PDA

View Full Version: Nyt teammedlem

vBET
08-11-10, 01:31
Hej

Jeg vil gerne præsentere dig vores nye team medlem Mateusz Remer (brugernavn mateuszr (http://www.vbenterprisetranslator.com/forum/members/mateuszr.html)).

Han vil slutte sig til os i Customer Care-området. Så nu vil vi være i stand til at give dig støtte endnu hurtigere. Vi er klar til at forsikre Dem kundeservice 7 dage om ugen. Indtil nu ofte var det sådan, men det var ikke sikret, og i nogle weekender spørgsmål kunne vente lidt længere på svar. Nu ønsker vi at sikre det. Vi har brug for nogle forberedelsestid, men jeg håber, at senest i starten af nye år vil det være vores standard for at sikre kundeservice 7 dage om ugen - hver uge:)

basketmen
08-11-10, 01:54
hey congrates og velkommen derefter for mateuszr;)

kan gøre produktet og forummet bedre sammen

mateuszr
08-11-10, 09:16
Hej!

Michal har introduceret mig tidligere, alligevel jeg vil gerne præsentere mig selv;)
Nå, her er jeg: D nyt teammedlem, som efter kort tid nødvendige for at forstå alle spørgsmål af vBET, vil tjene dig bedst mulig støtte og sørge for, at vores produkt vil gøre din forretning mere rentabel og effektiv, mens være nem at bruge, med et stort potentiale og gode perspektiver for den fremtidige udvikling! :)

webmastersite
08-11-10, 10:10
Velkommen kan du hjælpe jeg har lige købt en brandfree version, jeg dont vide, hvordan du fjerner linket uden at geninstallere. Venligst pm mig vejledningen.

kamilkurczak
08-11-10, 10:16
Velkommen kan du hjælpe jeg har lige købt en brandfree version, jeg dont vide, hvordan du fjerner linket uden at geninstallere. Venligst pm mig vejledningen.
Allerede har gjort.
Hej mateuszr. ;)

webmastersite
08-11-10, 10:26
tak Kamil hjalp mig.

Automatic Translations (Powered by Google, Microsoft®, Yandex, SDL Language Cloud, IBM Watson and Apertium):
AfrikaansAlbanianArabicBelarusianBulgarianCatalanChineseCroatianCzechDanishDutchEnglishEstonianFilipinoFinnishFrenchGalicianGermanGreekHaitian CreoleHebrewHindiHungarianIcelandicIndonesianIrishItalianJapaneseKoreanLatvianLithuanianMacedonianMalayMalteseNorwegianPersianPolishPortugueseRomanianRussianSerbianSlovakSlovenianSpanishSwahiliSwedishTaiwaneseThaiTurkishUkrainianVietnameseWelshYiddish
Translated to other languages supported by vB Enterprise Translator 4.10.1