les modificacions al vbseo codi - com vostè ja sap que pot gràcies per a aquells per vbseo equip que oficialment es nega a fer les seves codi obert per a les extensions. vBulletin amistat URL es fa de manera més millor i té en compte que - que és per què utilitzant vBulletin will han traduït URLs sense cap modificació de codi d'URL amistosa. Això és simple - pobres vbseo solucions significa integració pobre. Gran vBulletin solutions mitjà gran integració. vBulletin té oficial arquitectura de què es dóna suport i es descriu com crear mods que s'obre les seves pròpies ganxos (punts d'extensió). I molts mods realment fer-ho. vBSEO equip es neguen a fer-ho en el propòsit - si us plau enviï el seu es queixa per vbseo equip - ja saber la seva opinió i ja saps la causa de per què és tan frustrat amb integració - perquè vbseo equip es va negar a fer les seves mod extensible:) No importa quantes vegades es repetirà que li agradaria altra solució - no és fins a nosaltres i anem a canviar res aquí. Queixar-se a vbseo per fer les seves mod oberta per a les extensions. Creiem que també tenen sentit - les seves política aquí és molt estricta: por tot i canviar res per extern;)
De tota manera - ens alegrem que el seu problema es resol:)
Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®,
Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):