PDA

View Full Version: Uusi joukkueen jäsen

vBET
08-11-10, 01:31
Haloo

Haluan esitellä teille uuden joukkueen jäsen Mateusz Remer (käyttäjätunnuksen mateuszr (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/mateuszr.html)).

Hän siirtyy meille Customer Care alueella. Joten nyt voimme antaa sinulle tukea entistä nopeammin. Olemme valmistelemassa vakuuttaa teille asiakaspalvelu 7 päivää viikossa. Till nyt usein se oli jotakin sellaista, mutta se ei ollut varmistettu, ja joissakin viikonloppuisin kysymyksiä voisi odottaa hieman kauemmin vastausta. Nyt haluamme varmistaa sen. Tarvitsemme hiukan valmisteluja aikaa, mutta toivon, että uusin alussa uusi vuosi on meidän standardi vakuuttaa asiakaspalvelu 7 päivää viikossa - joka viikko:)

basketmen
08-11-10, 01:54
Hei congrates ja tervetuloa sitten mateuszr;)

Tehkäämme tuotteen ja foorumi paremmin yhteen

mateuszr
08-11-10, 09:16
Hello!

Michal on tuonut minulle aiemmin, muutenkin haluaisin esitellä itseni;)
No, täällä olen: D Uusi joukkueen jäsen, joka, kun lyhyen ajan tarpeellista ymmärtää kaikki kysymykset vBET, palvelemme sinua parhaan mahdollisen tuen ja varmista, että tuote tekee yrityksesi kannattavampaa ja tehokkaita, mutta on helppokäyttöinen, jolla on suuri potentiaali ja hyvä näkökulmia tulevaan kehitykseen! :)

webmastersite
08-11-10, 10:10
Tervetuloa voitko auttaa Ostin brandfree version en tiedä miten poistaa linkin ilman uudelleen. Ole hyvä ja PM minulle ohjeita.

kamilkurczak
08-11-10, 10:16
Tervetuloa voitko auttaa Ostin brandfree version en tiedä miten poistaa linkin ilman uudelleen. Ole hyvä ja PM minulle ohjeita.
Jo tehnyt.
Hello mateuszr. ;)

webmastersite
08-11-10, 10:26
kiitos Kamil auttoi minua.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Thanks to vBET 4.10.1 enjoy automatic translations